augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

Meiden, ik denk dat ik gisteren mijn laatste pil heb geslikt en heb vandaag foliumzuur gehaald. Ben ik nu eigenlijk een juli-stopper of mag ik nog meedoen? :wink: wil eigenlijk liever ontpillen ook…

Lin, tuurlijk moet je hier blijven! Anders zou ik ook moeten verhuizen naar de juli stoppers en wij willen ook pas in september voor het echie gaan :wink:

Mag ik Lin zeggen? :shifty:

Ik duik lekker mn bedje in…Ben gesloopt. Gigantische drukke dag gehad en ben dan ook echt blij als het weekend is. Slaap de laatste tijd zo slecht :frowning:

Word steeds wakker en moet de laatste tijd ook steeds midden in de nacht naar de wc. Neem mezelf elke avond voor dat ik ruim een uur voordat ik naar bed ga, niets meer te drinken, maar ik zit nu ook nog steeds aan mn limonade :roll: So far de goede voornemens… :lol:

Dus ik wens jullie allemaal een zeer goede nacht.

:-*

Haha je mag me best Lin noemen hoor. Dacht al, wanneer vraagt ze dat nou eens? :stuck_out_tongue: Moet zeggen dat ik het niet altijd prettig vind als iemand die me eigenlijk niet zo goed kent mijn naam direct afkort, maar hier is dat toch heel anders. Dus geen probleem hoor! Vind het ook zelfs heel vertrouwd aanvoelen!

Ik ga m’n bedje maar eens opzoeken… Slaap lekker dames!

Hoi Lin :wink: Ik ken dat hoor. Ik hou er ook niet van als men (die mij niet zo goed kennen) mijn naam afkort. Ik heb heerlijk geslapen vannacht, alleen een beetje verslapen :doh:

Mijn moeder belde me wakker want ze was bij mij achter gaan tanken maar was haar portomonee vergeten :lol: Of ik het even voor haar wilde pinnen :lol: Als zij niet gebeld had, had ik nu waarschijnlijk nog in mijn bed gelegen :shifty:

Linda; spannend hoor, nu al laatste pil geslikt! :dance: en eerst ontpillen? haha, ik ben de 1e keer in februari 2007 gestopt, wilde toen ook eerst ontpillen, en dan in juni ervoor gaan. dat hebben we niet gehaald :stuck_out_tongue: zijn toch in maart meteen begonnen :wink:

over afkorten van namen; heel herkenbaar, vind het ook altijd zo vervelend als mensen mij meteen Eef gaan noemen, terwijl ik ze amper ken… Een vriendinnetje van me heet Rebecca; haar noem ik altijd Becs :stuck_out_tongue: van Shopaholic :lol:

Jaaa! Shopaholic :inlove: Ik heb de hele reeks! Die is leuk!! :inlove:

Nou, wij wilden in eerste instantie ook later beginnen als september, maar uiteindelijk dus augustus/september geworden. :shifty: :mrgreen:

straks is er al iemand zwanger voordat augustus voorbij is :mrgreen:

@Amy82 wrote:

over afkorten van namen; heel herkenbaar, vind het ook altijd zo vervelend als mensen mij meteen Eef gaan noemen, terwijl ik ze amper ken…

Ik ken je toch goed genoeg om eef te mogen zeggen he? :mrgreen: :-*

Heb vanmiddag te horen gekregen dat er weer een vriendinnetje net zwanger is en nu kriebelt het nog meer… Misschien laat ik het ontpillen toch maar zitten… :wink: t is toch niet meteen raak.

@Krabje wrote:

@Amy82 wrote:
over afkorten van namen; heel herkenbaar, vind het ook altijd zo vervelend als mensen mij meteen Eef gaan noemen, terwijl ik ze amper ken…

absoluut :inlove:

@Lindaaa wrote:

Heb vanmiddag te horen gekregen dat er weer een vriendinnetje net zwanger is en nu kriebelt het nog meer… Misschien laat ik het ontpillen toch maar zitten… :wink: t is toch niet meteen raak.

oehhh spannend hoor!!!

@Amy82 wrote:

@Krabje wrote:
@Amy82 wrote:

absoluut :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance:

@Lindaaa wrote:

:lol: :lol: :lol:

Hier kriebelt het ook al om eerder te beginnen :shifty: Wordt waarschijnlijk al in augustus :inlove:

Hehe, ik ben er weer… Had allerlei wijzingen in profiel aangebracht gisteravond en toen kon ik me niet meer aanmelden… Maar ik had willen zeggen: hebben jullie mijn banner al gezien? Ik ben een juli-stopper, maar schrijf lekker met jullie mee, want het is tenslotte ook al bijna augustus… :wink: Ik vind Tygo toch ook al wat te oud worden en wie weet hoelang het nog duurt voor het raak is. Oh, bedenk me nu dat ik de foliumzuur niet weer moet vergeten, gelijk maar even slikken…

Ik ga vanavond naar Take That, zo’n zin in!! Het leek er gisteren nog even op dat het niet door zou gaan aangezien ze zaterdag hun concert in Kopenhagen hebben af moeten zeggen vanwege een voedselvergiftiging bij Robbie Williams, maar ik mag gaan genieten van mijn jeugd-idolen!! :smiley: Heb al eens een concert van Robbie meegemaakt, 1 maand voor ik zwanger was van Tygo heb ik Take That met 3 man gezien (was er ook eentje ziek) en nu zie ik ze eindelijk samen!!!

@Becky wrote:

Hier kriebelt het ook al om eerder te beginnen :shifty: Wordt waarschijnlijk al in augustus :inlove:

Gezellig!! :slight_smile:

Leuk Lin!!! Spannend hoor! Ik had er steeds op geboden via veilingen, maar helaas niet gewonnen :frowning:

Waty je zegt, augustus is al bijna :lol: Ik heb ook al foliumzuur, maar vergeet het dus wel steeds in te nemen :doh: Nu ik het zeg, neem er nu direct eentje in :mrgreen:

@Becky wrote:

ehm, klinkt bekend… Ben bezig om mijn man gek te maken zodat we eerder beginnen hihi

ga vandaag trouwens foliumzuur halen, heb ik nog niet in huis…