@kimmiejj wrote:
Becky wat spannend ! Ik moet steeds aan je denken!
Ja ik ook steeds aan mezelf :lol:
Vind het zo spannend!!! :shifty: Heb wel steeds krampjes…beetje ter hoogte van mijn eierstok :shifty:
@kimmiejj wrote:
Becky wat spannend ! Ik moet steeds aan je denken!
Toch testje doen?
@ Matsjo: Volgens mij had ik toen met jou ook gelijk hè?
@HanB wrote:
Toch testje doen?
@ Matsjo: Volgens mij had ik toen met jou ook gelijk hè?![]()
Ja :inlove:
Ja :inlove:
Maar ik vind ook dat je moet testen
Denk echt dat je zwanger bent!
Je hebt vast wel pauze, waarin je even snel naar een drogist of apotheek kunt, Becky! :inlove:
Maar is pas de 3e ronde…en…heb wel vaker in het verleden een onregelmatige cyclus gehad met gemiddelde cyclussen van 31… :think:
Wwhaaaa…vind het door jullie nu ook erg spannend worden :lol:
Nou niet om op te scheppen of zo… Ik was in mijn allereerste ronde na verwijdering Mirena zwanger van onze jongste… Dus niet eens ongesteld geweest nadien! :lol:
Jij bent gewoon zwanger!!! :dance: :dance:
Hahaha, moet er wel om lachen hoor…Jullie zijn er allemaal meer van overtuigd dan ikzelf :lol:
Hier ook ronde 1 bij Mats en ronde 2 bij Aukje :inlove:
Dat van die pauze vind ik best een goed idee
Geloof het nou maar gewoon, en ga die test doen!!! 8)
Zeg… Matsjo… Wanneer geef je eindelijk toe en sluit je je bij ons aan??? :inlove:
Oh ja, daar zat mijn F5… :roll:
Becky, wanneer heb je pauze? :lol:
Oh, het was F5…ik zat gisteren constant op F6 te drukken en er gebeurde maar niets :wall:
Hahaha, heb om 12 uur pauze, maar VL heeft de auto vandaag, dus kan niet even heen en weer Word dus echt pas vanmiddag… :mrgreen:
Mits ik uiteraard niets ongesteld word
@HanB wrote:
Zeg… Matsjo… Wanneer geef je eindelijk toe en sluit je je bij ons aan??? :inlove:
Ja, of volgende maand Matsjo?
Neeeeeeee… dat gaat 'm niet worden hoor.
Ik richt mij nog even lekker op mijn hobby (waarbij ik ook genoeg baby’s te zien krijg :inlove: )
En wie weet in de toekomst…
September IS in de toekomst… 8)
Bovendien: Mats 2008, Aukje 2010, volgend kindje 2012, klopt perfect!!! :inlove:
Becky: Het is al 15 uur hoor!!! Ergens op de wereld… Ga eens gauw naar huis en testen! :silenced: