augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

GroeneLimo, welkom :mrgreen:

Het schiet er hier even steeds in om echt uitgebreid op iedereen te reageren :oops: Maar ben nog steeds druk met van alles.

HanB, ja dat lijkt me super, die koppies in je paspoort :inlove:

Hier nu al aan het ontpillen en ik merk het zwaar :wall: (.)(.) doen zeer, steeds hoofdpijn en ontzettend moe :zzz: ben blij als die troep helemaal uit mijn lijf is,want dan kan ik er weer een beetje op vertrouwen, Heb tot nu toe ook nog steeds mijn eisprong niet gevoeld terwijl ik die vroeger weleens gevoeld heb. Dus denk dat ik wel weer rond de 34 dagen zal zitten.

Maar het is een feit! Vrijdag gaan we mijn autootje ophalen :mrgreen:

thnx voor t warme welkom :smiley:

Amy ik heb je gepb’t, maar ben 29, net als vele anderen hier :slight_smile:

Becky wat voor auto ga je ophalen??

ow en ontpillen… hoe lang heb je aan de pil gezeten??

Gister met hub er over gehad, ik ga mn laatste strip doorslikken (heb geen zin in ongi… :oops: ) en daarna stoppen, maandje ontpillen (heb 6 maanden aan de pil gezeten) en dan huppa voor n brusje :slight_smile:

Het wordt een polo Blue motion :slight_smile: . Ik kan hem overkopen van de neef van de beste vriend van mijn Vriend. Snap je het nog;)

Ik ben al eerder gestopt geweest met de pil voor een jaartje ongeveer. Maar ben afgelopen december weer begonnen. Daarvoor heb ik hem al vanaf mijn 14e. Maar word er echt niet goed van, al die kwaaltjes. Hoe bedoel je, jezelf gek maken. Het is nog helemaal niet de bedoeling om nu al zwanger te zijn/raken. Uiteraard is het wel zo, dat als het wel zo is, het ook van harte welkom is hoor daar niet van, maar dan loopt het allemaal even wat sneller en anders…

Sterkte met je kwaaltjes, Becky! :hug: Lijkt me maar niks, dat ontpillen… Blij dat ik daar niet mee zit straks! :wink:

GL, groot gelijk dat je geen zin hebt in die ongi! :mrgreen: Ben je al zenuwachtig? :lol:

Linda: heb je al besloten of je toch nog een maand de pil gaat nemen?

Nu gaat het nog langzaam hier in het topic, met de berichtjes, maar als het straks dichterbij augustus komt, zijn we allemaal bezeten door ā€˜het virus’ en spammen we ons vast helemaal scheel! Dan moeten we straks elke week een nieuw topic openen, omdat we veel te snel 50 pagina’s vol blaten… :inlove:

HanB, ja ongetwijfeld haha! he leuk, je hebt een banner van Isabelle :inlove:

Groenelimo, pb’tje ontvangen hoor! en óók al 29 :mrgreen:

vandaag weer september2008 tante geworden :inlove: Heske is bevallen van een tweeling, Mees en Julia :inlove: je had ons op ons privéforum moeten zien lezen haha! :lol:

@HanB wrote:

Sterkte met je kwaaltjes, Becky! :hug: Lijkt me maar niks, dat ontpillen… Blij dat ik daar niet mee zit straks! :wink:

Nu gaat het nog langzaam hier in het topic, met de berichtjes, maar als het straks dichterbij augustus komt, zijn we allemaal bezeten door ā€˜het virus’ en spammen we ons vast helemaal scheel! Dan moeten we straks elke week een nieuw topic openen, omdat we veel te snel 50 pagina’s vol blaten… :inlove:

Dank je meis :-* Ja denk dat het dan inderdaad wel snel gaat allemaal :mrgreen:

Oh leuk voor heske!! Moet helaas nu toch echt gaan douchen, t is alleen nog zo vroeg… :-S

Lindaaa, wat ben jij vroeg wakker :shock:

Ik had me gewoon verslapen vanmorgen. Moest vandaag om 8 uur beginnen, maar werd om half 8 wakker. Dus dat gaan we niet redden he :wall: Gelukkig was mijn vriend nog thuis, dus die heeft me gauw een slinger gegeven want hij was vrij, maar moest dus alsnog vroeg op door mij :oops:

Ga nu ook maar gauw aan de slag, anders red ik het helemaal niet meer om alles af te krijgen :silenced:

Fijne dag iedereen! :-*

Vroeg?? Valt toch wel mee??? hahaha Ben het wel gewend hoor… Maar ik begin op woensdag en donderdag om 7 uur met werken en in de nacht van dinsdag op woensdag slapen Tygo en ik bij mijn ouders, maar op donderdag moet ik om kwart over zes in de auto zitten om op tijd te zijn. Dus… de wekker staat wekelijks om half zes, maar… dan heb ik om half zes ook weekend! :slight_smile: En dit weekend gaan we lekker een weekendje weg met z’n drietjes! Zin in!!!

Accu laptop is leeg en heb geen zin om de oplader te pakken… haha

Fijn weekend!

Ik begin verschillend. De ene keer om 8 uur, de andere keer om 9 uur. Ik mag zelf mijn tijden bepalen zolang ik maar aan de 8 uur per dag kom. Dus voor mij is het wel vroeg :wink:

Geniet lekker van jullie weekendje weg! :-

Ik ga vanmiddag even naar de huisarts aangezien ik nu al een paar keer midden in de nacht wakker word en het gevoel heb dat ik een hartaanval krijg. :shock: Maar volgens mijn vriend is het een slokdarmverkramping, wat ook wel logischer zou zijn omdat ik al zo een 2 weken last heb van mijn maag. Maagzuur en maagpijn. Maar vannacht heb ik echt als een klein kind zitten huilen en wilde ik eigenlijk mijn moeder om me heen hebben :oops: Om 4 uur kan ik bij de dokter terecht en ik hoop dat hij me iets kan geven tegen de pijn.

Vanavond gaan we mijn autootje ophalen :dance: Kan er zo naar uitkijken :mrgreen:

Ben nu eigenlijk ook aan het werk maar kan me niet echt concenteren :silenced:

Heb al een paar keer met ovulatietesten zitten werken omdat mijn vriend en ik niet zo van de condooms zijn :mrgreen: en we dus enkel rond de vruchtbare periode veilig willen zijn, zeg maar, maar zit nu op dag 16? en heb nog geen ei gespot, dus waarschijnlijk klopt mijn banner ook niet, maar dat zien we dan wel weer. Heb wel steeds een licht streepje maar hij wordt maar niet donkerder :think: Voor nu houden we het maar op safe spelen hier :wink:

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

:-

gaat goed hier! Jayden slaapt lekker, huis is schoon, kan ik even achter laptop :slight_smile:

heb gisteren nieuwe spam in Jayden’s topic gezet in het showforum, zie link in mijn onderschrift :slight_smile:

Amy, wat een poppetje :inlove:

Nou ben inmiddels al even terug van de ha. Het blijkt dat ik een spastische darm heb wat voor veel lucht zorgt waardoor mijn slokdarm als het ware omhoog word gedrukt. Hierdoor komt er maagzuur in mijn slokdarm en daardoor word ik dus steeds wakker omdat ik verkramp :frowning: Blijkt dat ik dit al jaren heb, maar mijn toenmalige ha heeft dat nooit aangegeven bij mij :wall:

Maar goed, ik ga mijn mannetje even wegbrengen :mrgreen: en dan even stukje alleen rijden…Spannend!!!

Fijne avond meiden :-*

dank je Becky :slight_smile:

Becky: SD heb ik ook! Al heb ik dan weer geen last van mijn maag of maagzuur of zo. Maar wel veul buikpijn. En… Euh… Last van euh… De stoelgang, zeg maar… :shifty: :lol: :wink: Bij mij helpt het letten op wat je eet en drinkt. Ik kan bijvoorbeeld slecht tegen koffie of jus d’orange, en heel erg pittig eten. Dan weet ik dat ik veel, euh, ā€˜gas’ krijg, en gas betekent pijn. Of ik kan niet of juist een beetje te goed naar de wc. :lol: :lol: :lol: Op een gegeven moment leer je ermee om gaan, en valt het niet eens meer op hoor! Ik heb het inmiddels al ruim drie jaar… :slight_smile:

Hoe bevalt je auto???

Amy: Wat een schattig mannetje heb je!!! En jij heet zelf E.veline, begreep ik? Mooie naam, mooie meid! :smiley:

Linda: Fijn weekend meid!

Heb even de foto’s van jayden bekeken, maar dat kon wel een broertje van tygo zijn! Ze verschillen ook niet veel van leeftijd natuurlijk. Zal binnenkort eens een foto laten zien. Wij zitten in een centerparcshuisje op het meerdal in limburg. Genieten dus lekker van elkaar en de omgeving!

HanB, dank je! Heet idd Eveline ja :wink:

Linda, ben benieuwd naar foto van Tycho! :slight_smile:

HanB, ja inderdaad. Dat kreeg ik ook te horen, dat ik op moest letten met wat ik eet :roll: Best jammer want ben gek op pittig eten en sinaasappelsap. en herken het hoor, gas betekend pijn inderdaad.

Heb nu ook een middeltje om de darmen te legen zeg maar :shifty: Maar daar begin ik morgen pas mee.Pillen voor mijn maag werken gelukig best snel, daar ben ik al blij om. Dat was namelijk echt verschrikkelijk.

Autootje bevalt prima :inlove: heb er al 150 kom op zitten :shifty: Zijn echt overal naar toe geweest :mrgreen:

Voor nu duik ik lekker mijn bedje in, ben best moe, en morgen weer werken. Zin in ook :liar:

Zo ben ik ook weer, druk weekend achter de rug, maar wel heel leuk!! Nou ja… zaterdagavond bij n reunie-concert van de kromme jongens (zegt jullie niets… maar is westlandse band) staan al 45 min. in de regen te springen en gek te doen… beslissen ze als t droog wordt, om het concert af te lassen :wall: :wall: :evil: :evil: :evil: zo ontzettend jammer… dus toen naar huis, Meike halen…

Becky hoe rijdt je auto???

Amy wat n heerlijk manneke :inlove:

Lindaaa veel plezier in in het meerdal, geniet lekker!!

En over vroeg op staan, ik ben net wakker, Meike slaapt nog… ik ben geen ochtend mens… laat mij maar liggen…

O ze wordt wakker… ff flesje melk halen voor haar

GL, auto rijdt heerlijk :inlove: Zal binnenkort wel even een fotootje plaatsen :mrgreen: Hebben wij trouwens een showforum?

Ben vandaag nog lekker vrij, maar dit is het eerste moment dat ik even achter de computer duik. Heb het hele huis schoongemaakt en nog wat dozen uitgepakt welke nog in de logeerkamer stonden :oops:

Vannmiddag even gezellig op de koffie bij een vriendin van me, die heb ik al zo lang niet gezien. Maar nu is het tijd voor een broodje en koffie :angel:

net even in agenda gekeken, na deze week nog 8 weken werken en dan vakantie! :dance: en daarna spiraal eruit :stuck_out_tongue: dus gaat al opschieten :mrgreen:

en 8 weken werken, dus nog 26 dagen :mrgreen: