augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

@kimmiejj wrote:

Becky wat spannend ! Ik moet steeds aan je denken!

Ja ik ook steeds aan mezelf :lol:

Vind het zo spannend!!! :shifty: Heb wel steeds krampjes…beetje ter hoogte van mijn eierstok :shifty:

Toch testje doen? :angel:

@ Matsjo: Volgens mij had ik toen met jou ook gelijk hè? :wink:

@HanB wrote:

Toch testje doen? :angel:

@ Matsjo: Volgens mij had ik toen met jou ook gelijk hè? :wink:

Zit nu op mijn werk, dus dat gaat niet lukken :wink: Maar ik werk vandaag tot 15:00. Kan rond kwart over thuis zijn. Als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ga ik hem misschien toch wel doen :angel:

Ja :inlove:

@Matsjo wrote:

Op HanB, dat ze gelijk had???

Maar ik vind ook dat je moet testen :wink:

Denk echt dat je zwanger bent!

Je hebt vast wel pauze, waarin je even snel naar een drogist of apotheek kunt, Becky! :inlove:

Maar is pas de 3e ronde…en…heb wel vaker in het verleden een onregelmatige cyclus gehad met gemiddelde cyclussen van 31… :think:

Wwhaaaa…vind het door jullie nu ook erg spannend worden :lol:

Nou niet om op te scheppen of zo… Ik was in mijn allereerste ronde na verwijdering Mirena zwanger van onze jongste… Dus niet eens ongesteld geweest nadien! :lol:

Jij bent gewoon zwanger!!! :dance: :pray: :dance: :pray:

Hahaha, moet er wel om lachen hoor…Jullie zijn er allemaal meer van overtuigd dan ikzelf :lol:

Hier ook ronde 1 bij Mats en ronde 2 bij Aukje :inlove:

Dat van die pauze vind ik best een goed idee :wink:

Geloof het nou maar gewoon, en ga die test doen!!! 8)

Zeg… Matsjo… Wanneer geef je eindelijk toe en sluit je je bij ons aan??? :inlove:

Oh ja, daar zat mijn F5… :roll:

Becky, wanneer heb je pauze? :lol:

Oh, het was F5…ik zat gisteren constant op F6 te drukken en er gebeurde maar niets :wall:

Hahaha, heb om 12 uur pauze, maar VL heeft de auto vandaag, dus kan niet even heen en weer :wink: Word dus echt pas vanmiddag… :mrgreen:

Mits ik uiteraard niets ongesteld word :pray:

@HanB wrote:

Zeg… Matsjo… Wanneer geef je eindelijk toe en sluit je je bij ons aan??? :inlove:

Ehm, volgend jaar ofzo?

Ja, of volgende maand Matsjo? :angel:

Neeeeeeee… dat gaat 'm niet worden hoor.

Ik richt mij nog even lekker op mijn hobby (waarbij ik ook genoeg baby’s te zien krijg :inlove: )

En wie weet in de toekomst…

September IS in de toekomst… 8)

Bovendien: Mats 2008, Aukje 2010, volgend kindje 2012, klopt perfect!!! :inlove:

Becky: Het is al 15 uur hoor!!! Ergens op de wereld… Ga eens gauw naar huis en testen! :silenced: