augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

hmmm. voel wel al lichte krampjes, dus denk dat de test niet meer nodig is :frowning:

Hoop dat de test toch nodig zal zijn…

duimt nog harder!!!

Ik duim nog steeds Becky :pray: :pray: :pray:

Jullie zijn lief meiden! :-*

Blegh… Afgelopen weekend logeerde ik in een hotel in het zuiden des lands. En dat hotel had een speciaal evenement georganiseerd, voor kinderen met kanker, en hun familieleden… En nu voel ik me gruwelijk schuldig, dat ik nog een kindje wil… Stomme rammelende eierstokken… Weer het lot tarten, en hopen dat het een gezond kindje mag zijn… Weer twijfelen of we er wel goed aan doen, en we niet teveel vragen… We hebben tenslotte al drie ‘gezonde’ kinderen… :cry:

Becky, en?

Han, moeilijk hoor :hug:

HanB, :hug:

Het leven is inderdaad niet eerlijk soms. Ik heb vorige maand het dochtertje van mijn collega mogen begraven welke afgelopen zaterdag 3 jaar zou zijn geworden. Ze is ook overleden aan een tumor waar niets meer aan te doen was. Dan voel ik mij soms ook wel schuldig dat ik zo graag een kindje wil, maar juist daardoor ben ik er ook achter gekomen dat ik heel graag een kindje wil. Eentje die ik alle liefde kan schenken die het maar verdient. Je bent echt niet egoistisch hoor! Want dan ben ik het ook :hug:

@Amy82 wrote:

Becky, en?

Ik ga nu plassen :lol: :wink:

maar niet testen :naughty:

@Becky wrote:

@Amy82 wrote:
Becky, en?

:lol:

:pray:

Wel geplast maar niets te zien…

Tampontest gedaan…Helemaal niets te zien :shifty:

@Becky wrote:

@Amy82 wrote:
Becky, en?

thanks voor de details :lol:

en tampontest niks? woeii!!! woensdag toch testen? mooi voor mijn vakantie? :mrgreen:

Had vriendlief nou een test gekocht? Want doe die nou maar gewoon, wij zitten plaatsvervangend in spanning! Haha

@Lindaaa wrote:

Had vriendlief nou een test gekocht? Want doe die nou maar gewoon, wij zitten plaatsvervangend in spanning! Haha

wat kunnen we erg zijn he :lol:

Hahaha, ja jullie zijn heel erg! hahahaha.

Linda, hij heeft er zelfs 2 gekocht :shock: :mrgreen:

@Amy82 wrote:

en tampontest niks? woeii!!! woensdag toch testen? mooi voor mijn vakantie? :mrgreen:

Hoelaat ga je op vakantie??? Als ik inderdaad morgen ook niet ongesteld wordt, ga ik woensdag waarschijnlijk wel testen :angel:

Als hij er toch twee gekocht heeft, kun je er nu toch ook wel eentje doen? :mrgreen:

Ik vind het knap als je echt pas woensdag gaat testen!

@Lindaaa wrote:

ik was met Jayden 1,5 week overtijd, toen ik pas ging testen :stuck_out_tongue: gewoon geen testen in huis halen :lol: maar ohhhhhhhh wat was dat moeilijk. en toen waren ze nog eens negatief ook :wall: bleek achteraf gewoon 2 weken later pas mijn ei gehad te hebben :lol:

@Lindaaa wrote:

Als hij er toch twee gekocht heeft, kun je er nu toch ook wel eentje doen? :mrgreen:

Hahaha, heb nu al teveel gedronken om nog een betrouwbare test te doen :shifty:

De slingers hangen hier klaar, morgen ben ik drie jaar moeder! Wat zijn die jaren snel voorbij gegaan zeg!! Morgen ga ik die hele dag waarschijnlijk weer helemaal opnieuw beleven:

8.30u ongeveer de eerste wee

13.00u nog maar 1 cm ontsluiting

15.18u vliezen knappen en Tygo had in vruchtwater gepoept

16.00u ziekenhuis

18.00u nog maar 3 cm ontsluiting (infuus, spierverslapper)

20.00u bijna volledige ontsluiting

21.35u Tygo geboren… :inlove: Bijzonder, zo’n geboorte!

Ik wil het wel weer graag een keer over doen! Tygo is er nu ook klaar voor, heeft het ook steeds vaker over een broertje of zusje terwijl hij dat anders nooit wou. Van t weekend dus maar goed aan de klus!! :slight_smile: