@ becky geen idee wie er al allemaal bezig zijn !
Sowieso ik :mrgreen: :dance:
hahaha, joh, dat had ik nou niet verwacht
Pff, word gewoon gek van iedereen momenteel…Tenminste van de mensen die weten dat ik gestopt ben, waaronder mijn vriend…Ze praten me allemaal "kwaaltjes’ aan :wall: Juist terwijl ik het zo nnuchter mogelijk probeer te bekijken…ben blij als het maandag is en we het zeker weten :thumbup:
He becky rustig aan hoor meid. Je hebt toch bescherming gebruikt? Of denk je dat die niet gewerkt heeft? Wil er geen doper op zetten maar het zou wel heel toevallig zijn toch? Of ben ik nou vervelend :oops: :oops: Zal wel voor je duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik ben zelf zo’n muts zonder enig voorgevoel, voelde allemaal kwaaltjes iedere keer behalve die ene keer dat ik positief teste :shifty: :shifty: Mijn man riep op maandagochtend ‘en nou doe je een test want volgens mij ben je zwanger’. En ja hoor
Nou wij gaan ervoor :mrgreen: mirena is eruit, was een fluitje van een cent hoewel ik nooit blij word van dat gerommel onderin :oops: Was een leerling huisarts die hem verwijderde. Had hij nog niet gedaan, want de meeste vrouwen in de praktijk wilden geen man :think:
Maar goed ik heb de afgelopen jaren al heeel wat leerlingen aan mijn lijf gehad, dus het maakte mij niet meer uit.
Echt waar, ik heb eens nagedacht, maar sinds die eerste positieve test:
- stagiair verloskundige
- stagiair mensendieck zwangerschapscursus
- in het ziekenhuis: leerling gynacoloog, leerling verpleegkundige, leerling verloskundige (het was nogal druk rond mijn bed :shifty: )
- leerling kraamvrouw
- en nu dus al een paar keer leerling huisarts
Han welkom terug fijn dat je vakantie lekker was.
Linda wat heerlijk zo’n lang weekend :thumbup:
Marlous, nee we gebruikten al zo een 2 maanden geen bescherming meer maar klusten om de dagen heen zeg maar Afgelopen maand hebben we het helemaal zonder gedaan
@marlous spannend dat de mirena eruit is ! Dan kan het echte klussen beginnen !
En ach een leerling. iedereen moet het eens gedaan hebben toch ? Ik ben daar net zo makkelijk in als jij hoor! Als ze het niet mogen proberen kunnen ze het ook niet leren natuurlijk !
Vind het allemaal zo spannend! Zit veel babyspullen te kijken enzo :oops: :oops: :oops: :oops:
Heb zo zin in weer een bolle buik(oke ik hou op hahaha :oops: )
Nou net de dokter gesproken. Na de 24 uurs kweek is gebleken dat ik toch een blaasontsteking heb :wall: . Vanmiddag kan ik de medicijnen ophalen.
[edit]
Heb er ook maar bijgezegd dat ik gestopt ben met de pil en ik niet zeker weet of ik zwanger ben ja of nee. Dan kunnen ze voor de zekerheid toch de medicijnen erop aanpassen. Ze vond het goed dat ik het aangaf aangezien ik nu al medicijnen had gehad die niet mogen als je zwanger bent. Dus dat word aangepast.
Je weet het natuurlijk maar nooit :shifty:
Marlous, fijn dat je spiraal eruit is :dance:
jeeee Marlous, spiraal eruit :dance:
volgens mij ben ik de enige die nog niet bezig is, volgende maand pas haha
Becky; toch blaasontsteking :hug: goed dat je toch hebt gezegd van mogelijke zwangerschap! want tja, wie weet he
Becky wat ontzettend vervelend een blaasontsteking!
Goed dat je erbij vermeld heb over een eventuele zwangerschap !
Ja, neem het zekere voor het onzekere.
Oh, ik hebn nu al zo een zin om vanavond gezellig uit eten te gaan :drool: Kaasfondue hoort er ook bij vanavond…Yummie!
En ik heb me toch een trek in een stroopkoek :drool: Hadden we gisteren gehaald voor bij de koffie maar dat is echt jeugdsentiment…Dat kon je vroeger kopen op school voor 25 cent :lol:
Amy, gelukkig maar anders moeten we de topic titel veranderen
Er moet toch iemand in september stoppen :mrgreen:
Becky sorry had ik je niet goed begrepen :oops: vervelend zeg een blaasontsteking. Gelijk heb je van die medicijnen.
Maar wil je me even niet lekker zitten te maken met stroopkoeken :drool: :drool:
Oh jee ik ben nou al weer zo bezig met zwanger worden :shifty: :shifty: zit al uit te rekenen wanneer ik met verlof zou gaan als het de eerste rond raak zou zijn. Dat krijg je als de arts zegt 'na een spiraal worden de meeste vrouwen sneller zwanger dan na de pil ’ :wall: Dan wil je eigenlijk meteen!
@ marlous ! haha jij loop ook al vooruit op de zaken net als ik haha!
Ik heb al een hele baby uitzet uitgezocht ! We hebben alles waggegooid . dus moeten alles nieuw :oops:
pfff marlous, herkenbaar, ik zit ook al een beetje te rekenen :lol: en mooie datum heb jij mirena laten verwijderen eigenlijk!
Kim, handig dat je alles nieuw moet kopen… Ik heb nog wel wat ik mijn winkeltje staan bij aangeboden
Becky, balen dat je toch een blaasontsteking hebt!!
En Marlous, heeeel erg herkenbaar dat rekenen wanneer je uitgerekend bent en verlof hebt. Tygo wordt volgend jaar augustus 4 en ik zou het liefst rond de periode dat hij naar school moet verlof hebben… Maar niks valt te plannen, dus we zien wel hoe het gaat lopen!
Morgen ga ik eindelijk mijn nieuwe nichtje bewonderen, combineren we meteen met een paar uurtjes shoppen in enschede. Vanaf zondag begint het gefeest voor Tygo zijn verjaardag, vanaf dan zit ik er echt wel zo’n drie dagen in… Mijn kleine man word gewoon alweer 3!!! Waar blijft de tijd??
Linda, herkenbaar!! zou ook graag verlof willen hebben als Jayden naar school gaat… zal sowieso nog 4 weken vakantie achter verlof aan plakken, dus hopelijk heel lang vrij
Tygo bijna 3, Jayden volgende maand alweer, pffff…
Kimmiej: Klopt helemaal! Hij had al een zoon, ik had al een dochter, en we hebben nu samen ook een dochtertje. Verhaal apart, want het is het eerste meisje in ruim 60 (!!!) jaar in zijn familie.
Amy: Mijn spiraal gaat er pas na de vakantie uit, dus dan zijn we al eind augustus, en zullen mijn eerste vruchtbare dagen pas in september zijn, en komt het er dus stiekem op neer dat ook wij pas in september voor het eggie gaan… :P;) Je bent dus echt niet helemaal alleen!
Becky: Dus toch! :hug: Beterschap!!! Hoop dat de medicatie snel helpt…
Linda: Alvast gefeliciteerd met je kleine man. Gaat het snel hé? :inlove:
HanB: fjoe :lol:
Wat zou ik graag eens een keer willen uitslapen… T was weer eens half zes, zelf ben k dan ook gewoon klaarwakker. Tygo was ook zo lief vanmorgen, we lagen nog even en uit het niets zei hij: mama? Ja… Ik houd van jou! (l) och, wat een schatje soms!
haha, hier was het 6 uur… Maar ik mag morgen uitslapen. In het weekend doen we het om de dag, uitslapen bedoel ik
Marlous, maakt niet uit meid :-* Ik heb geen idee eigenlijk hoe ik mijn verlof zou moeten berekenen :think: maar kan er wel nu al naar uitkijken :mrgreen:
Kimmiejj, ik las gekocht i.p.v. gezocht :lol: Dacht al, jij bent er vroeg bij :lol:
Lin, Alvast gefeliciteerd met je mannetje! En leuik…baby bewonderen :inlove:
En wat lief van Tygo :inlove:
Amy, dat is handig geregeld!
Hier gisteren gezellig uit eten geweest alleen was de kaasfondue echt te smerig voor woorden :sick: Was alleen echt kapot toen ik thuis kwam, dus kort daarna lekker naar bedje gegaan om heerlijk uit te slapen. Nu kan het nog :lol:
Heb inderdaad een antibiotica gekregen welke ik gewoon mag slikken als ik wel zwanger ben, maar heb zo een gevoel dat het echt niet zover is. En ach, dat is ook niet zo gek want als je het gaat berekenen, is dit mijn 2e menstruatie pas na het stoppen met de pil. Tenminste de echte, want ga ervanuit dat de eerste gewoon een onttrekkingsbloeding was. Natuurlijk wil ik het wel heel graag maar heb mezelf beloofd, mezelf niet gek te maken :mrgreen:
Vanmiddag/vanavond hebben we een verjaardagsparty. Vrienden van ons vieren gezamenlijk hun verjaardag aangezien ze 2 weken na elkaar jarig zijn. Blijven daar ook eten.
Het blijkt dat ze de blaasontsteking de eerste keer niet konden vinden door de cranberry sap wat ik zoveel aan het drinken ben. Dat heb ik dus heemaal niet geweten :wall: Nu braaf aan de medicijnen en daarna gewoon weer elke dag 1 glaasje sap. Dat mag wel want dat blijkt een blaasontsteking te kunnen voorkomen maar ik was er mee begonnen toen ik de pijn voelde opkomen en dus eigenlijk al te laat was. :wall: