Wat doe ik hier eigenlijk? :oops:
Je bij ons aansluiten!
Als meelezer ja.
Zal snel weer in de meeleesstand kruipen.
Egnie, is nie gezellig! Gewoon mee kletsen jij!
Nou meiden, net getest maar wat ik al zei…negatief hoor
Dan mag het van mij nu wel doorzetten :evil:
Grrrrrrrr!!! :evil:
Maar geen bloed geeft nog steeds moed!!! Dus ik nog even verder…
He verdorie :hug: :hug: :hug: :hug:
Maar idd geen bloed geeft moed!
Stiekem baal ik wel een klein beetje hoor :shifty:
Begon ook wel hoop te krijgen. Vl zei al: Misschien teveel gedronken en alsnog te vroeg getest aangezien ik bij de vorige ook met 4 dagen pas heel licht positief teste. Maar ik geef de moed niet op, het klussen zelf is ook leuk :mrgreen:
en toch baal ik
:-* :hug: Tuurlijk baal je! Je doet niet voor niets je best met klussen…
Is logisch dat je baalt becky !
Dikke knuff meis!
De test was negatief, maar je bent nog niet ongesteld? Er is nog hoop dus? Nou ja, ga er in iedere geval maar vanuit dat het niet raak is en je nog weer wat langer mag blijven klussen. Hier een erg leuke dag gehad, mijn mannetje was echt jarig. Is ook ontzettend verwend trouwens, niet normaal! Ben blij dat de verjaardagen er weer op zitten!
ahhh Becky, balen zeg :hug:
Linda, wat heeft Tygo allemaal gekregen? :inlove:
Wat heeft mijn jongetje gekregen… pffff veel!
een fiets van zijn beppe en een beetje van ons, een dekbedovertrek van toy story, electro pen van toy story, een waterbaan, een garage, een koffer klei, losse klei, knutselspullen, spijkerbroek, overhemd en t-shirt, autootjes, dvd met alle afleveringen van buurman en buurman, vishengel, puzzels, een kassa, geld… geloof dat dat het wel was, maar kan ook best zijn dat ik nog wat vergeten ben. Echt verwend dus!!!
K ga slapen na deze lange dag, of klussen…
Zie dat tongetje! haha
zo dan, wat is hij verwend zeg!! :shock: :inlove: dvd van buurman en buurman? Gaaf! Daar is Jayden ook helemaal weg van :lol:
stoere fiets zeg!! Is dat 16 inch?
16 inch inderdaad!
Die dvd heeft hij van mijn broer en schoonzus gekregen en daarnaast gaat hij in November nog met mijn broer naar buurman en buurman in het theater! (had hij eigenlijk ook nog voor zijn verjaardag gekregen…) Mijn broer vind buurman en buurman ook helemaal geweldig en zocht nog een slachtoffer die met hem mee kon…
gaaf hoor. Jayden fietst nog lekker op zijn 12 inch fietsje. doet hij pas paar weken…
leuk naar Buurman en Buurman :inlove:
Nou meiden, zoals ik me nu voel zit er echt wel een naderende ongi aan te komen. Krijg ook weer last van mijn darmen en dat heb ik elke maand :wall: Maargoed, dan gaan we gewoon door naarde volgende maand :thumbup:
Duik nu lekker mijn bedje in, morgen weer een drukke lange dag
Becky :hug:
Bekijk het positief becky, dan toch nog een mooie cyclus van 28 dagen!