Dankje wel
LInda gefeliciteerd met je Nichtje !Aparte naam maar wel mooi !
@ Amy ja daar woon ik ook ! Woon nu zelfs nog dichter bij jou dan eerst geloof ik ! Ik woon nu achter bas.
Maar daar gaan we hopelijk voor zorgen ja hihi!
tja, als ik zelf Eveline heet, moet ik Liene ook wel leuk vinden he :inlove:
Kim, je hebt pb
eef zie sms :mrgreen:
Eveline jij heb ook PB Hihi!
Kreeg weer geen meldingen :wall:
Maar goed, hier nog geen ongi… Al meer als n week gevoelige tepels maar vanmorgen was dat ook ineens weg… Vreemd… Hopelijk pas na t weekend ongi, ga met R. n weekendje weg, Meike gaat bij m’n zus logeren
Liene vind ik ook n leuke naam, ik heet in t echtie nicoline
Spijkenisse is lekker dichtbij, ik woon vlakbij hoek van holland.
Nu ff wat doen want moet zo werken… Ik zal jullie niet verwaarlozen hoor :oops: meest ben ik hartstikke gezellig :mrgreen:
Ja meld! Ik ben er ook nog hoor :mrgreen:
Maar beetj druk :shifty: en zit nu op m’n werk (foei toch internetten op het werk :oops: )
as donderdag gaat de mirena eruit :dance: :dance: vond het ook wel een mooi moment om te starten met foliumzuur, zal toch niet meteen raak zijn dus dan ben ik prima op tijd.
Reageer vanavond nog wel even verder!
Kimmie, welkom!
ha Marlous en Groenelimo ook weer gespot! :dance:
Marlous, beter dat donderdag je spiraaltje eruit gaat :dance:
Groenelimo; spannend voor jou dus ook!
kunnen ook zomerstoppers van onze titel maken misschien dat er dan meer meiden komen. 1 voordeel van een klein clubje; je bent zo klaar met bijlezen :mrgreen:
oja Chantal, zie sms terug
MOet zeggen dat we met het kleine clubje al behoorlijk wat gekletst hebben, dus het valt wel mee toch? Komen vast nog wel wat september-stoppers bij!
Maar Marlous donderdag dus verlost vat de spiraal, het is nu wel echt he! Spannend spannend!!
Ben benieuwd of we al snel een zwangere in ons midden hebben. Ik ben het iig niet, ben echt mega ongesteld! Lang leve het ontpillen! Vorige keer was dat 1 maandje en de maand daarna was ik zwanger, maar dat zou toch wel toevallig zijn als dat nu weer zo zou gebeuren…
we hebben zeker al heel wat afgekletst! al 23,5 blz, applaus voor ons :mrgreen:
ja, ongetwijfeld dat er in september nog meiden bij komen kan me niet voorstellen dat in september niemand stopt
zou wel leuk zijn, zelfde ronde zwanger worden als van Tygo :inlove: (excuus als ik een keertje per ongeluk Tycho schreeft, zo heet een klein vriendje van me :inlove:)
wou nog wat zeggen :think: oja, als jullie een NOD hebben voor het lijstje…
Ik wil best een septemberstopper zijn hoor :mrgreen:
Maar ja… ik denk dat het bij meelezen blijft.
haha, meelezers zijn ook altijd welkom
Al was ik het niet…
:mrgreen:
je hebt leuke dingetjes in je shoppie :inlove: eerst maar eens zwanger worden :mrgreen:
pff vervelend hoor, heb zoveel leuke meisjes dingetjes gezien, bij jou, Affie heeft een superleuke wrapper… maar ik kan er niks mee :mrgreen: :mrgreen: :wall: :wall:
Er was een leuk jasje dat ik geweldig vond. Het was voor meisjes maar ik wist nog niet wat ik kreeg. Het was een gok maar heb het gewoon gekocht. En gelukkig maar, het stond Aukje geweldig :inlove:
Mijn shoppie… die is zó niet up to date :oops:
Ik denk dat ik hem eraf gooi en een keer een nieuwe aanmaak. Ik weet gewoon niet meer wat ik nog heb en wat niet :roll:
@Matsjo wrote:
Er was een leuk jasje dat ik geweldig vond. Het was voor meisjes maar ik wist nog niet wat ik kreeg. Het was een gok maar heb het gewoon gekocht. En gelukkig maar, het stond Aukje geweldig :inlove:leuk is dat dan he :inlove:
Ah je winkeltje, zie tzt wel of het er nog in staat

Ga nu slapen, welterusten!
Ja Matsjo, jij hebt leuk spul! Ik mag na vandaag eindelijk weer legaal roze kopen! haha Ach jongens kleding is ook hartstikke leuk!!
En Amy, ik ben gewend dat er vaak Tycho word geschreven.(excuus aanvaard ) Zelfs mensen die een geboortekaartje hebben gehad en die de naam vaak genoeg op hyves bijv voorbij zien komen schrijven nog wel Tycho, nou dan heb je toch wel echt een bord voor je kop… :mrgreen:
Tijd om naar bed te gaan, t was een drukke dag! Gezellige huilende babies vandaag, geen pauze kunnen nemen, druk druk druk dus! Truste!
Oh en mijn NOD, begin september… zal eens kijken! 5 september!
Mijn NOD is donderdag maar denk dat ik gewoon ongi wordt hoor, tijdens ei expressie niets gedaan :oops: (nog steeds met weekendje weg… )
Winkeltjes bekijk ik expressie miet, heb voor Meike nog teveel liggen, en beebje komt later wel eerst zwanger word
Marlous spannend gaan jullie gelijk voor t echtie?
Ik ben net thuis van m’n werk, nu lekker slapen… Trusten
Marlous, spannend dat je Mirena eruit gaat!
GroeneLimo, spannende dagen dus :mrgreen:
Linda, mooie naam hoor! :inlove:
Tot nu toe bevalt de overplaating idd prima. Vrijdag heb ik een gesprek met tm2 om te kijken of dit inderdaad beter gaat.
Morgen moet ik naar de ha aangezien ik van het weekend steeds pijn had bij het plassen, vrijdagnacht (heel licht)roze afscheiding had en het nu zelfs een beetje brand en jeukt :oops: :silenced:
Volgens de assistente kunnen het 3 dingen zijn: Blaasontsteking, blaasontsteking met schimmelinfectie of zwanger.
Eerlijk gezegd ga ik uit van het tweede want geloof niet dat ik zwanger ben. Voorheen had ik elke maand wel duidelijke klachtjes na mijn eisprong, gevoelige boobs, gevoelige buik. Maar dat heb ik deze maand allemaal niet gehad. Voel nu nog steeds helemaal niets :roll:
Nou, dan ga ik nu maar even doen waar ik voor betaald word. (werken) al heb ik zo geen zin(nu al) en moet ik gewoon tot half 6