augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

He meiden, dar ben ik weer terug van vakantie! Was leuk, het weer was een beetje wisselvallig dus we hebben best veel gedaan. Lekker om even weg te zijn maar ook zoooo lekker om weer thuis te zijn :wink:

Voor mijn gevoel gaat het nu ā€˜echt’ beginnen :smiley: tenminste…foliumzuur slikken (heb ook mama van dagravit in huis) en een afspraak bij de huisarts maken :dance:

Ik heb overigens ook een redelijk normale cyclus ondanks de mirena maar inderdaad niet veel. Maar ben daardoor wel bang voor een stortvloed als hij eruit gaat :shifty: :shifty: afijn we zullen zien.

Lindaa wat leuk dat je vriend er ook zo mee bezig is. Fijne week met je zoon!

Marlous, lekker hoor, vakantie gehad! Wij gaan over 4 weken (eindelijk :mrgreen:) :dance:

pfff, ik dacht dat ik vorige week vrijdag, de 15e ongi was geworden. dat was dus weer mooi na 4 weken. maar was met 2 dagen weer weg. kon best, heb ik vaker met mirena. maar nu dus afgelopen woensdag wéér bloedingen, en nu flink ook zeg… dus helaas niet meer om de 4 weken :wall: moet nu maar weer kijken wanneer ongi komt, waarschijnlijk de woensdag voor mijn vakantie… heel handig :lol:

Marlous jullie vakantie zit er dus alweer op, nu maar gauw die spiraal eruit dan!! Op naar de volgende banner… :stuck_out_tongue:

Wij waren vanmiddag bij mijn ouders, daar ging ik nog even met Tygo het dorp in voor een nieuwe speen (tegen mijn principes in, maar ja…) Rond 16.45u wou ik nog even richting de Henk ten Hoor, stonden al bijna voor de winkel toen Tygo pas door had wat ik van plan was, maar daar had hij geen zin meer in. Hij wou terug naar de auto, dus trok me daar weg. Ben zo blij dat ik hem zijn zin heb gegeven, want niet veel later was daar een gewapende overval! :shock: Had anders vast wel tot een uur of vijf lopen neuzen. Moet er niet aan denken dat we daar middenin hadden gezeten!!!

oh jeetje Linda, wat schrikken zeg :shock: wat fijn dat je Tygo zijn zin hebt gegeven (die peuters ook altijd ;))!!!

Ahaaaa k zie dat ik bij het vruchtbare gedeelte aankom, dit wordt een weekje waar hub vast nog wel wel een paar weekjes van wil hebben! :wink: haha

Waar is iedereen eigenlijk? T is zo rustig hier!

Ga straks bij een vriendinnetje langs die ook op KOK zit, die heeft vast al wel gelezen dat we voor een tweede gaan, ben benieuwd :stuck_out_tongue:

ben hier! :slight_smile: spannend linda, jouw groene dagen!

Hoop zo dat iedereen straks snel zwanger is! :pray:

*** inbreker ***

Nee had dus niet gelezen dat jullie voor een 2e gaan :wink: , maar ik ga jullie nu dus echt wel volgen he!!!

Lin, mijn duimen draaien voor je!! :pray:

En voor de rest ook natuurlijk!.

*** breekt weer uit ***

p.s. Lin vond het weer gezellig vanmorgen!!

Heb al twee dagen buikpijn, zou dat van het ontpillen kunnen komen? Kan k me niet herinneren van de vorige keer.

Linda en Mimi, was gezellig dus! :dance:

Linda, geen idee of dat door ontpillen kan komen, is voor mij alweer 4 jaar geleden, weet dat niet meer…

pff ze hebben nu bij Miss Etam en bij Prenatal uitverkoop van positiekleding, maar ja, kunnen we nog niet echt kopen he :lol:

Haha ik zag gisteren inderdaad een linnen positiebroek voor maar 5 euro. Als k vrij snel zwanger raak, heb k er niks aan. Dus heb het ook maar laten hangen! Je wordt wel hebberig van die uitverkoop! Heb voor tygo gisteren ook nog een espirit spijkerbroek en overhemd gehaald voor een prikkie, heerlijk!

Lin, jeetje zeg, dan moet je er toch niet aan denken om daar midden in te zitten :shock:

Hihi, jullie hebben het met positiekleding en ik heb het met babykleding. Had echt een heel schattig truitje gezien voor zowel een jongen als meisje :inlove: Maar kon me wel inhouden. Hebben afgesproken dat we pas wat gaan kopen als we weten of het gaat lukken.

Nog 2 dagen en dan gaan we naar Italie :dance:

Jeetje becky, je moet nog weg? K dacht dat je al weg was joh! Maar babykleertjes, tja daar kijk ik ook naar. Maar met een schoonzus die op knappen staat en een vriendin die hoogzwanger is koop ik nu gewoon alles wat ik zie! :wink: schoonzus was gisteren uitgerekend, spannend spannend! Mijn broer belde me zondag en dacht echt dat het kindje er was, maar hij vroeg gewoon hoe het met me ging. Ik had mijn hart al in mijn keel zitten… Haha

Ik word echt zo ontzettend gek van d buikpijn, echt niet leuk meer! Zou zo weer met de pil gaan beginnen. Hopelijk is het na de eisprong weg… Heb al even gegoogled en er zijn meer die dit hebben gehad na het stoppen met de pil. Weet van de vorige keer nog wel dat ik enorme buikpijn had toen ik voor het eerst weer ongesteld werd nadat ik gestopt was met de pil. Nou ja, t zal wel weer overgaan…

hoe is het nu met je buikpijn Linda?

Het is bijna augustus meiden! :inlove:

Jaja, bijna augustus! Wie weet wordt het dan weer wat drukker hier, t is natuurlijk ook vakantie-tijd…

Mijn buikpijn is gelukkig wel wat minder, voel het nu niet meer continu. Denk dat eisprong gisteren was, klussen wou gelukkig wel weer ondanks de pijn. Dus nu maar afwachten! :smiley:

Heb zostraks een ovulatietest gedaan die al zo’n twee jaar over datum was, maar hij werd licht positief, ik neem dus aan dat mijn cyclus meteen alweer helemaal op orde is. Vanavond dus maar weer gewoon aan de klus! :smiley: Hub weet niet wat het overkomt joh! :mrgreen:

spannend hoor Linda!! zou wel tof zijn als we straks meteen al een zwangere hebben :pray:

Laten we niet te hard van stapel lopen he… :wink: Heb jij die spiraal er nog niet eens uit, ben ik al zwanger… Nee, zal wel niet… We zullen het wel zien over twee weekjes…

haha, nee zal idd wel niet :wink:

en weer 2 dagen verder :stuck_out_tongue:

zit te denken of ik vandaag mijn eisprong heb… allemaal steekjes enzo… want dan zou ik misschien toch nog gewoon cyclus hebben van 4 weken. hopelijk dan over 2 weken niet teveel ongi, anders ben ik het op vakantie :wall: