augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

@Amy82 wrote:

@Lindaaa wrote:
Ik vind het knap als je echt pas woensdag gaat testen!

ik was met Jayden 1,5 week overtijd, toen ik pas ging testen :stuck_out_tongue: gewoon geen testen in huis halen :lol: maar ohhhhhhhh wat was dat moeilijk. en toen waren ze nog eens negatief ook :wall: bleek achteraf gewoon 2 weken later pas mijn ei gehad te hebben :lol:

Dat is pas stalen zenuwen hebben :shock: Nee dat zou ik echt niet redden hoor! Vorig jaar toen ik zwanger was :**: heb ik ook pas met 4 dagen over tijd getest…en dan nog dankzij Monique. Anders had ik waarschijnlijk helemaal niet getest :mrgreen:

@Lindaaa wrote:

De slingers hangen hier klaar, morgen ben ik drie jaar moeder! Wat zijn die jaren snel voorbij gegaan zeg!! Morgen ga ik die hele dag waarschijnlijk weer helemaal opnieuw beleven:

8.30u ongeveer de eerste wee

13.00u nog maar 1 cm ontsluiting

15.18u vliezen knappen en Tygo had in vruchtwater gepoept

16.00u ziekenhuis

18.00u nog maar 3 cm ontsluiting (infuus, spierverslapper)

20.00u bijna volledige ontsluiting

21.35u Tygo geboren… :inlove: Bijzonder, zo’n geboorte!

Ik wil het wel weer graag een keer over doen! Tygo is er nu ook klaar voor, heeft het ook steeds vaker over een broertje of zusje terwijl hij dat anders nooit wou. Van t weekend dus maar goed aan de klus!! :slight_smile:

Oh wat bijzonder lijkt me dat! :inlove: Alvast van harte gefeliciteerd!!! :-*

@Amy82 wrote:

@Lindaaa wrote:
Ik vind het knap als je echt pas woensdag gaat testen!

ik was met Jayden 1,5 week overtijd, toen ik pas ging testen :stuck_out_tongue: gewoon geen testen in huis halen :lol: maar ohhhhhhhh wat was dat moeilijk. en toen waren ze nog eens negatief ook :wall: bleek achteraf gewoon 2 weken later pas mijn ei gehad te hebben :lol:

Heel knap, ik testte op dag 25 positief! (ik ga er dus ook maar vanuit dat mijn cyclus ook rond de 26 dagen is) Ik wou vandaag trouwens ook al testen meenemen, maar heb het toch maar niet gedaan…

wow, Tygo morgen jarig :inlove: alvast gefeliciteerd hoor, voor ik het morgen vergeet!! :oops:

Becky; ja ik vond het ook wel goed van mezelf :lol: heb me nu ook voorgenomen om echt pas na nod te testen…

Ik wist niet dat jij al eens zwanger geweest was Becky… Hoelang heb je je kindje bij je mogen dragen?

Er zijn er ook weinige die het weten hoor :wink:

Ik was net 7 weken toen het misging :frowning:

Ik heb afgelopen zaterdag getest met die van kruidvat, 2 voor 5 geloof ik, maar die was dus negatief. Maar hij sprong vorig jaar ook niet zo van het scherm met 4 dagen over tijd. Dus vandaar mijn keuze om het even te rekken.

had je toen al een echo gehad Becky? :hug:

ik had bij 1e zwschap met 9 weken geloof ik echo, toen was het bij 6 weken mis gegaan. bij 2e en 3e paar dagen na positieve test alsnog ongesteld… maar dat was ook ruk, want mijn cyclus was helemaal in de war… tja, als je om de 2 a 3 maanden mk hebt, weet je het ook niet meer…

Begrijpelijk! Ik ga je ook niet langer gek lopen maken, maar vind het zelf ook zo ontzettend spannend!! :mrgreen:

Nee, ik zou gaan bellen voor een echo toen het fout ging. Maar die muts van de praktijk zei: Heti zeker je eerste kindje he? Daarvoor moet je de dokter bellen en niet ons. Als het nu al fout gaat :evil:

Menn, wat was ik boos! Huisarts en de assistente waren gelukkig wel heel erg lief :inlove: maar weet in ieder geval nu ook dat ik niet naar die praktijk ga tegen die tijd.

Ik had toen een redelijk regelmatige cyclus. varieerde van 28 tot 30 dagen.

in het begin wel uitschieters naar 36 en soms 32, 31 maar op een gegeven moment bleef ik echt hangen op 28/30.

Bijzonder dan dat je nu al twee keer achter elkaar een cyclus van 26 dagen hebt.

Meiden, ik hoop dat voetbal international zo afgelopen is en dat ik even mijn serie kan gaan kijken, trusten alvast!

wat een hork zeg… zou ik ook niet meer heen gaan…

Lin, welterusten! en ja, vind het ook knap dat mijn cyclus nu al op 2x 26 zit, maar doordat het toen zo varieerde ga ik er vanuit dat het nu waarschijnlijk weer zo is.

Amy, nee inderdaad. Meld me echt niet meer aan bij die praktijk :naughty:

Ik ga jullie ook verlaten. Even kijken wat VL aan het uitspoken is boven…hoor allemaal lawaai :lol: en lekker mijn bedje opzoeken want ben en heel moe en heb hoofdpijn :frowning:

Truste!

Lin, gefeliciteerd met je kleine grote mannetje! :-*

Hier ben ik echt bang voor teleurstellingen. Sinds gisteren doen mijn (.)(.) ook al pijn maar ik heb het idee dat dat gewoon komt doordat ik een iets te strakke BH aanhad zaterdag en zondag. Dat is een reden waarom ik nog niet wil testen.

Vanmorgen weer tampontest gedaan…Niets noppes nada :think: en normaal heb ik dat wel al, als ik die dag ongesteld moet worden :think: Maar zit mezelf nu denk ik gewoon gek te maken :angel:

Droomde vannacht dat ik een test had gedaan en dat ik uiteindelijkdie test vergeten was en toch ging kijken en toen bleek hij positief te zijn! :pray: Misschien een voorbode??? :pray: :pray: :pray:

Nog geen rood voor Becky!!! :dance: :pray: :silenced:

@HanB wrote:

Nog geen rood voor Becky!!! :dance: :pray: :silenced:

:lol: :lol: :lol:

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nu gewoon amper naar de wc durf te gaan uit angst dat er dan wel rood is :shifty:

Dat gaat er gewoon niet komen!

Ik heb het gezegd, dus is het zo!

:naughty: :snooty: :hand:

En die voorgevoelens van Han kloppen nu eenmaal altijd!

@HanB wrote:

Dat gaat er gewoon niet komen!

Ik heb het gezegd, dus is het zo!

:naughty: :snooty: :hand:

:-*

Tot nu toe inderdaad nog helemaal niets en moet zeggen dat ik het nu wel spannend begin te vinden :shifty:

Becky wat spannend ! Ik moet steeds aan je denken!

@Matsjo wrote:

En die voorgevoelens van Han kloppen nu eenmaal altijd!

Ohjah? :angel: Vertel!!! :mrgreen: