augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

Kimmij, dank je wel! Ik hoop natuurlijk dat ik alsnog vrijdag positief test, maar durf nog steeds geen hoop te hebben. :shifty:

@ Becky! begrijp het helemaal! ga hard voor je duimen nog 2 nachtjes ~!

Nou, ben blij dat ik de test niet gedaan heb. De eerste :twisted: zijn al geariveerd.

Op naar de volgende ronde! :thumbup:

Wel snotver, dat hadden we niet afgesproken!!! :naughty: :hand: :snooty:

:hug: Becky!

Becky wat een teleurstelling ! :hug:

Het scheelt wel dat ik er toch al niet vanuit was gegaan…het blijft balen maar denk dat het nog erger was als ik er wel vanuit was gegaan.

Hopelijk volgende maand meer geluk!!! :hug:

Jammer Becky!! Maar wat ik vanmorgen al zei; je cyclus is vrij normaal gelukkig! Dus op naar de volgende ronde!! Wie is de volgende nu bij wie we nu zo mee kunnen leven of mee in spanning kunnen zitten? :wink:

Becky, balen zeg :frowning: :hug:

ja, als iedereen voortaan even NOD naar mij via pb stuurt, pas ik het lijstje aan :wink:

Amy, ik geef het je morgen door :-

Net uitgegleden onder de douche en kan mijn schouder niet meer goed bewegen :cry: Duik nu ook met 2 nurofen mijn bedje in want heb door de pijn ook aardig hoofdpijn gekregen.

Tot gauw :-

Becky jammer zeg. En ook vervelend van je schouder :hug:

Zeg dames …willen jullie niet even binnen een paar dagen 6 bladzijden vol schrijven??? :naughty: :smiley: :smiley: 't is maar goed dat ik mama-dag heb, dan kan ik even bijlezen :wink:

Han, kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op een enorme bloeding, ik had het ook behoorlijk te pakken :shifty: gelukkis was dat maar 1 dag, ik ben nu redelijk normaal ongesteld.

Ik ga overigens geen banner aanmaken en geen NOD doorgeven :oops: Ik heb een redelijk lange cyclus (32-34 dagen) en ik probeer er zo ontspannen mogelijk in te gaan, dus niet bijhouden en we gaan het eerst wel een paar maanden zien.

@Becky hoe is het nu met je schouder ?

Kimmiejj, gaat gelukkig al wat beter. Hij is nog wel gevoelig en een beetje blauw, maar kan hem in ieder geval weer bewegen. thnxz for asking :-*

Vanavond was mijn beste vriendin hier op visite, even gezellig koffieleuten en bijkletsen :slight_smile: Ze is net weg en ik duik nu even lekker onder de douche…Voel me altijd zo vies in deze periode van de maand :shifty:

Morgen nog een dagje werken en dan weekend!!! :dance:

Hey dames,

aan de NOD’s te zien die bekend zijn op de voorpagina ben ik de eerste weer, maar daar zit vast nog wel iemand tussenin… We zijn in iedere geval goed aan het klussen nu… :wink:

Ik had me voor vandaag op geofferd om te gaan werken, maar dat is gelukkig niet nodig. Had er niet aan moeten denken! Dus heb gelukkig alweer weekend na 1 1/2 dag werken! :slight_smile: Vandaag weer een lekker relaxte dag met zijn zoon, hij ontdekt al zijn gekregen cadeautjes.

Becky: Jeetje, doe je wel een beetje voorzichtig??? :? :hug: Hoop dat je schouder al wat beter voelt!

Linda: Heb je vast weinig last van hem, vandaag, met al dat nieuws om te ontdekken! :inlove:

Amy: Ik heb even gerekend. Mijn Mirena gaat er maandagochtend half tien uit ( :shifty: ), en als ik dan uit ga van meteen een regelmatige cyclus, gezien het verloop na de vorige keer dat de mirena er uit geplukt werd, verwacht ik mijn NOD op 19 september… :shock: :silenced: :roll: :oops:

Nog 2 dagen, 22 uur, en 16 minuten… :shock: :silenced:

Ik heb een count-down-timer op mijn bureaublad gezet… :oops: :oops: :oops:

@HanB wrote:

hahahaha heb je er zin in??? :wink:

@Lindaaa wrote:

@HanB wrote:

hahahaha heb je er zin in??? :wink:

Nou! :roll: