gezellig Becky! Doe haar de groetjes
Het was weer gezellig bij Bigsby…Ook weer wat geleerd :mrgreen: Ik ga proberen om zelf tomatenplantjes te kweken :mrgreen: Zag ze bij haar in de tuin staan en ze heeft me even uitgelegd hoe ik het kan doen. Dus morgen even naar de action om een klein kasje te halen en misschien kan ik dit jaar(anders volgend) ook zelfgekweekte tomaatjes eten :drool:
Had een kaars gekocht met een tekst voor vriendinnen erop. Zag hem toen staan en vond hem zo toepasselijk dat ik haar die gegeven heb voor haar verjaardag.
En die kleine van haar…wat een lekker ding :inlove: Daar teken ik voor! :inlove:
Ik baal zelf hier een beetje want heb tot nu toe nog steeds niet mijn eisprong gevoeld. Ben dan ook bang dat mijn cyslus deze maand een stuk langer zal zijn.
Ik ga nog even wat filmpjes downloaden en dan vanavond lekker filmpje kijken met vriendlief. Hij is nu lekker poffertjes aan het bakken :drool:
Becky, ik vond het ook erg gezellig dat jullie er waren, en die tekst op de kaars is zoo lief :-
En nog ff over die tomatenplantjes, kun je beter volgend jaar aan beginnen, ik denk dat als je nu begint je geen tomaten meer krijgt.
Enne ondanks Luca zijn peuterpuberteid buien zou je hem nog steeds willen hebben? :lol: :lol: :-
Amy, groetjes terug :mrgreen:
ha Bigsby, thanks :mrgreen:
fijn dat jullie het gezellig hebben gehad meiden!!
@bigsby wrote:
Becky, ik vond het ook erg gezellig dat jullie er waren, en die tekst op de kaars is zoo lief :-
En nog ff over die tomatenplantjes, kun je beter volgend jaar aan beginnen, ik denk dat als je nu begint je geen tomaten meer krijgt.
Enne ondanks Luca zijn peuterpuberteid buien zou je hem nog steeds willen hebben? :lol: :lol: :-
Amy, groetjes terug :mrgreen:
Zelfs met zijn peuterpubertijd zou ik hem nog steeds willen hebben :lol:
Pff, ik baal een beetje. Zit te twijfelen of ik een blaasontsteking heb. De ene keer als ik moet plassen dan brand het en de andere keer weer niet. Urine ruikt niet raar en ziet er ook niet raar uit. Toch voor de zekerheid drink ik veel water nu zodat ik ook veel plassen moet. Maar vannacht ging ik naar de wc en toen veegde ik wat roze afscheiding mee :think: maar dat kan ook komen doordat we gisteren geklust hebben, al heb ik dat normaal nooit
Hoop maar dat het gauw over gaat want dit is ook erg vervelend
Heb ne cupcakes gebakken, we gaan zo naar een vriendin van ons toe die ook zwanger is(in januari uitgerekend) en ik had haar beloofd cupcakes mee te nemen. Ook vanmiddag een ubercute pakje gekocht voor de baby :inlove:
Moet wel zeggen dat ik eigenlijk niet heel veel zin heb :shifty: want ben best moe. Maar ja, als ik er eenmaal ben dan is het altijd wel erg gezellig.
Gingen jullie er nu al voor becky? Zat namelijk meteen aan een innesteling te denken.
@Lindaaa wrote:
Gingen jullie er nu al voor becky? Zat namelijk meteen aan een innesteling te denken.
We gaan er nu inderdaad al voor, maar bij een innesteling heb je toch langer als een paar uur roze afscheiding? Ik had het maar zo een 3x met afvegen. En lijkt me echt heel sterk als het nu al raak zou zijn hoor :think:
Misschien is het toch wel een blaasontsteking al hoef ik niet zo vaak naar de wc maar brand het enkel een klein beetje :think:
Maar zijn dus weer terug van vriendin, was uiteindelijk erg gezellig :mrgreen: Ze was ook erg blij met het pakje wat ze van ons gekregen heeft, maar hij was dan ook echt supercute :inlove: was een trainingspakje inclusief truitje :inlove:
becky, fijn dat het ondanks alles toch gezellig was vielen de cupcakes goed in de smaak? En spannend hoor van dat roze!
Geloof niet dat die roze afscheiding er altijd is tijdens een innesteling, dus als het er wel is hoeft het vast niet langer te duren. Maar laten we maar niet op de feiten vooruit lopen en panisch worden van elk kwaaltje… Blijven we een stuk rustiger van. Zeg dit voornamelijk tegen mezelf hoor… haha
Stond vanmorgen voor half zeven al een appeltaart te bakken, hij is echt vet goed gelukt!! Hub is jarig, dus feestje vandaag!
Fijne dag iedereen!
Zie dat onze NOD dan ook dicht bijelkaar in de buurt zit Becky, zitten op hetzelfde moment in spanning dus!
linda, gefeliciteerd met je man! Lekker hoor, appeltaart!
Amy, de cupcakes waren inderdaad goed in de smaak gevallen :mrgreen:
Linda, eerlijk gezegd ga ik er ook niet van uit dat het een innesteling was. Denk dat het gewoon met de lichte blaasontsteking of met het klussen te maken heeft gehad. Weet ook niet of ik mijn eisprong al gehad heb aangezien ik die niet gevoeld heb, dus ga er vanuit dat mijn cyclus deze maand wat langer is en dat het ook niet raak is.
En…gefeliciteerd met je hub! :-*
@Lindaaa wrote:
Zie dat onze NOD dan ook dicht bijelkaar in de buurt zit Becky, zitten op hetzelfde moment in spanning dus!
Ja, we zitten inderdaad dicht bij elkaar met de NOD, maar eerlijk gezegd zit ik niet echt in spanning en verwacht ik toch wel ongesteld te worden.
Ik ga mijn bedje opzoeken. Vakantie is weer voorbij en morgen moet ik weer werken

Ik laat het ook steeds beter los, hub keek me gisteravond heel vreemd aan toen ik een rosé voor mezelf in schonk. Vroeg hem maar of hij al een positieve test had gezien en dat was niet het geval… Vandaag word ik waarschijnlijk weer tante!!
Ik laat het ook steeds beter los, hub keek me gisteravond heel vreemd aan toen ik een rosé voor mezelf in schonk. Vroeg hem maar of hij al een positieve test had gezien en dat was niet het geval… Vandaag word ik waarschijnlijk weer tante!!
becky, succes met werken vandaag! En misschien is 1 van jullie of allebei wel zwanger, spannend dit weer he!
Linda, leuke nieuwe avatar! Nog leuke verjaardag gehad?
Hoe is het trouwens met Marlous en Groenelimo?
Ik kijk nu samen met Jayden in bed naar Teigetje en Poeh
Ik loop de hele tijd te huilen van de spanning, weet niet wat me overkomt joh! Zullen vast ook wel de hormonen mee te maken hebben. Denk dat als mijn broer belt vandaag hij zich ook wel zou gaan afvragen wat er met me aan de hand is, hoop dat ik me in ga houden. Tot die tijd toch maar thuis blijven denk ik… Haha