augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

Wie is nu trouwens de eerst volgende nod-er? :smiley:

Lin, zo probeer ik het ook te zien :slight_smile: Alleen is er momenteel nog helemaal niets aan het handje :wall:

Oh… haha Dan vandaag toch maar weer testen… :wink: haha

Hahaha, nee nee :naughty: Ik heb met Vl afgesproken dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, dat ik dan pas ga testen :wink:

Nog steeds geen bloed bij Becky, woop woop!!! :pray:

Linda, wat een stoere fiets!!! En 16 inch… Wat cute! :stuck_out_tongue: Die oudste twee van ons hebben al 26 inch… Ze worden zo snel groot… :shock: Maar wat is hij verwend inderdaad! Lekker hoor :smiley: Geniet er maar van meid! Hier ook een stel Buurman&Buurman fans, dus kan erover mee praten. :wink:

Ego:

Ik word steeds nerveuzer voor volgende week! :oops: Ik zie zoooooooo op tegen weer zo’n megabloeding… Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik de deur niet meer uit ga, als dat ding er uit is, en dat hij alles maar moet zien te regelen met kids en boodschappen en zo… :silenced: Misschien krijgt hij dan eindelijk eens door hoeveel werk het stiekem is, thuisblijfmama zijn! :lol:

HanB, :mrgreen: Misschien valt de bloeding wel mee :hug:

Nee, ik geloof er niet meer in. Verwacht vanmiddag wel ofzo ongesteld te worden. Krijg nu alle kwaaltjes die ik elke maand heb voor ik ongesteld moet worden. Zelfs mijn tepels beginnen nu iets gevoeliger te worden.

Linda, hij is inderdaad lekker verwend! Oh wat gaat dat toch snel he…Ik zie het ook altijd aan mijn zus en mijn nichtje…die wordt volgende week alweer 4 :shock: Ik kan me dat kleine poppetje nog herinneren wat in mijn armen lag :inlove:

Vl was ook wel een beetje teleurgesteld omdat ik met een bigsmile beneden kwam gisteren. Ik zag ook echt even een heel dun lijntje verschijnen, maar die was eenmaal toen ik beneden was, alweer weg :cry: Hij dacht dat het al raak was…Maar nu gaan we gewoon voor de volgende ronde :thumbup:

Toch, zolang er geen rood te bekennen is, blijf ik :pray: hoor Becks!!! Ik weiger de moed op te geven. :wink:

Ladies, ik heb een dilemma… En ik zou graag jullie meningen erover horen!

Peuterspeelzaal versus creche of thuis blijven

Dank je wel meis! Ik hoop dat jouw hoop zal aanslaan :wink:

Ik ga even de link openen en laat het je zo weten.

Is jouw oudste ook naar een van die zalen geweest in de buurt of een totaal andere? Want het is geen optie om de jongste op dezelfde te doen? Toen ging het goed toch?

Vind het moeilijk hoor. Persoonlijk zou ik mijn kind niet ergens op doen als wij er geen goed gevoel bij hebben :think:

Even ego

Hier nog steeds geen bloed te bekennen behalve de krampjes. Tampontest 2x gedaan, ook niets op te zien. Heb wel wat dikkere witte vloed zeg maar van binnen :oops: :silenced: Mijn tepels zijn sinds gisteren een heel klein beetje gevoelig en mijn borsten jeuken vandaag al de hele dag een beetje. Zou het kunnen dat ik gisteren gewoon teveel gedronken had? en dar hij daarom niets liet zien? Ik heb zo de neiging om vanavond weer te testen maar heb VL moeten beloven dat ik pas vrijdagochtend test indien ik dan nog niet ongesteld ben.

Ben zo bang dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt :cry: dat heeft het 2 jaar terug ook al zo gedaan :cry: Bah, ik haat deze onzekerheid

Toen woonde ik in een andere provincie, dus haar naar dezelfde creche doen gaat niet helemaal werken. :wink:

Kan inderdaad zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Dat is ook waarom geadviseerd wordt 's ochtends te testen; dan heb je doorgaans de hele nacht geslapen, niet veel gedronken, en is je urine dus geconcentreerder… Lastig hoor! Ik vind het nog steeds klinken alsof je wel degelijk raak hebt geschoten dit keer. Al die klachten kunnen van een maandstonde zijn, maar net zo goed ook van een zwangerschap… :hug:

DIT IS EEN OUDE TEST! :wink: :wink:

Denk zeg het even voordat jullie denken dat ik alsnog positief getest heb :-*

Dit was mijn test destijds na 4 dagen over tijd te zijn. Dus nog niet zo heel erg positief toch? Meestal wordt ie toch blauwer?..

Sorry, ben gewoon een beetje nerveus aan het worden :shifty:

Je kunt natuurlijk proberen wcbezoek zo lang mogelijk uit te stellen vandaag, en dan stiekem alsnog een testje wagen… :silenced:

@HanB wrote:

Toen woonde ik in een andere provincie, dus haar naar dezelfde creche doen gaat niet helemaal werken. :wink:

Kan inderdaad zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Dat is ook waarom geadviseerd wordt 's ochtends te testen; dan heb je doorgaans de hele nacht geslapen, niet veel gedronken, en is je urine dus geconcentreerder… Lastig hoor! Ik vind het nog steeds klinken alsof je wel degelijk raak hebt geschoten dit keer. Al die klachten kunnen van een maandstonde zijn, maar net zo goed ook van een zwangerschap… :hug:

Hmm, nee dat gaat niet werken dan :lol:

Ja, ik hoor ook veel positieve dingen over gastouders…Hebben jullie je daar al een beetje in verdiept?

Dat is het hem inderdaad…maanstonde en zwangerschapssymptomen lijken zo veel op elkaar :?

@HanB wrote:

Je kunt natuurlijk proberen wcbezoek zo lang mogelijk uit te stellen vandaag, en dan stiekem alsnog een testje wagen… :silenced:

Ik heb de test niet bij me :wink: en al aardig wat gedronken

Dat wordt dus ophouden tot je thuis bent, en niet meer drinken! :lol:

Whahahaha, nee dat gaat hem niet meer worden :wink: Misschien morgenochtend anders :angel:

Nee, heb besloten dat we het toch op vrijdagochtend houden :angel:

Bikkel! 8)

Ja, ik moet jullie F5 knop toch wel even soepel houden :angel:

@Becky door veel drinken is je urine natuurlijk “wateriger”

Vrijdag gewoon met je eerste ochtendurine testen meid! Ik duim voor je !