augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

Zeg dat!

Als ik hem vind, kan hij het nooit meer doen, dat weet ik wel…

Yay, we hebben eindelijk een psz gevonden die we leuk vinden!!! :dance: :dance: :dance:

Kreeg vanmiddag een sms van burgernet dat er een jongetje van 2 1/2 vermist was, gelukkig was hij ook weer terecht. Nu zijn er een jongen van 9 en eentje van 11 jaar vermist. K vind het maar eng allemaal! Er lopen een gekken rond. En door een zo’n idioot moet ik straks misschien wel onder camera toezicht werken. Wat een idee!

Wat heeft jullie doen besluiten voor deze psz te kiezen?

De locatie was lekker kleurrijk en fantasierijk ingericht, met zachte, grove meubels, met warme kleuren tegen de wanden, met muurschilderingen die tot de verbeelding van een kind spreken (poppenhoek was bijvoorbeeld geschilderd alsof er hele grote lappen stof tegen de muren zitten, met een soort van naden en de draad van de naailijnen, en de bouwhoek was geschilderd in verschillende grove dierenprints), de ruimtes zijn overzichtelijk, de kids wordt veel zelfstandigheid aangeleerd, plus, en dat is wellicht het allerbelangrijkste, het gevoel bij de leidinggevenden was erg goed. :slight_smile:

@Lindaaa wrote:

Kreeg vanmiddag een sms van burgernet dat er een jongetje van 2 1/2 vermist was, gelukkig was hij ook weer terecht. Nu zijn er een jongen van 9 en eentje van 11 jaar vermist. K vind het maar eng allemaal! Er lopen een gekken rond. En door een zo’n idioot moet ik straks misschien wel onder camera toezicht werken. Wat een idee!

Brrrrrrrrrrrrr je zou er eng van worden… Al die vreselijke lui in de wereld… :frowning: Jij wordt straks misschien onder toezicht gezet elke dag, en wij moeten met zijn allen proberen het vertrouwen in de leidsters van opvangcentra en leraren van scholen en dergelijke… Het heeft impact op alles en iedereen! :?

@Becky wrote:

het zou moeilijk zijn omdat er hier in de regio niet echt gezocht wordt naar mensen voor bv kinderdagverblijf. Maar ik denk ook nog even goed na wat ik wil doen. Weet in ieder geval zeker dat ik hier weg wil. Vanmiddag toen ik thuis kwam kon ik ook alleen maar huilen :frowning:

Jeutje Lin, dat zou wel super zijn he! :pray:

Dikke :hug: meid, als je me nodig hebt kun je me altijd bellen hoor :hug:

En werk vinden in de kinderopvang is moeilijk, heb een vriendin die daar ook zo moeite mee heeft. Ze bieden je vaak alleen een 0 uren contract aan.

Vandaag weer bijna de hele dag misselijk geweest en/of vreemd gevoel in buik gehad. Zo maar weer lekker op tijd slapen. Ik hoop dat ik vrijdag weer mag testen en hopelijk is hij dan positief natuurlijk! Zo frustrerend om je zwanger te voelen, maar nog geen positieve test in handen te hebben gehad. Vind het ook zo vreemd dat ik dan vanaf de eisprong me ongeveer al zwanger voel! Zit het tussen mijn oren of niet? Nog een paar daagjes afwachten maar…

HanB: Stella heeft veel zin om naar school te gaan, ze is er echt aan toe om weer meer dingen te leren.

PSZ hier gaat de jongste volgend jaar we mogen met twee jaar opgeven en als er dan plek is mogen ze direct.

Maar vind het nog wel even fijn als ze nog een paar maandjes thuis is, ze lijkt toch nog wel klein, vergeleken bij Stella toen.

En jeetje een kinderlokker, wordt er ook altijd misselijk van als ik zo iets hoor, heb de zelfde reactie als jouw altijd.

Langzaam martellen die lui.

Lindaa, duurd lang he die paar dagen, maar nog twee nachtjes en dan mag je, spannend.

Hier vandaag met de vrijgezellendag bezig geweest voor mijn vriendin, we gaan Burlesque doen, dit is stiptease in de pin-up sfeer.

Lijkt me erg leuk.

Groetjes Inge

Jeetje spannend Lin…Ga je al eerder testen :angel:

Heb hier net even lekker gezondigd en een kitkat naar binnen gewerkt :drool: Daar had ik dus echt zo een trek in.

Vanavond ook lekker zondigen en dan gaan we shoarma ete :drool: Maar eerst nog precies 3 uur werken en dan pas naar huis :wall:

Hallo daar.

Ik ben nieuw in het forum, maar ik denk nu gevonden te hebben waar ik mij kan aansluiten. Ik heb mijzelf bij “voorstellen” voorgesteld. :smiley:

Mijn vriend (30jr) en ik, Maaike (28jr) Zijn trotse eigenaar van 1 hond en 2 katten en een konijn. En willen heel graag samen een kindje.

Ik ben 13 augustus gestopt met de nuvaring, en kan (geloof ik) 12 september een test doen. :?

Klopt het dat ik in het juiste topic zit?

ps, waar hebben jullie die leuke banners vandaan

Je bent op het juiste adres missme! Welkom! De technische info laat ik voor nu aan een ander over aangezien ik via telefoon typ nu.

Vanmorgen een test gedaan, helaas negatief. Maar ben weer misselijk, last van zuur enz. Om gek van te worden, als k niet zwanger ben vraag ik me echt af waar ik last van heb!

Hoi Linda,

Negatief… Dat is balen! Ja, en toch die kwaaltjes… Blijft verwarrend.

Volgens mij is de Banner gelukt :slight_smile:

Welkom misme, en ja je baner is gelukt.

Een eerste kindje spannend he.

Lindaa nog een dagje of twee wachten, maar als het wel zo was had je het volgens mij nu ook wel al kunnen zien.

Ik hoop het voor je.

Groetjes Inge

Mijn lichaam heeft me flink voor de gek gehouden. Nu toch ongesteld. En voel me nog beroerder dan beroerd. Heel bijzonder allemaal. Voordeel is wel dat ik dus wel rekening kan houden met eens cyclus van 26 dagen. Op naar de volgende ronde, dit is ook wat gunstiger met de verhuizing eigenlijk. Volgende wachtperiode heb ik niet eens de tijd om in spanning tel zitten, das prettig!

Lin, :hug:

De volgende vruchtbare dagen zijn waarschijnlijk wanneer ik samen met Tygo twee nachten bij mijn ouders slaap omdat ik een dag extra ga werken dan… Lekker handig!! haha Verzinnen we vast wel wat op!

Vriendlief wou wel weer met ovulatietesten aan de slag… K weet niet hoor, k zal eens op zoek gaan naar goedkope testen.

Nu al met ovulatietesten aan de slag? Maar jullie zijn net begonnen toch?

En via sensitest kan je hele goedkope en betrouwbare bestellen :wink:

Wij kijen het eerst gewoon even aan. Mocht het met 6 maanden nog niets zijn, dan kunnen we altijd wel even kijken voor ovulatietesten. Maar eigenlijk twijfel ik of ik die wel bestellen moet aangezien ik elke maand duidelijk voel dat mijn eisprong eraan zit te komen :think:

Ach, deze maand in ieder geval weer goed benut :mrgreen: We zien het wel over 2 weken. In ieder geval heb uik nu geen last van mijn boobies en dat had ik voorheen altijd wel na mijn eispring tot de menstruatie…

Raar iets hoor, een menselijk lichaam :lol:

Oh, Linda! :hug: Doen we het samen, want ik ben sinds gister toch ook eindelijk eens aan het vloeien. :wink:

Missme, welkom! Langzamerhand sluiten zich steeds meer meiden bij ons aan, gezellig! :smiley:

Becky, hoe is het met jou ondertussen? Boobies al lastig aan het worden? :lol:

Inge, hoe is het bij jou?

Ja, vloeien dus… Het is niet bijster veel, maar goed, ik vloei wel, dus tja. Straks mijn banner dus maar eens aanpassen! :slight_smile:

Zo, aangepast. Nieuwe NOD is dan dus 29 september. :slight_smile: