T is lekker rustig hier he? K keek zelf hier altijd erg vaak met de telefoon, maar heb een nieuwe en moet erg wennen! Kom vanzelf weer vaker. ook is het op dit moment niet zo spannend, volgende week weer. Morgen bruiloft van mijn nicht, ben benieuwd! Fijn weekend alvast, al kom ik hier vast nog wel morgen of zaterdag.
Ik kom me hier ook aanmelden, we gaan voor een derde kindje.
Ik heet Inge ben 33 jaar en heb dus twee dochters.
Welkom Inge! Ook al voor een derde kindje, leukleuk!!! :inlove:
Welkom Inge!!
Ik voel me alweer misselijk… T zit vast toch echt tussen de oren, want kan toch niet zo vroeg al van alles voelen??
:silenced:
Lig zelfs al even weer op bed, zo misselijk… :-s
Vanavond komt mijn nichtje voor het eerst bij me slapen (ze is 4) Moet zeggen dat ik het wel een klein beetje eng vind hoor :shifty: Heb zelfs een 2dehands babyfoon aangeschaft omdat ik bang ben dat ik haar niet hoor :shifty: We gaan vanavond gezellig saampjes koekjes bakken, al vroeg ze ook of ze ze samen met J. (mijn vriend) mocht doen :lol:
Morgen gaan we naar de boerenmarkt met zijn 3tjes en daarna nog even naar de gewone markt. Ze heeft er in ieder geval heel veel zin in en ik ook :inlove:
Leuk Becky! Veel plezier!!!
En niet al teveel zorgen maken, kindjes van vier zijn al super zelfstandig, dus ze zal het vast wel komen vertellen als er iets mis is.
Wat ontzettend leuk becky, zou het ook wel eens leuk vinden als ons nichtje komt logeren. Al zal dat een hoop gekeet met tygo worden denk ik…
Dank je wel!
Hahaha, ja dat zei mijn vriendin ook al. Ze zegt: Daar slaap je onbewust op, maar toch. Heb nog nooit kleine kinderen te slapen gehad :shifty: Heb weleens opgepast, maar dan ging ik niet naar bed en had ik een babyfoon :lol:
Ach, het zal vast allemaal wel los lopen. We zijn dol op elkaar, dus denk dat het wel goed zit.
Vandaag mag haar gips er ook af, ze heeft 3 weken geleden haar polsje ‘gebroken’ er zat een scheur in haar bot, doordat ze gevallen was Maar ze gaf geen kick he…de bikkel :inlove:
Bedankt voor het warme welkom.
Linda spannend hoor , zal voor je dat het zo mag zijn.
Becky komt vast goed met je nichtje, gezellig hoor.
Nog steeds geen rood hier… :?
Is het al volgende week vrijdag??? :roll:
@Lindaaa wrote:
Wat ontzettend leuk becky, zou het ook wel eens leuk vinden als ons nichtje komt logeren. Al zal dat een hoop gekeet met tygo worden denk ik…
Dat is juist superleuk joh! :inlove: En des te langer slapen ze uit de volgende ochtend…

@Becky wrote:
Dank je wel!
Hahaha, ja dat zei mijn vriendin ook al. Ze zegt: Daar slaap je onbewust op, maar toch. Heb nog nooit kleine kinderen te slapen gehad :shifty: Heb weleens opgepast, maar dan ging ik niet naar bed en had ik een babyfoon :lol:
Ach, het zal vast allemaal wel los lopen. We zijn dol op elkaar, dus denk dat het wel goed zit.
Vandaag mag haar gips er ook af, ze heeft 3 weken geleden haar polsje ‘gebroken’ er zat een scheur in haar bot, doordat ze gevallen wasMaar ze gaf geen kick he…de bikkel :inlove:
Awwwwwwww pols gebroken, wat sneu! Maar extra verwennen dan! :lol: :inlove: :lol:
Joehoe waar is iedereen?
Ik was filmpje kijken met manlief. Up! :inlove:
Was tijd voor een niet-nadenken-maar-lekker-ontspannen-en-lachen-avondje. :inlove:
@HanB wrote:
@Lindaaa wrote:haha dat vrees ik niet. Beide zijn echt vroege vogels, hoelaat ze ook op bed komen… Als het wel zo zou zijn zouden we moeten overwegen wekelijkse logeer per partijtjes te houden…Wat ontzettend leuk becky, zou het ook wel eens leuk vinden als ons nichtje komt logeren. Al zal dat een hoop gekeet met tygo worden denk ik…
Dat is juist superleuk joh! :inlove: En des te langer slapen ze uit de volgende ochtend…![]()
gisteren een leuke bruiloft gehad, tygo was bang voor de grote jurk… Haha het was mooi weer toen we de trouwlocatie in gingen en we stonden net buiten voor een groepsfoto en opeens staan we in een mega stortbui! Zeikenat, vreselijk! Verder was het een erg leuk feestje! Heb expres geen alcohol gehad, maar toch werd ik vannacht misselijk wakker en had knallende koppijn! Nu nog steeds wat misselijk… Gisteravond ook alweer… T is vast nog te vroeg voor een test he?
Gezellig een bruiloft wij hebben er ook een binnenkort van vrienden.
Lindaa wanneer is je NOD dag dan?
Groetjes Inge
Volgende week pas, vandaar dat k het ook zo ontzettend vroeg vind! Maar ben dagelijks misselijk, heel bijzonder…