augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

Onze kaartjes zijn ook van vakantieveilingen. Hadden al eens 's middags 2 keer geboden en toen geen geluk. 's Avonds deed mijn vriend de laptop aan terwijl hij aan het afwassen was en opeens was het van ‘Yes, gewonnen!’ Had niet eens door dat hij al aan het bieden was, gelijk de eerste keer raak. 41 euro voor 2 kaartjes, daar doen we het voor natuurlijk! Zitten wel helemaal achterin, maar ach… ik ben erbij!!! :smiley: :dance:

Welke foliumzuur hebben jullie? Ik heb die van mama dagravit, geloof ik :think:

Linda, zo kwamen wij aan kaartjes van de toppers. Zaten ook wel 2e ring, maar dat maakte de lol niet minder, zeg maar. We hebben toen echt een superavond gehad.

De eerste de beste winkel waar ik kwam en waar ze foliumzuur hadden was de Hema, dus ik heb gewoon een hema-merkje. Mijzelf kennende ben ik toch niet zo trouw met slikken… Tot hoelang ga je ook alweer door met slikken eigenlijk? Ben gewoon alweer zoveel dingen vergeten!

oei, weet ik ook niet meer, want ik ben toen overgegaan op de zwangerschapsvitamines van puur mama, zit ook foliumzuur in

Oh ja, dat heb ik toen ook gekocht volgens mij, maar dat zijn van die capsules die ik echt niet weg krijg!! Weet nog wel dat we net wisten dat we zwanger waren en ik op zoek was in de etos naar die capsules toen mijn schoonmoeder opeens de winkel in kwam. Heb die dingen gewoon ergens heen gegooid, was nou niet de bedoeling dat ze me daarmee zou kunnen betrappen! haha

Mooie tijd was dat, hopelijk gaan we dat gauw weer opnieuw beleven! :inlove:

haha ja dat zal je altijd zien…

Heb ook een banner gemaakt, zo lijkt het alvast wat echter :mrgreen:

:lol: Iedereen aan de banners :lol:

Het kriebelt bij mij ook echt wl heel erg. Alle angst die ik had, is helemaal weg en ik vind het nu alleen maar spannend. maar ja, het is ook voor het eerst natuurlijk :mrgreen: Misschien is het wel raak in de vakantie, dan krijgen we een vakantiekindje :mrgreen:

Maar dat geluk zullen we wel niet beleven

Zit op mijn werk maar heb zo geen zin :silenced: Zit ook steeds meer rond te kijken voor iets anders dan wel voor een leuke studie in combinatie met werk. Maar dat is lastig vinden nu. je merkt wel dat die kredietcrisis er nog steeds in hakt. Ik hoor overal maar om me heen dat er reorganisaties aan de gang zijn :?

@Lindaaa wrote:

Oh ja, dat heb ik toen ook gekocht volgens mij, maar dat zijn van die capsules die ik echt niet weg krijg!! Weet nog wel dat we net wisten dat we zwanger waren en ik op zoek was in de etos naar die capsules toen mijn schoonmoeder opeens de winkel in kwam. Heb die dingen gewoon ergens heen gegooid, was nou niet de bedoeling dat ze me daarmee zou kunnen betrappen! haha

Mooie tijd was dat, hopelijk gaan we dat gauw weer opnieuw beleven! :inlove:

Ik had ze op het aanrecht staan, toen van de week mijn schoonmoeder even onverwachts langs kwam. Heb ze gauw in een pan gegooid :mrgreen: De enige die weten dat we voor een kindje gaan, is een vriendinnetje hier op KOK en de beste vriend van mijn vriend.

Haha mijn moeder is nu bij ons aan het oppassen, heb ze dus ook even verstopt… :wink:

bij ons weten ze wel dat we een 2e willen, ook wanneer ongeveer… Dus zal ze denk ik niet hoeven te verstoppen :slight_smile:

Mijn ouders weten wel dat we niet te lang willen wachten maar we hebben gezegd dat we eerst het huis op orde willen hebben. Wil namelijk dat het voor hun een echte verassing blijft :slight_smile:

komt ook weer eens om het hoekje gluren

Hai ladies! :inlove:

Al dames eerder gestopt, zie ik, stelletje juffies ongeduld! :lol:

Wel gezellig dat jullie toch hier blijven schrijven hoor…

Hier kriebelt het behoorlijk ook. Ergens heb ik ook wel de neiging dat rotding er nu al uit te laten rukken, maar mijn stok achter de deur is toch echt wel de vakantie, en dan zeker de laatste twee weken, als het kindervakantiewerkweken zijn, waarin ik ook veel drukte buiten de deur heb… Ik zit dan niet te wachten op megapijn en megabloedingen en weet ik het wat al. Dat staat me van de vorige keer dat dat ding er uit was, nog veeeeeeeel te helder voor de geest! :evil:

Anyway, ik denk wel aan jullie hoor!!! Alleen slokken de kids mijn aandacht op, waardoor ik niet veel tijd en ruimte meer heb om hier te posten.

rent weer verder

Lin, hoe was Take That?

Mijn dag begon echt lekker, maar niet heus. Ik heb me vanmorgen gewoon verslapen en moest echt nog douchen ook. Dus mijn werk maar gebeld dat ik een uurtje later begin. Nu hoef ik pas tegen 10 uur aanwezig te zijn :mrgreen: Werd vanmorgen ook wakker met een gigantische hoofdpijn en dat is nog steeds niet aan het afnemen. Ben ik vanmorgen ook nog van de trap af gevallen :cry: Nu doen mijn knieen echt gigantisch pijn :cry: en ik had al last van mijn linkerknie. Ik had ook een poes in mijn handen maar die was gelukkig sneller als dat ik was, anders was ik boven op haar gevallen maar ze sprong net op tijd uit mijn armen.

Het is echt zo zielig bij ons thuis. We hebben 4 katten, waaronder er 2 verkouden zijn. Ze wisselen steeds af met niezen :frowning: Gelukkig eten ze wel nog goed en volgens mijn vriend is het geen niesziekte maar echt een koutje.

Nou, ik neem nog even een bakkie leut en ga dan maar douchen.

Fijne dag meiden!

nou becky, jij hebt een nette cyclus van 26 dagen :wink: ik dacht plaats ook een banner, ben het wel regelmatig, maar nu afgelopen vrijdag maar een klein beetje, en vandaag weer.

dus van banner klopt geen snars, zal ik maar verwijderen haha!

Viel mij vandaag ook al op hoe netjes Becky haar cyclus is, maar Amy… jij had toch een spiraal? en ben je dan toch ongesteld? Of begrijp ik het verkeerd?

Maar Take That… :lol: :inlove: Het was GE-WEL-DIG!!! Ze begonnen met z’n vieren, daarna een half uur Robbie Williams en toen waren ze eindelijk met z’n vijven… Ik had gewoon de tranen in mijn ogen, want wat vond ik het geweldig om ze eindelijk eens met z’n vijven te zien!!! En de nummers van hun nieuwe cd vind ik zo gaaf en de show was zo super! Het was gewoon spectaculair! Ben nog steeds aan het nagenieten!

Volgende week onverwachts toch een weekje vakantie, heerlijk! Morgen nog een dagje en dan anderhalve week vrij! :smiley:

Goedenavond dames,

Ja mijn cyclus is nu nog netjes, maar de vraag is het of het ook zo blijft :think: Ben natuurlijk al een keer eerder gestopt geweest en toen varieerde het van 28 tot 35 dagen :? Dus ik hoop wel dat dit zo blijft. :mrgreen: maar ben nu ook niet zo lang aan de pil geweest. Was in december weer begonnen en nu sinds 2 maanden gestopt. wel de vruchtbare dagen een beetje ontweken nog :shifty:

Lin, super dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ik hoorde al van een vriendin, die ook geweest is, dat het super was! Is dit eenmalig of blijven ze nu wel weer bij elkaar? Lekker onverwachts een weekje vrij zeg!

Ik heb ook vanaf volgende week woensdag vakantie :dance:

linda, ja heb idd spiraal, ongi is nooit weg gebleven. Altijd rond de 4 weken 3 dagen ongi…

@Amy82 wrote:

linda, ja heb idd spiraal, ongi is nooit weg gebleven. Altijd rond de 4 weken 3 dagen ongi…

Misschien een stomme vraag he, maar dan hoor je toch niet meer ongesteld te worden, met een spiraal? :shifty:

nou ja, het kán weg blijven heb ik begrepen. Tja, om de 4 a 5 weken gewoon wat bruinverlies… Mocht het ook niet echt ongi noemen hoor, die aantallen zijn echt op 1 hand te tellen…

Weer wat geleerd dus. Zo kan ik na de zwangerschap van Tygo niet meer twee pilstrippen achter elkaar slikken, word ik toch halverwege ongesteld. Dus ik verwacht dat mijn cyclus direct alweer rond de 28 dagen zal zitten. Ben erg benieuwd! Eerst word ik nog tante komende week of de week daarop! :inlove: Zal vast ook erg helpen voor de klepperende eierstokken. Vriendlief vroeg gisteravond nog op welke dag ik van mijn cyclus zit, die jongen wil echt heel graag!!

De komende week dus een weekje met mijn zoon! :inlove: Heerlijk relaxen samen, voor hem ook wel eens lekker! Hij gaat volgende week donderdag wel gewoon naar mijn schoonmoeder, zodat ik mijzelf ook nog even nuttig kan maken voor de verhuizing. :? Echt geen zin in, zaten we er alvast maar!!!