Meiden, wat zijn jullie stil? :lol:
Hier vandaag lekker een hele dag vrij genomen. Ga straks de stad (amsterdam) in met mijn broer en neefje. :inlove: Wilde in eerste instantie lekker uitslapen vandaag, maar was om half 8 al wakker :eh:
Nu maar even lekker beschuitje nemen en een kopje thee om even rustig wakker te worden.
Inderdaad Becky 't is wel een beetje stil gevallen hier he
Wanneer gaan jullie eigenlijk aan foliumzuur beginnen? OF zijn jullie al begonnen :shifty:
Ik heb wel foiliumzuur liggen, maar vergeet het steeds in te nemen :shifty: :oops: Ben niet zo goed met braaf pilletjes slikken :oops:
Hey dames,
ben ik ook weer even.
Ik ben hier nog niet aan de foliumzuur begonnen, ben ook niet echt van de pilletjes…
Verder ben ik nog steeds wel een beetje in twijfel. In september opent hier een nieuw kindercentrum waar ik wel graag wil werken, maar ik gok dat ze nu nog niet zoveel aanmeldingen heeft en me dus nog niet kan aannemen, maar hoelang zou het duren? Zul je zien dat ik dan net zwanger ben, maar ja… dat is het risico als je met vrouwen werkt lijkt me… Maar ja, wil ik mijn vaste contract daarvoor op het spel zetten? Of wachten met zwangerschap (misschien voor niks, want wie zegt dat ik daar aangenomen wordt) of eerst kiezen voor de zwangerschap, Tygo wordt volgend jaar tenslotte ook al vier jaar… Twijfels, twijfels… Maar ik wil ook zo graag en ik niet alleen, mijn hub wil ook erg graag straks. Denk toch dat dit wel mijn laatste pilstrip is… haha (ik word gek van mezelf!!!)
Lin, herkenbaar hoor. Ik wil eigenlijk ook voor iets anders kijken, maar hier heb ik wel een vaste aanstelling en ben hier al een aantal jaar in dienst.
Daarnaast hebben we momenteel even wat onzekerheden met betrekking tot mijn vriend zijn baan, dus denk ik dat ik hier maar even blijf zitten. Al heb ik het niet echt meer naar mijn zin hier :silenced:
T is rustig hier!
Hoe is het met iedereen?
Ik heb gelukkig weekend, ben mijn werk even zat. Lang leve de bezuinigingen, er word elke week nu wel een drastische wijziging aangebracht! En Tygo is elke ochtend zo ontzettend vroeg wakker (vanmorgen was het vijf uur…) en ook dat ben ik zat! Ben gewoon oververmoeid!
We passen dit weekend op de hond van mijn ouders, gisteravond opgehaald en ook daar ben ik alweer flauw van… haha Gaat niet echt samen met onze kat… :-S Morgenavond feestje van het werk (daar is toch nog gewoon geld voor…) met als thema hollywood. Hub gaat verkleed als captain jack sparrow en ikzelf als Elisabeth Swan. Heb er zo’n zin in, ben zo benieuwd hoe alle collega’s eruit zullen zien!
Lin, wat leuk!!! Foto’s??? :mrgreen:
Het is hier inderdaad rustig, maar ik vermoed dat het pas druk begint te worden als augustus en september naderen?
Ik moet gelukkig maar een half dagje vandaag en dan heb ik ook eindelijk weekend!’
Vanavond gaan mijn vriend en ik lekker romantisch met zijn 2-en kaasfondueen :drool: en lekker een romantisch en rustig avondje houden. Even tijd voor elkaar aangezien we het beide gigantisch druk hebben.
Morgen gaan we gezellig met hele goeie vrienden zwemmen en daarna lekker uit eten. En omdat ik mijn rijbewijs net heb, en het nog leuk vind om te rijden, mag ik rijden :mrgreen:
Gisteren kwamen we de buren tegen toen we terug kwamen van boodschappen doen (stonden in de voortuin) kregen we te horen dat we niet meer mochten verhuizen want ze vinden ons zo een leuk stel :inlove: en zijn blij dat er eindelijk jongeren in de wijk kwamen :mrgreen: Het zijn ook hele leuke buren en heel aardig. Ze hadden ook al gezegd dat als we ergens hulp mee nodig hadden, dat we altijd konden aanbellen. Hoe lief is dat!
Nou, ik ga maar even het werk hier verdelen voordat iedereen binnen komt stromen :thumbup:
Fijne dag! en kom straks nog wel even gluren.
Zal volgende week wel even een foto plaatsen, komt goed!
Nu is het badder- en douchetijd, we doen alles lekker rustig aan vandaag!
Enne… heb gisteravond nog tegen hub gezegd dat ik volgende week met de pil stop…
Leuk! Ben benieuwd!
Maarehh, hoe reageerde je hub?
Ohh die vind dat prima hoor!
Goedemorgen meiden,
hebben jullie een lekker weekend gehad? Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Zaterdag heerlijk wezen zwemmen en daarna hebben we heerlijk gegeten bij een tapasbar :drool: Als afsluiter zijn we nog ergens wezen poolen en we waren tegen half 3 pas thuis :shock: Waren ook echt gesloopt.
Gisteren nog even bij vrienden op de koffie geweest, die waren net terug van vakantie. Was ook wel weer gezellig.
Even onder de spoiler. Gisteravond na de seks had ik ineens zo een pijn in mijn onderbuik Kon niet eens meer liggen of zitten. Zo vreemd. Nu gaat het wel weer, al voelt ie nog wel vervelend aan. Maar dit heb ik dus nog nooit gehad. Maar mennn, wat voelde ik me beroerd.
Nu dus weer een nieuwe werkweek begonnen en heb zo geen zin :silenced:
Oh Becky, wat naar die steken. Ook ik heb de laatste week ook twee keer hele rare steken gehad, gewoon overdag, niet na… Heel vreemd!
Wij een druk weekend gehad, met als hoogtepunt ons hollywoodfeestje (wat btw niks aan was, maar dat terzijde…)
Vanmorgen moest ik naar de tandarts en Tygo ging uiteraard met me mee. (hier hoeven kinderen pas vanaf 3,5 jaar echt naar de tandarts, maar wel gewoon mee met vader of moeder) Maar Tygo stapt de praktijk binnen en gaat meteen op de stoel zitten. Tandarts mocht kijken naar zijn tandjes, echt ik stond daar zo enorm trots te wezen!!! :inlove:
Denk dat we nu even richting het centrum gaan wandelen, heb k ook weer mijn beweging gehad. Heb de sportschool al zo’n 3 weken niet van binnen gezien… :roll:
Oh, jullie zagen er wel leuk uit zeg!
Ik heb zelf de sportschool ook al zo een 4 maanden niet gezien ofzo :oops: Wil ook binnenkort echt wel weer gaan, maar dan moet het eerst even wat rustiger worden in mijn leven. Misschien dat ik vanaf volgende week weer even ga. Dan is het huisje weer aardig op orde en dan is het in mijn hoofd ook niet meer zo rommelig.
En natuurlijk ben je dan trots :inlove:
Meiden…
We zijn weer een dagje dichterbij!!! :mrgreen: :dance:
Haha ja, manlief had het er gisteren al over dat het ontpillen niet nodig was en dat ik dit jaar eigenlijk nog wel zwanger moet zijn… (als het lukt!) zal zien wanneer we er echt voor gaan…
woehoe Becky, ik dacht dat jij al nieuws had
Leuke foto gezien van Jack en Elisabeth :mrgreen:
nog 6 weken, dan gaan we op vakantie, 4 weken later spiraal eruit, dus nog 10 weken, gaat opschieten :dance:
Linda, wij moeten ook maar kijken of het úberhaubt wel lukt. Hoop het natuurlijk wel, maar we gaan het zien als het zover is.
Amy, hahahaha, nou zover ik weet, niet hoor
Gisteravond een vriendinnetje opgehaald. Die is blijven slapen. Haar vriend heeft na 11 jaar besloten een punt achter de relatie te zetten. Arme kind is er helemaal kapot van, logisch uiteraard maar vind het ook zo sneu Hij heeft ook helemaal niet gevochten voor de relatie als ik het zo hoor.
Dus nu slaapt ze tijdelijk bij ons, tenminste van ons mag ze blijven, maar weet natuurlijk niet wat ze zelf wilt. Wel even wennen hoor. Vannacht moest ik naar de wc en moet dan de deur op slot doen ineens :lol: en vanmorgen extra zachtjes doen, want ze heeft ook amper geslapen en volgens mij heeft ze vannacht eindelijk na 2 dagen goed geslapen. Dus wilde ik dat ze absoluut niet wakker werd. Zal het straks wel horen van mijn vriend hoe de nacht met haar is gegaan. Hij is vandaag toch vrij en gaat even met haar naar de dokter, want ze heeft echt even iets nodig om tot rust te komen.
Amy ik dacht t zelfde hoor!!
Becky dat is heftig, sterkte voor haar…
Ik dacht gister dat ik door de pil heen zwanger was… normaal word ik zondags ongi, nu pas dinsdags…
Oeh Groene Limo,
Je maaktte het dus even spannend
Maar nee hoor, ik ben (nog) niet zwanger :lol:
Vriendinnetje heeft het gisteren aan haar ouders verteld samen met haar(ex)vriend. Ook zijn ouders hebben ze het verteld. Ze gaat nu tijdelijk bij haar ouders wonen om te kijken of dit misschien gaat werken. Ik hoop zo dat het weer goedkomt tussen hun
Nog even en dan gaan we lekker op vakantie!!! :dance: Heb er superveel zin in :mrgreen: (Ben er ook aan toe)
Het is hier wel rustig he? :think: Dat wordt hopenlijk wel wat meer als het eenmaal augustus/september is??? :shifty: [/spoiler]
jawel joh Becky. Wij waren allemaal gewoon vroeg met aanmelden