augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

Ja,. nu gaat het wat sneller he Amy :mrgreen:

Ik begin het allemaal wel spannend te vinden hoor, maar de angst die ik HAD, die is helemaal weg 8) Dus we gaan er gewoon voor :mrgreen:

Zit nu op mijn werk, maar ik heb dus zo geen zin :silenced: Zit helemaal alleen. Al mijn collega’s zijn vrij vandaag, lekker geregeld dus :silenced: Eigenlijk wil ik misschien wel iets anders gaan zoeken, maa nu we dus in september voor een kindje willen gaan en ik nu een vast contract heb, vind ik het risisco wel erg groot eigenlijk :shifty:

Hey dames,

vanmorgen te horen gekregen dat ons huis toch na alle waarschijnlijkheid pas na de bouwvak opgeleverd gaat worden… :-S Ik gok dus begin september en dus zijn we de hele maand september bezig met verhuizen. Hopelijk valt er dan nog op een andere manier te klussen… :wink: Nog maar eens zien wanneer ik nu echt met de pil ga stoppen.

Heb foto’s van Jayden zijn tweelingbroertje… :wink: haha

Ondertussen weer ‘babyboom’ aan het kijken, ik hou het echt nooit droog tijdens dat programma…

Lin :inlove:

Ach, dubbel klussen is ook wel spannend :wink: En wie weet…juist doordat je er niet bij stil staat, kan het dan wel eens heel snel gaan :mrgreen:

Ohhhhhhh het is hier gruwelijk druk, ik vind er niks aan!!!

Maar wel gister positief nieuws: stiefzoon is toegelaten op speciaal basis onderwijs!!! :dance: :dance: :dance: Hopelijk gaat dat een fijne vooruitgang opleveren, na jaren buffelen…

Babyboom: Ja, ik huil ook elke aflevering tranen met tuiten inderdaad! Voel me zo gezegend met onze drie monsters, en dan willen we er nog 1, en dan vraag ik me af of dat niet de goden verzoeken is… Zucht…

Auto: Ik wil foto zien!!!

Lin: Balen dat jullie huis pas later opgeleverd wordt zeg! Zal duimen voor genoeg klusdagen voor je. :wink:

Showtopic: Die hebben we volgens mij nog niet nee… Amy, open jij eentje, of zal ik dat doen?

Wat goed nieuws!!! :dance:

Ik heb babyboom nog nooit gezien maar hoor er zoveel mensen over :think: Waar gaat dat precies over dan?

Zal van het weekend even een foto van de auto maken :mrgreen:

Ga ik nu weer gauw aan de slag :silenced:

Babyboom

Ik ga vanavond even kijken.

hanneke, zal zo een aanmaken :slight_smile: maar zit op mobiel, dus kan link niet makkelijk kopiëren. Moet je die even opzoeken zo :wink:

Linda, lieve foto’s van Tygo :inlove: en hij heeft de regenlaarzen aan van Jayden en zijn paraplu haha!

nou ik heb hem aangemaakt maar kan link niet kopiëren…

Showtopic!!!

Ikke wel! :wink:

En weer foetsie, kindjes vervelen… Eh bezig houden! :mrgreen:

Nou, zo komt de tijd wel om tot het einde van de zomervakantie, zeg! :?

Hebben jullie het ook zo belachelijk druk?

Ik ga gewoon GEEN nieuwe afspraken meer bij plannen tot na de vakantie. Heb het echt helemaal gehad nu… Mama is moe! 8)

HanB, hou op, schei uit. Hier is het ook al zo ontiegelijk druk. Bijna elk weekend wel de deur uit of druk in huis en doordeweeks dan ook nog eens werken. Heb geen idee meer hoe ik mijn afspraken moet plannen.

Ben zo toe aan vakantie! Maar nog maar 25 dagen :dance:

Heb vandaag ook lekker 2 uurtjes opgenomen zodat ik nog even lekker kan genieten in de tuin met een boekje. Vanavond komt mijn neefje even op visite met mijn broer dus dat wordt ook een beetje op tijd eten.

Gezellig Becky! Geniet van de zon en je gezelschap. :wink:

Hier moeten de kids nog twee weken naar school, en dan kan het grote genieten beginnen. :inlove: Heb nu een derde van de achtertuin onkruidvrij genoeg gemaakt om geen oerwoud meer te hebben. 8) Morgen weer mee verder, nu eerst de rest van de dingen die nog gedaan moeten worden…

Oh, de tuin…Pff, die had ik vorige maand helemaal leeggetrokken en onkruidvrij gemaakt, maar het zit er nu weer :wall: en het lijkt wel meer dan de vorige keer :doh:

@Becky wrote:

Oh, de tuin…Pff, die had ik vorige maand helemaal leeggetrokken en onkruidvrij gemaakt, maar het zit er nu weer :wall: en het lijkt wel meer dan de vorige keer :doh:

herkenbaar. moet het ook zwaar nodig doen, maar echt geen zin.

het heeft toch geen zin, volgende week zit het er weer :eh: :mrgreen:

Hier ook hoor. Binnenkort toch maar eens een keer milieuonvriendelijk doen, want ik ben het ondertussen wel zat… Hier zitten honderden kleine klinkers in de achtertuin, nog van de vorige bewoners, en dan nog niet eens strak gelegd of zo… Dus overal en nergens komt onkruid op in de groeven! Zal blij zijn als de tuin op de schop gaat, en het eindelijk echt wordt zoals wij dat willen… :wall:

Dat hebben wij ook een aantal jaar geleden laten doen.

Maar ja, nu is de boel alweer verzakt :roll: onze tuinman was niet zo’n beste :roll:

Dus we kunnen weer aan de slag, maar nu gaan we ook meteen een schommel en zandbak erin zetten :smiley:

Marijne is de laatste tijd zo lief, ik vind dit een geweldige leeftijd. Lekker zelf aan het rondstappen en ontdekken maar nog te klein om in de ‘nee’ fase te zitten :inlove: 's Avonds vragen we aan haar: ‘Marijne ga je slapen?’ en dan geeft ze een zoen, loopt ze naar de deur en zwaait :inlove: :inlove: :inlove: Zoooo schattig.

Maar het kan ene hele pittige zijn hoor :shifty: ze kan heeel boos kijken en soms krijg ik gewoon een mep :shock: :smiley:

Wat gaat de tijd ineens snel he, over een paar dagen is het al juli!

Maar goed, voor ons eerst vakantie en dan maar een afspraak bij de huisarts :wink:

Zijn jullie al lekker ongeduldig of nog druk met andere dingen??

Ik kreeg geen meldingen meer… oeps…

babyboom kijk ik niet… hoor zoveel slechte verhalen… ga dan ook gelijk voor mezelf slecht denken…

zo ff in t showforum kijken, zal dan gelijk mn meissie ff showen :slight_smile:

becky, zo herkenbaar de tuin, maar t schiet voor geen meter op, ik heb onkruid verdelger erop gespoten

Hanb, wij doen t al milieuonvriendelijk :oops:

Wij hebben t middelste en achterste gedeelte van de tuin dit jaar opgeknapt, terras voor hebben we laten liggen. nieuwe schuur erin, gras, en Meike kan heerlijk spelen!!

over vakantie!! wij gaan zo!! naar turkije, ben heel benieuwd hoe t dit jaar weer gaat! maar 1 ding,we gaan genieten!1

enne nog 11 pillen, maandje ontpillen en huppa!! :inlove:

jeutje, wat kletsen jullie veel :shock: :mrgreen:

Ja, wij willen op een gegeven moment ook de hele tuin gaan doen, maar eerst nog even het een en ander in huis doen. :mrgreen: We zijn nog lang niet klaar met alles. Daarnaast vinden wij het belangrijker als het huis helemaal af is. We kunnen in ieder geval zitten in de tuin :slight_smile:

Verder ben ik blij als alles een beetje in rustiger vaarwater terecht komt en dat we eindelijk weer een lekker weekendje voor met elkaar kunnen optrekken. Ben dan ook echt toe aan de vakantie :mrgreen:

Vind het ook superspannend dat september steeds dichterbij komt :inlove: Misschien gaan we wel voor augustus :silenced:

Ik ga me lekker omkleden en in bed Criminal Minds verder kijken.

Fijne avond meiden!