Ja, nog een uur en tien minuten… :shifty:
Nou, dat is achter de rug… :shifty:
Meteen maar een banner aanmaken, geloof ik! :inlove:
Valt het mee of valt het tegen?
Nog geen rood, wel de welbekende vaag aanwezige buikpijn, die bij vlagen af en toe wat erger wordt… Dus valt nog mee. Maar die enorme bloeding van de vorige week, vond pas na een paar dagen nadien plaats, dus ik blijf deze week nog wel even op mijn hoede!
Wordt wel heel erg echt en spannend nu, moet ik toegeven… :oops:
Hoop voor je dat het mee gaat vallen dan!! En t is zeker echt, zie je banner maar!! Spannend ook zeker, maar ach daar kun je minimaal 9 maanden aan wennen! :inlove:
Ons klusweekend zit erop, denk dat mijn eisprong inmiddels wel geweest is. Nu maar weer afwachten!
Tot nog toe nog geen rood… :shock: :shifty:
Oh, HanB, je gaat het spannend maken dus
Ben er nog wel hoor, maar ben de laatste tijd een beetje moe en druk…
Nog steeds geen rood… :eh: Ik begin er ietwat onrustig onder te worden inmiddels, want nu weet ik dus echt niet waar ik van uit moet gaan… :roll: :?
Nog steeds geen rood dus en daar zag je nog wel zo tegenop! Maar normaal zou je direct ongesteld moeten worden? Heb er niet zoveel verstand van…
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee… :roll: :oops:
Aangezien ik vorige keer meteen dezelfde dag ging vloeien, ging ik daar nu ook vanuit, maar nu is er dus drie dagen later nog niks te bekennen. :?
Overigens heb ik nu wel weer een gevoelige onderbuik, dat had ik gister ook niet. En we hebben maandagavond nog geklust! :inlove: Maar ga er niet vanuit dat het nu al raak is hoor. Dat zou een beetje al te bizar zijn. :naughty:
@ Amy. Succes meid! Hopelijk nu zonder miskramen
:shifty:
Nog steeds geen rood…
Weet nu bij god niet meer waar ik aan toe ben, en word er compleet mesjokke van, dus heb ovulatietests gekocht… Daarvan ga ik er vanavond eentje doen… :oops:
Raar hoor, maar zou wel mooi zijn om direct zwanger te worden zonder ongesteld te zijn geweest…
Ik denk dat ik vandaag innesteling gehad heb, tenminste… heb vandaag van alles gevoeld! Werd wakker met enorm gevoelige tepels en de hele dag een beetje misselijk… Maar t kan natuurlijk ook allemaal tussen de oren zitten he… haha
Gedaan, negatief, uiteraard. Nu dan toch maar proberen af te wachten!
Hopelijk heb je gauw zekerheid. Is hij wel echt verwijderd? haha
Ja hoor, heb hem met eigen ogen bekeken nadien. :lol:
Spannend hier meiden!!
Ik ben benieuwd wie als eerste met mooi nieuws komt! :inlove: :inlove:
Hoe bedoel je we zitten elkaar hier gek te maken :mrgreen:
Lin, herken dat wel hoor. dacht voorheen ook elke maand wel wat te voelen. En uitgerekend de maand dat ik niets voelde was ik zwanger :roll:
Ach, wij klussen gewoon nu even voor het plezier :inlove: :lol:
Gisteravond laat 1 rode veeg, en dat was het. :roll:
Inmiddels heb ik besloten dat als er volgende week nog niks is, ik dan weer een ovutest ga doen. We zien wel.