augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

linda, de hormonen nemen wel een loopje met je he :wink: misschien is het gewoon echt raak :slight_smile: :pray: heerlijk he om hier over te keuvelen :inlove:

Voel me echt ongesteld, zonet bij t afvegen ook klein beetje bloed. Denk dus dat ik toch al ongesteld aan het worden ben… Nog even afwachten… Vandaar ook die emo-bui natuurlijk…

ja, of innesteling, vandaar die emobui :stuck_out_tongue:

Ja, zou ook kunnen… T is bij dat kleine beetje bloed gebleven en heb nu een raar gevoel. Eigenlijk voel k me een beetje zwanger, maar dat wil ik helemaal niet hardop uitspreken. Zit natuurlijk ook in spanning, zit al bij mijn ouders, want mijn moeder was al net zo emo. Wordt vervolgd… :wink:

spannend hoor! En tja, het zwanger zijn kan je je ook aan praten he… Niet dat ik zeg dat je dat doet hoor :wink: ik heb ook wel eens als ik denk dat ik misselijk ben, dat ik het dan ineens op voel komen zetten :lol:

Benieuwd trouwens wanneer zich hier nieuwe meiden melden :slight_smile:

Ach Lin, ik ken het hoor. Ben ook erg emo vandaag. Heb de hele ochtend met 2 verschillende teamleiders gesproken en in beide gesprekken ben ik aardig aan het huilen geweest. Zit er even doorheen. door de vakantie ben ik erachter gekomen dat ik alles maar op automatische piloot heb gedaan waardoor ik nu even gas terug moest nemen.

Teamleider 2(nieuwe tm) heeft ook met personeelszaken gesproken aangezien ze even wat afspraken wilt maken geloof ik :think: Heb het niet echt opgenomen :shifty:

En als nu iemand aardig tegen me praat kan ik zo weer gaan huilen :cry: Denk dat ik gewoon echt langzaam aan naar een nieuwe baan moet gaan zoeken want merk gewoon dat ik hier niet echt meer op mijn plek zit.

Becky :hug: wat voor werk doe je nu dan?

@Amy82 wrote:

Becky :hug: wat voor werk doe je nu dan?

Ik doe nu administratie maar hier werken ze met Targets en daar hou ik niet zo van. :shifty:

ben blij als het 6 uur is en ik naar huis mag/kan :silenced:

Becky: ook een dikke :hug: van mij.

Verder even ego. Denk dat ik echt ongesteld aan het worden ben, dacht ik dat mijn cyclus direct wel normaal zou zijn, niet dus… Mijn vriend komt net thuis en begint meteen over wanneer hij wel op kraamvisite kan (1 avond mogelijk) en wanneer dus juist niet en ik ben in een complete jankbui uitgebarsten. Baby is er nog niet eens, word waarschijnlijk vandaag ook niet en dan begint hij al zo… Vreselijk, ik ga wel alleen die kant op!

Dus, ik ben niet te genieten vandaag… Vind het ook allemaal veel te spannend zo om te weten dat het babietje eindelijk onderweg is.

linda, vervelend hoor-dikke knuffel :hug: stom he, dat je cyclus ineens zo raar kan doen… :frowning:

Moet de banner toch maar aanpassen, al heb ik daar nu nog niet zoveel zin in.

Maar t is inderdaad rustig hier. Misschien moet de topic-titel nog even aangepast worden, met de vraag of er nog meer stoppers zijn? We zijn al tijdje aan het schrijven, misschien durft niet iedereen zomaar binnen te vallen in een topic wat al vrij actief is. K weet niet… Er zal deze maand en volgende maand vast nog wel gestopt gaan worden zo na de vakantie…

Inmiddels nog steeds geen tante, geloof dat mijn schoonzusje haar buik prima vertoeven is…

hoop dat het kleintje snel komt!

ahh, toch banner verandert? heeft het doorgezet dan?

zal topictitel even veranderen :wink:

T heeft toch doorgezet… Maar ach, t was de eerste poging, zou ook wel bijzonder zijn dat het dan direct raak is! Op naar de volgende ronde!

Hopelijk levert de topic-titel nog wat meiden op!

Ik ga mijn broertje sms-en en dan ga ik maar eens proberen te slapen!

Joehoe, schoonzus is eindelijk bevallen! Heb er een nichtje bij! Ik ben zo blij, blij blij! :smiley:

Lin, gefeliciteerd!!! :dance:

Hoe heet ze?

Gisteren is geregeld dat ik overplaatsing heb gekregen naar een andere afdeling maar heb met vl afgesproken dat ik ga solliciteren als alles het toelaat. Weet gewoon dat ik dit niet tot mijn 40ste wil doen.

Mag ik me hier ook aanmelden ?

Ik heb op 1 augustus mijn laatste pil genomen. En moet ergens deze week ongesteld worden .

Het word voor ons ons 3e kindje

@kimmiejj wrote:

Mag ik me hier ook aanmelden ?

Ik heb op 1 augustus mijn laatste pil genomen. En moet ergens deze week ongesteld worden .

Het word voor ons ons 3e kindje

Welkom :lol:

dankje wel :mrgreen:

Welkom kimmiej! Nichtje heet liene. Ik ben helemaal hyper aan het werk nu. Ben je blij met je overplaatsing becky?

Linda, gefeliciteerd met je nichtje!! :inlove: lieve naam :inlove:

haaaaa Kimmiej!! welkom! gaan we voor 2 nieuwe Spijkenissertjes zorgen? :stuck_out_tongue: (daar woon jij toch ook ;))