Krabje, dank je wel! :-*
Lin, ja vind het aan de ene kant ook wel spannend helemaal omdat mijn oude tm aangaf dat het best weleens zou kunnen. Best naar eigenlijk, probeer ik me erop in te stellen dat ik toch niet zwanger ben, hoor ik om me heen dat er meerdere zijn die normaal elke maand klachten hebben en toen ze zwanger waren geen 1 :think:
Maar even ter zelfbescherming…denk het toch niet.
Al begin ik nu wel stiekem een beetje te hopen :shifty:
Ik ga voor je duimen becky
Weet ook ook nog wel van mijn vorige zwangerschap dat de kwaaltjes in het begin heel erg meevielen. Maar ik wist het wel meteen dat het raak was. Morgen moest je heen toch? Ben echt heel erg benieuwd!
Zo, ik ben er ook weer! Zomervakantie nog niet voorbij, maar de oudste kids hebben nu twee weken kindervakantiewerk, dus toch weer redelijk iets van een ritme. En nu mijn moeder de deur weer uit is, die was hier afgelopen dagen te logeren, ook weer wat meer privacy, om dit soort dingen te doen!
Nog anderhalve week, ongeveer, en dan gaan we een afspraak maken om de mirena weg te laten halen. Begin het nu toch wel echt spannend te vinden hoor! :?
Ik zag bij het terug lezen dat we een nieuw lid hebben: Welkom kimmiej! Succes, en je derde, supertof!!! Voel ik me ook iets minder hebberig…
En al een aantal NODs aanstaande, spannunnnnnnnndddddd!!! Ik duim voor iedereen!!!
Voortaan dus hopelijk weer wat vaker (lees: bijna elke dag) online!
:-* :-* :-* Han
becky, en??
Han, welkom terug! Jij ook al bijna mirena eruit, spannend!
Kimmy ongesteld geworden, kan er dus ook voor gaan
Nou geen blaasontsteking en geen schimmelinfectie :wall: Er word vanavond een kweekje van gemaakt en dan kan ik morgen bellen voor de uitslag maar ook daar denkt ze dat niets uit zal komen want alles zag er netjes uit van onderen, zeg maar :oops:
Maar lin,jij zegt dat je kwaaltjes meevielen, maar ik heb dus helemaal geen kwaaltjes nu. Normaal doen mijn (.)(.) altijd pijn na mijn eisprong maar dat heb ik ook helemaal niet :think: Heb mijn ei ook helemaal niet gevoeld deze keer :?
Dus geen blaasontsteking of schimmelinfectie, maar zwangerschap dan? :mrgreen: Kan het ook zijn dat de pijn aan je borsten alleen door het ontpillen kwam? Ik voel ook zoveel alleen al door het afkicken van die ellendige pil! Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik inderdaad in het begin minder dan die maand ervoor, omdat ik het me die maand daarvoor ook alleen maar inbeelde naar mijn idee. (of de pil…) Maar ja, laten we rustig af gaan wachten en niet gaan speculeren.
Komt er nog wat leuks op tv? Vriendlief is er niet en Tygo slaapt al een uur en begin me nu wel een beetje te vervelen… (zou ook kunnen schoonmaken, maar daar heb ik ook geen zin meer in na een lange dag werken! Heb trouwens extra lang weekend, woensdagmiddag pas weer beginnen! :-))
Nee want was al eerder gestopt met de pil Gebruikten hier de akelige rubbertjes en ontweken de vruchtbare dagen zeg maar :shifty:
Moet het maandag worden (anders dinsdag) en heb ook gezegd dat ik dan woensdag wel pas ga testen als ik het dan nog niet ben.
De dokter sloot de kans inderdaad niet uit, maar adviseerde ook om het rustog af te wachten…wat we dan maar gaan doen he :shifty:
lekker, lang weekend! Wil ik ook wel…Geen idee of er iets leuks is. Ga zo lekker met een boek in een lekker warm bad …even ontspannen…
Morgen afscheidsetentje van mijn oude tm…zal haar wel gaan missen, maar nu hebben we ook wel een leuke tm
Becky, jammer dus, geen zwangerschap :hug: nou ja, nu dus nog niet
maarre, geen bloed geeft moed he
Hahaha, ja Amy dat is waar, maar ben in het verleden vaak genoeg teleurgesteld dus voor zelfbescherming ga ik er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden
dan kan het altijd meevallen he :mrgreen:
nou ik ga naar bed toe, slaap lekker allemaal!
@ Becky . Het blijft spannend meis! En zoals Eveline al zegt geen bloed geeft moed!
@HanB Wat leuk jij ook voor de 3e.Spannend dat de verwijdering van je mirena nu toch een beetje dichterbij kom ! Straks als de afspraak gepland staat !
Amy, ja inderdaad
Kimmiejj, ik weet het, maar durf eigenlijk gewoon geen hoop te hebben :shifty:
@ Becky begrijpelijk meid! We gaan gewoon erg hard voor je duimen!
Dank je wel! need it :-*
duimt voor Becky
Kimmiej: Het wordt mijn derde zwangerschap, maar vierde kindje voor ons gezin, en tweede kindje van ons samen… Volg je het nog?
Wie gaan er nu eigenlijk allemaal al voor?
@ Hanb Jahoor ik volg het nog! haha !
Jij had dus al 1 kindje je vriend/man had 1 kindje en jullie samen hebben er 1 is nu 3 . en jullie gaan klussen voor het 4e kindje het 2e van jullie samen ! Haha