augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

Toch eens even kijken of ik nog weet hoe ik een ticker in mijn handtekening moet zetten… :think:

Hahahaha, ja we zijn er ook niet echt een voorstander van, maar daar zijn vast wel manieren voor te vinden :angel:



We woonden inderdaad hiervoor al samen maar nu dan echt iets voor onszelf :inlove: Kennen elkaar al 12 jaar, maar waren eerst altijd beste vrienden maar dat werd uiteindelijk toch meer :inlove:



hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=2232 kan je je banner aanmaken :wink:

Genoeg te klussen hier in huis :angel: :mrgreen:

Hum ja, maar het vervelende is dat de Mirena dus blijft zitten tot augustus, en dan heb ik dus geen cyclus! :wink:

En een aftel ticker voor zoiets hebben ze blijkbaar niet… :frowning:

Dan maar geen ticker…

Ik zet er wel in dat we vanaf augustus weer aan de bak gaan. :stuck_out_tongue:

Oh ja, logisch…stom zeg van mij :doh:



Ik moet zeggen dat ik het echt heel eng vind hoor. Kijk er wel naar uit als het eenmaal zover is, maar die spanning he :shifty:

Ben je ergens bang voor?

Ja, maar geen idee voor wat precies :think: Financieen, vrijheid?



Maar dan denk ik, we houden nu al elke maand wel wat leuks over…vrijheid, we genieten beide van een weekendje samen op de bank, of als vrienden langskomen. en daarbij heeft mijn schoonmoeder al aangeboden om 1x in de maand sowieso op te passen zodat we een avondje voor onszelf hebben



Ik zie waarschijnlijk gewoon beren op de weg :shifty:

Staat je goed die ‘banner’ :lol:

Beren? Die knuffelbeestjes? :wink:



Ik heb nu drie kinderen om voor te zorgen, en wil dolgraag nog een vierde. Maar ik heb nog steeds ruim voldoende tijd voor mijzelf, en wij hebben ook nog ruim voldoende tijd voor elkaar! Feit is wel dat je die ruimte ook voor jezelf en voor elkaar moet nemen, anders word je geleefd, en ja, dan gaat het zeker mis… :slight_smile:



Als jij je nu zorgen maakt over dat je straks je vrijheid kwijt bent, of dat jullie financieel in de knoop gaan komen, maak dan eens een overzichtje! Wat wil je graag, wat heb je nodig, en wat moet je doen om het voor elkaar te krijgen… En maak daar samen goede afspraken over!



:-* :hug: :-*

@Becky wrote:

Staat je goed die ‘banner’ :lol:


Ja, mooi issie toch? :inlove:

dat is dus juist het stomme :shifty: We hebben al afgsproken dat we sowieso 1 avond in de maand voor ons 2-en plannen. Lekker uit eten gaan, en echt genieten van elkaar. Even tijd voor ons zelf.



financieel weet ik dat het haalbaar is, het lijkt wel alsof ik stomme excuses zit te verzinnen. Of het komt doordat ik bang ben dat het weer misgaat :**:

Ben al eerder zwanger geweest(per ongeluk) en we waren daar erg blij mee, maar het ging helaas mis bij 8 weken :frowning: die angst zit er ook nog wel in.



Daarom hebben we besloten om nu in ieder geval al te stoppen met de pil zodat ik weer langzaam aan het idee kan wennen :shifty: als het aan mijn vriend had gelegen waren we 6 maanden geleden al gestopt met de pil :inlove:

@HanB wrote:

Beren? Die knuffelbeestjes? :wink:



:-* :hug: :-*




:lol: :mrgreen: :lol:

Fijn, zo’n enthousiaste man! :wink:



Kan me een beetje indenken dat je het moeilijk vindt, als je al een :**: kwijt bent geraakt… :hug: Ik hoop voor je dat je toch binnenkort je zorgen een beetje los kunt leren laten, en weer durft te genieten!

Ja zeker fijn zo een man :inlove: het is ook echt mijn kanjer :inlove:

Tsssssss dat kent elkaar al twaalf jaar, en dan nog zo verliefd doen…

Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig??? :hand:





:inlove:

@HanB wrote:

Tsssssss dat kent elkaar al twaalf jaar, en dan nog zo verliefd doen…

Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig??? :hand:





:inlove:




:mrgreen: en nog steeds geniet ik elke dag van hem :inlove:



Maar ik ga lekker douchen en mijn bedje opzoeken :zzz: Morgen weer om 06:00 uur de wekker :silenced: Mijn bedje roept :lol:



slaap lekker voor straks!



:-*

Trusten meis!!! :-*

Amy??? Mag ik ook op het lijstje :shifty:

Nou ja zeg, dat wil dan nog op het lijstje ook!



8)

:inlove:

Natuurlijk wil ik op het lijstje! Eerst wordt ik hierheen gelokt en dan sta ik nog geeneens op het lijstje :snooty:



:mrgreen: