Het is augustus!!!
Hoop niet voor je dat je ongesteld word op vakantie Amy, das toch niks aan! En hoe werkt dat eigenlijk als je de spiraal er weer uit wil halen? Dat kan op elk moment? T word tijd dat jullie allemaal met me mee gaan doen hoor, word het ook weer wat drukker hierā¦
Ik ben schijnzwanger, heb echt allerlei kwaaltjes. Heb gegoogled over die buikpijn van vorige week en dat schijnt ook schijnzwangerschap te zijn. Ik gooi het ook allemaal maar op schijn, zodat ik er ook niet teveel hoop op heb dat het direct raak zou zijn. Mijn tepels zijn namelijk enorm gevoelig ook⦠(zou ook allemaal wel heel erg vroeg zijnā¦) Ik gok dat mijn cyclus korter is dan 28 dagen (vorige keer testte ik op woensdag ook al positief terwijl NOD op zaterdag was) dus we zullen zien volgende week!
spiraal kan er volgens mij altijd uit gehaald worden. Volgens dokter kan het plaatsen het best aan begin van je cyclus omdat je bm mond dan open staat. Misschien is dat ook zo met verwijderen? Lijkt me wel vies en zal je net zien, ongi zijn bij verwijderen spiraal
Spannend hoor jouw kwaaltjes! Zou wel wat zijn als het nu al raak is :lol:
Lindaa spannend hoor
Jaaa, hier is de afspraak gemaakt hoor, volgende week woensdag gaat hij eruit :dance: 't is augustus he nou mag het :mrgreen:
Verder niet zoveel te melden eigenlijk :think: ben er wel al behoorlijk mee bezig :shifty: dus ik hop dat het iets sneller gaat dan de vorige keer
Ik kreeg geen meldingen meerā¦
oepsie
Ik ben nu 3 weken ofzo van de pil af, maar heb echt beetje last van mn tepels⦠iemand die t herkent??
Idd augustus!! we gaan dr tegenaan!!
Aaaah groenlimo, jij bent ook gestopt!! En onze NOD zit vrij dicht op elkaar zie ik. (Ik hou rekening met cyclus van 28 dagen, maar denk dat het korter zal zijn, eisprong was ook al rond dag 13) Hier ook gevoelige tepels en vorige week voor de eisprong heeeeel erg buikpijn. Nu vallen alle kwaaltjes allemaal wel weer wat mee, maar heb echt het idee schijnzwanger te zijnā¦
En Marlous, jij gaat er dus vanaf volgende week ook helemaal voor! Leuk leuk! Ik vind het ook weer zo ontzettend spannend!
spannend hoor meiden :inlove: Becky ging er toch ook al eerder voor? Kunnen bijna titel aanpassen naar augustus :lol:
Ga jij er deze maand dan ook al voor amy?
Meiden, iām back! :mrgreen:
Reageer van de week wel even. Nu nog even druk met uitpakken en bijkomen
haha Linda, probeer man over te halen
Becky, welkom terug! Fijne vakantie gehad?
Jou overhalen⦠Wat maakt dat ene maandje nog uit? Als je nu die spiraal eruit haalt ben je misschien ongesteld voor de vakantie⦠Haha nee amy, je moet helemaal zelf weten wanneer jullie ervoor gaan, komt vanzelf! En welkom terug becky!
ik hou rekening met 30 dagen
Becky wb heb je t leuk gehad?
Amy wanneer gaan jullie er weer voor?
ik hou rekening met 30 dagen
Becky wb heb je t leuk gehad?
Amy wanneer gaan jullie er weer voor?
Hoi meiden,
We hebben een heerlijke vakantie gehad :mrgreen: Heerlijk gegeten :drool: Niets moet, alles mag :mrgreen:
Vandaag maar even opruimen en alles wegwassen en wat boodschapjes doen.
Wat lees ik nu? Iedereen gaat er toch (waarschijnlijk) in augustus voor :lol: Leuk hoor! :thumbup:
Ik reageer later nog wel even.
:-*
he, becky heeft een nieuwe avatar
@Amy82 wrote:
he, becky heeft een nieuwe avatar![]()
Ja vond dat wat leuker staan dan dat bloemetje :shifty:
ik vind hem ook leuker!! maar vertel, hoe was je vakantie?? waar in ItaliĆĀ« zijn jullie geweest?
De vakantie was echt heerlijk! Hotel was super Hebben echt een relax vakantie gehouden maar tegelijkertijd ook veel gezien. Uiteraard veel en veel te veel gegeten. :mrgreen:
We zaten tegen het zuiden van Frankrijk aan en hadden dan ook echt superheerlijk weer :inlove: Het is allemaal veel te snel gegaan
Hebben echt genoten van elkaar en de omgeving :inlove: Het was zo mooi!
dat klinkt als een heerlijke vakantie :inlove: wij gaan over 2 weken eindelijk weg, ook naar ItaliĆĀ«, gardameer
Oh dat klinkt echt als een perfecte vakantie, ik is ook heeeeeel jaloers!! :mrgreen: Ook op Amy trouwens, ik wil ook erg graag naar het Gardameer! Maar helaas kun je niet alles hebbenā¦
Het is weer weekend! Het weekend waarin mijn vriend jarig is, maar ook het weekend waarin hopelijk twee gezonde kindjes geboren gaan worden. Mijn schoonzusje is maandag 42 weken zwanger, hopelijk gaat ze dit weekend nog spontaan bevallen⦠En een vriendinnetje waarvan we vorige week woensdag nog een babyshower hebben gehouden, kreeg een dag later last van klachten mbt hoge bloeddruk ed. en maandag is ze na een weekend controle opgenomen vanwege zwangerschapsvergiftiging. Ik kreeg gisteren nog een mail dat ze haar lichaam er klaar voor maken om te kunnen inleiden, met een beetje geluk gebeurt dat vandaag. Gelukkig is ze inmiddels 38 weken zwanger. Moet er niet aan denken als het al veel eerder gebeurd was! Zal straks ook een vriendinnetje gaan bellen die gisteren haar eerste echo heeft gehad, jullie horen het⦠die eierstokken klepperen niet voor niks!!
Het was ook echt een heerlijke vakantie :inlove: Gardameer willen wij ook nog een keer naar toe, maar volgend jaar gaan we waarschijnlijk eerst naar Griekenland, want daar is mijn vriend nog nooit geweest en dat vind ik ook zo mooi :inlove: Maar dan moet het daar wel economisch beter gaan als nu :silenced:
Ik drink nog even mijn koffie op en ga dan gauw douchen en omkleden. Gaan vandaag naar vriendinnetje Bigsby ivm haar verjaardag. Ze viert het wel niet maar heb haar al weer veel te lang niet gezien en gesproken. Dus even daar gezellig op de koffie :mrgreen: