augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

ik ga voor een score van 100% :inlove: dat betekent dus allemaal zomerkindjes :inlove: :wink:

HanB, staat dat voor Hanneke ofzo? :slight_smile:

Klopt, ik heet Hanneke voor de wet. :wink:

Wat een warm welkom dames! Heb er al helemaal zin in en natuurlijk zijn we allemaal voor het einde van het jaar zwanger!! :mrgreen: In 2007 ben ik eerst begonnen bij de juni-stoppers, maar ik stond er toch nog niet voor de volle 100% achter. Ik begon toch weer met de pil, maar die vergat ik vaker dan dat ik hem slikte. Kon dus beter gewoon gaan stoppen. In oktober me aangemeld bij de oktoberstopsters (waar ik nog altijd braaf mee schrijf, zo bijzonder om al zoā€™n lange tijd lief en leed met elkaar te delen) en in november was ik zwangerā€¦ In augustus 2008 is mijn schatje/monstertje geboren. :inlove:



Ik ben trouwens 29 jaar en woon in de sportstad van Friesland (heerenveen dusā€¦ ;-))

Dan ken jij vast Appelscha en Oosterwolde wel, Lindaā€¦ Daar ben ik opgegroeid. :wink:

Ik ken het wel, maar ben er nog nooit echt bewust geweest. Ben zelf in Groningen opgegroeid, vandaarā€¦

Zal hier even iemand een schone luier geven, begint een beetje te stinken hierā€¦

:angel:



even snel wat in elkaar geflanst hoorā€¦

Ik ben 32. :wink:

Leuk leuk, t word wel echt zo he!!! haha

En doe mij ook maar zoā€™n positieve test in handen en vooral zoā€™n kindje met van die grote blauwe kijkers!! :inlove:

Was het alvast maar zover, eigenlijk kan ik echt niet meer wachten!

Nou ja, zometeen komt de drukte van de verhuizing en dan kan ik het vast wel naast me neer leggen en tegen die tijd zijn we veel te moe om te klussen vanwege het andere klussenā€¦ :wink: haha

Waar ga je naartoe verhuizen, Linda?



Weer een dagje dichterbij onze NOD!!! :dance:

We hebben een nieuwbouwhuis gekocht in de wijk waar we nu een huurhuis hebben. Gaan maar zoā€™n 300 meter verderop wonen dus, maar nu iets voor onszelf. Spannende, maar ook leuke en intensieve tijd dus! Tijd gaat nu wel snel, begin al een beetje inpak-stress te krijgen. Maanden leef je er naartoe en dan opeens is het al bijna zoverā€¦

Joehoe we zijn weer een dagje dichterbij! Haha

Inderdaad weer een dag dichterbij :smiley: maar ik tel nu eerst even af tot de vakantie 8)

We gaan over een paar weken naar Frankrijk! :dance:

Vind het best wel spannend want zoā€™n eind heeft Marijne nog niet in de auto gezeten. Tot nu toe heeft ze max 2,5 uur gereden en dan was het bij 2 uur en 15 minuten huilen geblazen :roll: We proberen nu een heel eind te rijden terwijl zij slaapt, niet de hele nacht maar wel tot laat. Dan even een hotelletje en dan de volgende ochtend weer verder. Ben benieuwdā€¦



We zitten wel lekker in dezelfde leeftijdscategorie he, ik ben 31 :smiley:



Wat spannend Linda een nieuw huis! Wel praktisch om dichtbij te blijven!



Misschien klinkt het heel gek maar ik ga niet voor een zomerkindje :oops: Een nichtje van mijn man is begin augustus jarig en die heeft haar hele jeugd nooit echt haar verjaardag gevierd, dus met familie enzo erbij. Iedereen was altijd op vakantie en dat vond ze helemaal niet leuk. Dus ik probeer dat eerlijk gezegd te vermijden :shifty: Die ene maand maakt me dan ook weer niet uitā€¦

Marlous, leuk zeg naar Frankrijk! Zal wel even wennen zijn dan, zoā€™n stuk rijden met een kleintje :wink: de 1e keer dat wij naar ItaliƃĀ« gingen met Jayden, hij was toen nog net geen 1, sliep hij gewoon veel in de auto. Afgelopen jaar hebben we voor het eerst zoā€™n portable dvdspeler meegenomen. Was er altijd op tegen, maar wat is zoā€™n ding ideaal zeg :oops: moet er wel bij zeggen, dat we hem pas uit de tas haalden als hij echt geen zin meer had in iets anders. dus echt puur uit nood :wink:



wel of geen zomerkindje; weet als geen ander dat een zwangerschap niet te plannen valt :wink: hoop zelf wel voor januari zwanger te zijn eigenlijk :oops: :shifty: juni of juli, lijken mij mooie maanden :inlove: maar ja dan moet het wel heel snel raak zijn :wink: het maakt me eigenlijk ook niet heel veel uit, maar liever niet november of december ofzoā€¦ ach wat zeur ik eigenlijk. belangrijkste is om zwanger te worden en te blijven :wink:

Ojeeeā€¦ weer iets om te volgen!!!



Amyā€¦ :inlove: :inlove: Wat leuk!!!



Lindaaaā€¦ super zeg!! :inlove: :inlove:



HanBā€¦ (Tweet?)ā€¦ een vierde :inlove: :inlove:









Ja. Ik MOET jullie volgen.



nee, ik doe niet mee :angel:

leuk, weer een meelezer :inlove: :-* enne, jammer Hanneke :stuck_out_tongue: :wink:



benieuwd wanneer mijn eigen meiden zich melden :mrgreen: maar die komen niet meer zo vaak hier op kok, iig niet in deze zone :wink:

Doe toch mee hanneke! Haha nog zoā€™n mooi kindje er bij! :wink: hier zijn hub en tygo beide in augustus jarig, volgende kindje hoeft eigenlijk niet in dezelfde maand, maar mag wel in de zomer. Zou het wel fijn vinden als ik met verlof ben in de periode dat tygo net naar school gaat. Maar dat valt natuurlijk niet te plannen. Kan ook gewoon vakantie nemenā€¦ :wink:

Ehā€¦ Neeā€¦ doe niet mee, sorry.



Maar misschien denk ik daar in augustus/september anders over? :wink:

goed idee Matsjo :slight_smile:



Linda, ja dat zou hier ook goed uitkomen. Dat mijn verlof valt in de tijd dat jayden voor het eerst naar school gaat. Dan kan ik hem de eerste maanden gewoon zelf naar school toe brengen :slight_smile:

Amy82. Wat lees ik nu :inlove:

Leuk leuk leuk zeg!!!