Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

Ah man!!! Zul je net zien he? :frowning: :hug:

Hey dames, ben op tijd aanwezig om te gaan zitten duimendraaien hier! :thumbup: :pray: :thumbup:

Moet nog even het een en ander terug lezen denk ik, maar ik spring voor vandaag weer even bij. Denk dat ik vanaf morgen het hele weekend eigenlijk wel afwezig ben. Morgenvroeg eerst even werken en dan ga ik richting Martiniplaza Groningen voor mijn grote idool morgenavond! :slight_smile: ZIN IN!!! Vrijdagochtend moet ik al op tijd al onze spullen beneden hebben voor ons weekendje weg naar Duitsland, want aangezien we toch een heel weekend weg zijn hebben we mooi de gelegenheid om de trap in de lak te zetten. Wie weet lukt het me vrijdagochtend nog even bij te beppen, maar ik ga er vanuit dat dat in duitsland komend weekend niet gaat lukken. Maandag zal ik dus weer van de partij zijn, in tussentijd niet teveel kletsen hoor!!!

Kon het vanmiddag weer niet laten toch mijn laatste zw test te doen, maar zoals ik wel kon verwachten was hij natuurlijk hartstikke negatief. Sinds gisteren heb ik wel menstruatie-achtige krampen, maar wel zulke krampen dat ik gewoon weet dat ik niet ongesteld ga worden. (bijzonder he?) NU heb ik eens zitten google-en en zo voelt dus een innesteling… :pray: :pray: :pray: Van t weekend in duitsland maar even testen proberen te kopen.

Oh manlief komt thuis, er werden vanmiddag mensen ontslaan en heb niks meer van manlief gehoord, dus neem aan dat hij daar niet bij zit. Maar moet dus wel even bijkletsen!

Ja, ik baal zo!!

Heb ik mijn man eindelijk zo ver dat hij thuisblijft, krijg je dit…

Volgens het boekje is dit een LH piek van de lichte versie, vorige maand had ik de donkere. weet je wat ik bedoel?

Dus heeeel misschien heb ik morgen de donkere LH piek en dan dus ook mijn ei. Dan heb ik dus de dag ervoor en de dag erna kunnen klussen.

ALs mijn LH piek licht is deze maand dan heb ik dus alleen maar vandaag…

Snap je het nog? :think:

Ik had toch echt goede hoop deze maand :cry:

Veel plezier Lin, en ik hoop dat het je innesteling is!!!

Lin, veel plezier bij het concert en in duitsland!!! Hoop dat je toch raak mag schieten deze ronde hoor… Tis zo lastig inschatten allemaal na een mk… :? :pray: :-*

Babywens: Ook een lichte piek is een piek, en dus een kans! :pray:

Ja het is een LH piek, maar hij kan ook donkerder worden. En als hij morgen donkerder is, dan heb ik dus mijn LH piek. EN kan ik de dag ervoor en de dag ernaar klussen.

Als vandaag mijn ei is, dan heb ik dus alleen maar vandaag kunnen klussen…En verkleint mijn kans

Ik ga leren loslaten…

Het komt goed! Hoe dan ook, het komt goed, voor ons allemaal!!! :pray:

@HanB wrote:

Het komt goed! Hoe dan ook, het komt goed, voor ons allemaal!!! :pray:

Dat weet ik wel zeker!! Maar wil het vandaag en niet morgen :mrgreen:

:pray: :pray: :pray: :pray:

Ja maar dat wil ik ook!!! :mrgreen:

Niet teveel uitgaan van die ovulatietesten, gewoon lekker klussen wanneer mogelijk! Je er druk om maken, helpt niks… Komt goed, echt! :pray:

Oh ja, moet ook eten maken natuurlijk…

Daarom hoop ik ook voor iedereen! Maar vanavond vooral voor Eef (en een klein beetje voor een donderdag-ei :wink: )

Ik ook :inlove:

KOK-en, webfeud & twilight kijkende tegelijkertijd :mrgreen:

@Lindaaa wrote:

Niet teveel uitgaan van die ovulatietesten, gewoon lekker klussen wanneer mogelijk! Je er druk om maken, helpt niks… Komt goed, echt! :pray:

Ga eens koken jij! :smiley:

Ik wil een nu-ei, die morgen lekker zichtbaar is, per ongeluk, op de controle-echo. 8)

@Lindaaa wrote:

Hier een brood-dagje, dus ik hoef niet koken vandaag! :mrgreen:

Jaa dat zou ideaal zijn Han!

Half zes, hoe zou het zijn??? :pray:

Ben benieuwd of ze je kunnen vertellen hoe je cyclus ervoor staat op dit moment Han!

T is half zes, ik ben nieuwsgierig!

Denk dat ze bezig is met een rondedansje :inlove: