augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

@Matsjo wrote:

Eh… Nee… doe niet mee, sorry.



Maar misschien denk ik daar in augustus/september anders over? :wink:
hahaha ben benieuwd! Je bent welkom, gezellig!

@Lindaaa wrote:

We hebben een nieuwbouwhuis gekocht in de wijk waar we nu een huurhuis hebben. Gaan maar zo’n 300 meter verderop wonen dus, maar nu iets voor onszelf. Spannende, maar ook leuke en intensieve tijd dus! Tijd gaat nu wel snel, begin al een beetje inpak-stress te krijgen. Maanden leef je er naartoe en dan opeens is het al bijna zover…


Leuk! Succes met die andere vorm van klussen… :wink:

@Matsjo wrote:

Ojeee… weer iets om te volgen!!!



Amy… :inlove: :inlove: Wat leuk!!!



Lindaaa… super zeg!! :inlove: :inlove:



HanB… (Tweet?)… een vierde :inlove: :inlove:









Ja. Ik MOET jullie volgen.



nee, ik doe niet mee :angel:


Matsjo!!! Ja, Tweet, inderdaad… :wink:

Leuk, leuk! Hoe is het met jou? Hoe is het met Mats en Aukje?

@Marlous79 wrote:

Inderdaad weer een dag dichterbij :smiley: maar ik tel nu eerst even af tot de vakantie 8)

We gaan over een paar weken naar Frankrijk! :dance:

Vind het best wel spannend want zo’n eind heeft Marijne nog niet in de auto gezeten. Tot nu toe heeft ze max 2,5 uur gereden en dan was het bij 2 uur en 15 minuten huilen geblazen :roll: We proberen nu een heel eind te rijden terwijl zij slaapt, niet de hele nacht maar wel tot laat. Dan even een hotelletje en dan de volgende ochtend weer verder. Ben benieuwd…



We zitten wel lekker in dezelfde leeftijdscategorie he, ik ben 31 :smiley:



Wat spannend Linda een nieuw huis! Wel praktisch om dichtbij te blijven!



Misschien klinkt het heel gek maar ik ga niet voor een zomerkindje :oops: Een nichtje van mijn man is begin augustus jarig en die heeft haar hele jeugd nooit echt haar verjaardag gevierd, dus met familie enzo erbij. Iedereen was altijd op vakantie en dat vond ze helemaal niet leuk. Dus ik probeer dat eerlijk gezegd te vermijden :shifty: Die ene maand maakt me dan ook weer niet uit…




Oh, lekker, vakantie in Frankrijk! Jaloers!

En ik heb liever ook geen zomerkindje, al was het maar omdat zwanger zijn in die hitte gewoon echt NIET wenselijk is… :stuck_out_tongue:

@Lindaaa wrote:

@Matsjo wrote:
Eh… Nee… doe niet mee, sorry.



Maar misschien denk ik daar in augustus/september anders over? :wink:
hahaha ben benieuwd! Je bent welkom, gezellig!


Ik sluit me bij Lindaaa aan! :mrgreen:

@HanB wrote:

@Matsjo wrote:
Ojeee… weer iets om te volgen!!!



Amy… :inlove: :inlove: Wat leuk!!!



Lindaaa… super zeg!! :inlove: :inlove:



HanB… (Tweet?)… een vierde :inlove: :inlove:









Ja. Ik MOET jullie volgen.



nee, ik doe niet mee :angel:


Matsjo!!! Ja, Tweet, inderdaad… :wink:

Leuk, leuk! Hoe is het met jou? Hoe is het met Mats en Aukje?






Haai meis!!!

Leuk dat je hier weer bent joh!

En de reden is nóg leuker! :inlove:



Lang geleden. Was altijd erg benieuwd naar je.



Hier alles goed met de kindjes hoor!



X

Dan kun je me nu weer een beetje in de smiezen houden! :mrgreen:

En ja, leuke reden wel hè?

Ondanks de nogal dramatische bevalling, hebben we gelukkig toch weer groen licht gekregen! :inlove:

Zat ik vanmiddag net lekker een berichtje te typen, staat tygo voor me: ‘mama, kom naar buiten! Tygo wil trammeline springen!’ Ok, ok… Maar hier ben ik dan weer.

Maar jullie gaan leuke vakanties tegemoet lees ik hier! Helaas zit dat er voor ons niet in, wij gaan over twee weekjes misschien nog een weekend weg. En heb voor november nog een weekendje geboekt met de familie. Verder klussen… Ja, op beide manieren… :wink: haha Maar vorig jaar zijn wij naar Tenerife geweest, dat was van te voren natuurlijk ook erg stressen. Hoe zou Tygo reageren op het vliegen?

's morgensvroeg had meneer hoge koorts! (hij is echt nooit ziek…) Afspraak gemaakt bij de huisarts zodat zijn oren nog even nagekeken konden worden en daar kregen we groen licht om te gaan vliegen. Versuft door de koorts, zetpillen en vooral het warme weer, sliep meneer bijna direct in het vliegtuig en heeft hij niks meegekregen van een overstap in Eindhoven. Toen hij wakker was, vond hij het vliegen echt geweldig. Liep het hele vliegtuig rond. Het dalen was wat minder, maar een fles was echt de oplossing! Je kan je van te voren zo druk maken, maar vaak valt het allemaal wel mee. (gelukkig maar!)

Hub heeft een film gestart, ga even gezellig mee doen…

Genieten jullie ook zo van het mooie weer trouwens?! :slight_smile: Wat zijn we toch al verwend!!

goedemorgen!



Linda, wat zielig voor Tygo dat hij ineens zo ziek was! En lief dat hij het vliegen zo leuk vond :inlove:



Ik lig nog even in bed, kijk samen met Jayden naar Sesamstraat :inlove: zometeen snel aan de poets, kunnen we daarna van het mooie weer genieten!

Lindaaa: Cute!!! Ik had Tygo wel willen zien rondhobbelen in het vliegtuig, hihihi. Gelukkig maar dat hij uiteindelijk niet teveel last meer had van zijn oren, tijdens het vliegen.

En dat weer hè? Heerlijk!!! Gister weer plantjes gehaald voor onze tuin. Langzamerhand begint het echt ergens op te lijken hier… Vandaag gaan we de stad in, en vanavond BBQen met vrienden. Nommmmmmmm!!! Nu al zin in! :mrgreen:



Amy: Awwwwwww Sesamstraat kijken in bed, kan het relaxter? :inlove:

Was de bbq lekker? Heb ik ook wel weer eens zin in!

Heb vandaag weer een vriendinnen-dagje, dus geen bbq vandaag en na vandaag krijgen we alweer regen.

Had eindelijk een aantal maanden geen last van mijn rug/bekken meer, maar afgelopen woensdag moest ik onverwachts een sprintje trekken, anders zou Tygo een grote weg oplopen. Sinds gisteren heb ik nu enorm veel pijn weer. Niet leuk!! Nu weet ik dat sporten helpt, dus misschien ga ik straks toch even naar de sportschool en doe het daar even rustig aan. Infra-rood saunatje er achteraan, gaat me vast goed doen.

Fijn weekend allen!

Linda, leuk een vriendinnendagje! Ik heb morgen met mijn beste dinnetje afgesproken. Hebben 15 jaar geleden ooit eens gezegd dat we bij haar oma kippensoep wilden eten, is er echter nooit van gekomen. Maar morgen gaan we dus echt naar den haag, kippesoep eten!! :dance:



Wat een heerlijk weertje he vandaag, wow!



Benieuwd trouwens wanneer hier meer meiden aan komen melden :slight_smile:

Hoe was de kippensoep? :slight_smile:



Verwacht dat in augustus pas meer meiden zullen aansluiten, zou het niet? Ben benieuwd met hoeveel meiden we uiteindelijk zullen zijn!

kippensoep was heerlijk! Beetje zout alleen hihi! Onwijs gezellige dag gehad met mijn vriendinnetje :inlove: hebben dit jaar jubilieum, kennen elkaar nu 25 jaar :dance:



Ja, augustus zullen er wel meer bijkomen, misschien juli al. maar dat is ook al volgende maand :mrgreen: heb net bij de ei-rammelaars nog wel iemand gespot die ook in september voor een kindje gaat :inlove: haar meteen hierheen verwezen ;D

Vriendinnendag, leuk! En een kop kippensoep op oma’s wijze is natuurlijk altijd lekker! :wink:



Ik denk ook dat er vooral in juli, augustus, en september meiden zich bij ons aan zullen gaan sluiten. Ik ben benieuwd hoe groot de groep uiteindelijk gaat worden hier! :inlove:



Ik heb hier het zweet alweer centimeters dik op mijn rug staan. zucht Vanochtend flink opgeruimd en schoon gemaakt thuis. Vanmiddag pasfoto’s laten maken van jongste en ondergetekende. Toen naar school om oudste dochter op te pikken. Weer terug voor pasfoto van haar. En toen naar de Stadswinkel, om mijn nieuwe paspoort aan te vragen! Dit is het laatste jaar dat je je kids nog bij kunt laten schrijven op je paspoort… Ik kreeg er een brief over, toen ik de afspraak ging maken. Vind dat wel jammer hoor. Vind het zoooooooo schattig, die koppies in mijn paspoort! :inlove: Dus heb ze er gewoon nog bij laten zetten, hihihi. :mrgreen: Gaan we volgend jaar wel ID-kaarten voor ze halen. :wink: Heb ik wel een tientje per kind extra voor over, whahahaha. :stuck_out_tongue: :inlove: :inlove: :inlove:

@Amy82 wrote:

Ja, augustus zullen er wel meer bijkomen, misschien juli al. maar dat is ook al volgende maand :mrgreen: heb net bij de ei-rammelaars nog wel iemand gespot die ook in september voor een kindje gaat :inlove: haar meteen hierheen verwezen ;D




Goh, zal je mij bedoelen :think: :mrgreen:

Nou oke, dan praat ik hier ook wel mee :mrgreen: Toevallig was ik al door een ander vriendinnetje (bigsby) op dit topic gewezen :mrgreen: voelde me alleen wel veilig bij de ei-rammelaars :shifty: Vind het allemaal nog best wel eng :shifty:

Jeuj, weer een nieuwe schrijfster!!! :inlove:



Welkom Becky! En ja, ik vind het toch ook nog steeds wel eng hoor! :wink:



Ik zal me even een beetje aan je voorstellen:

Ik heet Hanneke, ben stiefmoeder van Maarten (8jaar), en moeder van Robyn (7jaar) en Isabelle (16 maanden).

Dank je wel :lol:



Nou zal ik me ook dan maar even voorstellen. Mijn naam is Becky, ben 29 jaar en het wordt ons eerste kindje. Mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht en zitten nog druk ineen verbouwing, vandaar dat we nog eventjes wachten. De pil is wel al de deur uit, maar we doen het voor nu nog even met condoompjes :shifty:

Ieuw, rubber, bahbah! :mrgreen:

Hier wordt de mirena in augustus uitgerangeerd. :inlove:

En dan hopelijk ergens volgend jaar augustus weer ingevoerd! :wink:

Overigens: leuk, huisje gekocht samen! Woonden jullie daarvoor al samen? Succes met klussen in jullie stekkie. :wink: