Verlof berekenen? UItgerekende datum minus 4 -6 weken
Jammer dat het cranberry sap dan niet meer gewerkt heeft.
Marijne is meestal rond 7.00 / 7.15 uur wakker dus dat is best te doen. Ze heeft ook wel een periode gehad dat ze om 6.00 uur wakker werd, daar kon ik echt niet tegen :shifty: :shifty: Dus respect voor jullie, Amy en Linda :thumbup: :mrgreen:
Han, wauw een hele āmannelijkeā familie dus, 60 jaar! :shock:
Nou voorlopig gebeurt hier even helemaal niks want het verwijderen van de mirena was hier teken tot grote schoonmaak :roll: :roll: Nou ja gelukkig had ik een heeeel rustig weekend gepland
@Marlous79 wrote:
Marijne is meestal rond 7.00 / 7.15 uur wakker dus dat is best te doen. Ze heeft ook wel een periode gehad dat ze om 6.00 uur wakker werd, daar kon ik echt niet tegen :shifty: :shifty: Dus respect voor jullie, Amy en Linda :thumbup: :mrgreen:
![]()
Maak me gek⦠en hier dus echt niet om en om een uitslaap-dag in het weekend⦠Zeggen geregeld dat we dat maar eens moeten gaan doen, maar er komt niks van terecht. En slapen lukt echt niets als die twee mannen samen beneden zijn, die gaan meteen weer wilde dingen doen enz ⦠:mrgreen:
ik mocht vanmorgen uitslapen, jayden maakte me pas om 10 uur wakker, heerlijk! En hij zelf was om 7 uur wakker
Vandaag trouwens ook weer ongesteld geworden, dus gelukkig niet op de vakantie :dance:
Tot tien uur uitgeslapen?! Och wat een droom! (al lukt me dat echt niet meer⦠)
ja! alex was met jayden om 7 uur naar beneden gegaan. Jayden wilde eerst om half 9 mij al wakker maken, maar mocht niet van Alex Toen sprong hij om 10 uur ineens bovenop mij :inlove: Jayden dus he
maar wow, wat was dat weer eens heerlijk zeg, zo lang slapen!!
Waarom stellen jullie dan ook niet om en om in joh, het is zo lekkerā¦
We zeggen het vaak tegen elkaar, maar doen het nooit. We zijn beide ook wel ochtendmensen. Tygo komt tussen ons in tv kijken en wij slapen dan nog een half uurtje of uurtje en dan beginnen we graag de dag. En ik gun het mijn vriend niet om uit te slapen, juist omdat het me zelf niet lukt wanneer het zou mogen⦠haha want als de mannen toch eerder naar beneden gaan hoor ik ze toch wel en lukt slapen echt niet. Maar goed, als we dit nog een paar jaar vol moeten houden, moeten we het toch maar eens proberenā¦
Goedemorgen meiden,
Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik redelijk, was namelijk erg druk :shock: Gisteren heeft VL me lekker mee uit eten genomen naar de Griek :drool: alleen is zijn eten waarschijnlijk verkeerd gevallen want hij voelde zich in de avond ineens niet lekker worden. Vandaag is alles weer oke,maar was gisteren wel even bang dat hij voedselvergiftiging had opgelopen ofzo :shifty:
Heb me toch een partij een slechte nacht gehad. Constant werd ik wakker en als ik sliep had ik de ene nachtmerrie na de ander
Heb dan ook besloten om vanavond maar een beetje op tijd mijn bed in te duiken.
Rare dromen en nog niet ongesteld? Hmm⦠Ik zeg maar niksā¦
Hahaha, Lin, maar wat niet is, kan nog komen he
Ga er toch niet vanuitā¦: Heb eergisteren namelijk negatief getest :oops: :shifty:
Maar je NOD is pas vandaag!!! :snooty:
Het kan dus nog steedsā¦
Ik had ook heul veul nachtmerries toen ik zwanger wasā¦
Haha, nou begrijp me niet verkeerdā¦Ik zou echt superblij zijn als het inderdaad zo zou zijn, maar op de een of andere manier ben ik er dit keer superrelaxed onder mbt het idee dat ik gewoon ongesteld ga wordenā¦en dat is ook wel een keer fijn ipv elke maand stressen :shifty: :mrgreen:
Gaan jullie trouwens minder werken? Ik heb het er gisteren nog met mijn vriend over gehad dat als het eenmaal zo ver is, dat ik waarschijnlijk dan nog 3 tot 3,5 dag ga werken. Aangezien mijn vriend waarschijnlijk een nieuwe baan heeft (krijgt hij vanmiddag te horen ) met direct een vaste aanstelling en een leuker salaris
Dus dat zou dan precies mijn tekort weer aanvullen waardoor er eigenlijk niets gaat veranderen mbt de vaste lasten.
Ik had ook alleen maar nare dromen tijdens mijn zwangerschap, vandaar dat het mij niks zal verbazen als het wel raak zou zijn. Ik werk trouwens 24 uur in 2 1/2 dag.
Ik werk 24/7, en zal dat waarschijnlijk ook door de zwangerschap heen, en in de kraamperiode, en daarna, blijven doen⦠:lol:
Hahaha, nou meiden, laten we nu niet te hard van stapel lopen. Indien ik woensdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik pas testen. Maar ik verwacht dat dat niet nodig zal zijn.
@HanB wrote:
Ik werk 24/7, en zal dat waarschijnlijk ook door de zwangerschap heen, en in de kraamperiode, en daarna, blijven doen⦠:lol:
:lol: :lol: :lol:
Han :lol:
Becky; spannund!!! ga hard voor je duimen!!
Voordat Jayden er was, werkte ik 40 uur per week. Na mijn verlof ben ik 24 uur gaan werken, dinsdag, woensdag en donderdag. Nou, dat bevalt me echt heerlijk!!! altijd lang weekend, soort minivakantie⦠ben echt blij met mijn dagen. Wellicht dat ik, als de 2e naar de basisschool gaat, (oh my god, waar heb ik het over, ben nog niet eens zwanger :mrgreen:), wel een extra dag erbij ga werken. Tja, 2 kindjes op school en die groter worden, dan is een dag extra werken financieel wel lekker erbij
Zal ik VL dan toch vragen om een test te halen
Ja, ik zou het liefste 3 dagen willen werken ook.
waarom niet
moest eerst denken wat je met VL bedoelde, maar zal wel VriendLief zijn
@Amy82 wrote:
waarom niet
moest eerst denken wat je met VL bedoelde, maar zal wel VriendLief zijn![]()
Hahaha, ja bedoel inderdaad VriendLief :lol: Hij gaat er wel 1 halen maar ik weet niet of ik hem ga doen. Denk dat ik gewoon toch probeer te wachtenā¦