Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

Ik breek even in voor Amy…

Heel veel succes!! Duimen draaien hier! :pray:

Ik werk met een meisje(van 10…) met gedragsproblemen enne deze keer sloeg ze raak :oops:.

Dus ja vroeg me dat af …

Denk ook niet dat het heel erg kwaad kan hoor maar vroeg me dat gewoon af. Omdat ik weet dat als je zwanger bent je niet op gedragsmoeilijke groepen mag werken enzo… :think:

Suus: Ik denk ook wat Marga zegt… :think: Nu geen last meer van hoop ik? Stoer werk wel! Heb al eens erover gedacht of ik niet ook die kant op zou willen. Zelfs al gesolliciteerd voor een baan met opleiding in die richting, maar uiteindelijk toch besloten eerst nog thuis te blijven. :slight_smile:

Eef, nog een uur!!! :pray: :pray: :pray:

Oke nu is het iets duidelijker. Wel goed dat je tijdens zs niet in moeilijke gedragsgroep mag werken.

Ik heb zelf een half jaar in het sbo lesgegeven maar wat ik daar allemaal tegen kwam…om te huilen.

Ja? Was het zo erg, Marga? Mijn stiefzoon zit sinds dit schooljaar op een SBO… :eh:

Het verschilt per school hoor maar ik zat op een school waar vooral veel gedrags- en psychiatrischproblemen rond liepen.

Het heftigste was een poging tot verstikking met de handen van een 11 jarige…dat vergeet ik nooit meer.

Dat heeft hij al bij oudste dochter geprobeerd… :twisted: :wall: Gelukkig is zijn gewelddadigheid sindsdien behoorlijk afgenomen, anders was ik echt al weg geweest! Sinds hij dat deed, heb ik gedreigd te vertrekken, als manlief geen GGZ ging regelen met spoed. Twee weken later zaten ze met hem daar voor onderzoeken. 8)

Maar op de school van stiefzoon zitten ook hoofdzakelijk psychiatrisch patiënten, en gedragsgestoorden… :shifty: Het is een cluster 3 school.

Nee doet nu niet meer zeer, gelukkig niet!

Ja Han is echt superleuk!! Ik zeg doen :thumbup:

Maar soms krijg je zelf ook een tik, het was of de stoel tegen m’n hoofd of een stomp, dus ja…

En inderdaad als je zwanger bent niet meer dat werk doen!

ik moet zó nodig plassen :mrgreen:

@SuusyQ wrote:

Nee doet nu niet meer zeer, gelukkig niet!

Ja Han is echt superleuk!! Ik zeg doen :thumbup:

Maar soms krijg je zelf ook een tik, het was of de stoel tegen m’n hoofd of een stomp, dus ja…

En inderdaad als je zwanger bent niet meer dat werk doen!

Misschien als de kids allemaal op de grote school zitten of zo, of zelfs nog later, als ze de deur al uit zijn! :wink:

@Amy82 wrote:

ik moet zó nodig plassen :mrgreen:
Nog even volhouden. :wink:

Zo heerlijk deel 1 van twilight kijken.

I love it :inlove:

Smaken verschillen… 8)

Gelukkig wel :mrgreen:

:lol: :mrgreen:

@SuusyQ wrote:

Zo heerlijk deel 1 van twilight kijken.

I love it :inlove:

Vind ik ook leuk! Heerlijk zo’n tienerfilm :mrgreen:

Hopelijk heeft onze Amy-Eef zo goed nieuws!!!

Het grote F5en van vandaag kan beginnen!!! :pray:

$!$#@ heb ik vandaag mijn ei. Gisteren niet geklust…

Zul je zien he, issie altijd op tijd :slight_smile: en nu te vroeg.

Hopelijk dat vandaag alleen voldoende is. Morgen kan ook niet.

Ik zit even te balen, dus Amy kan maar beter goed nieuws hebben :twisted: :wink: :-*

@HanB wrote:

Het grote F5en van vandaag kan beginnen!!! :pray:

al bezig 8)