Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

Oh dat is wel fijn ja, heb je een beetje afleiding.

Jaaaaa hij doet het weer, goede morgen, vanmorgen lekker vrij, heb van middag een cursus levensboeken maken.

Goedemorgen meiden!

Ik werd hier vanmorgen al wakker gebeld door de teamleider :wall: Had hem niet gehoord, dus ze had de voicemail ingesproken dat ik nog niets van me had laten horen. Dus ik belde net terug zei al dat ik pas sinds vanmorgen weer wat heb gegeten en dat ik morgen wel weer ga proberen om te gaan werken. al heb ik nog steeds wel hoofdpijn :frowning:

Zijn even wat dingen aan de hand(waarscijnlijk wel positief) maar als het gaat lopen zoals we denken dat het gaat lopen kan ik vanaf januari gaan solliciteren. Dus daar ben ik nu hard voor aan het hopen :pray: Als je het wilt weten, dan stuur ik wel een pb maar ga dat niet openbaar neerzetten :shifty:

Amy even een dikke :hug: en ga voor je :pray:

Emmeken, :hug:

Morning ladies! :mrgreen:

Becks, tuurlijk wil ik het weten!!! Ik duim in ieder geval voor je. :pray:

Inge, hoe staat het er bij jou voor? Al voortekenen? Ik las gister iets over misselijkheid bij jou, toch? :pray:

Even via mobiel. Reageer later even. Alle stoppen zijn eruit? Heb nergens meer stroom in huis, dus ook geen internet via de laptop.

Even kijken of ik de meterkast ier snap anders even bij buuf kijken of zij stroom heeft :s

Goedemorgen,

Becky, blijf nu toch nog even thuis meid! Laat je niet zo opjutten door je leidinggevende. Ziek is ziek. Zelf heeft ze zeker nooit wat?

Ook hier: Eef volhouden tot vanmiddag. :pray: :kaars:

Vanochtend even wat regelwerk gedaan. Eindelijk de ha gebeld om te melden dat ik zwanger ben, kraamzorg en de 20 weken echo geregeld.

Gister kaartjes gekocht voor vrienden en verre familie om ze te verrassen met ons nieuws. Dus die ga ik straks maar eens schrijven.

Han stuur je zo een pb met data

Goedemorgen!

Amy herkenbaar hoor, ik was ook altijd kotsmisselijk (van de zenuwen) voor de echo. Succes meissie!!

Oei Becky geen stroom, dat is wel Kkkkkoud nu zo zonder verwarming of niet?!

Tjee, die kleuren van het forum!! Al 7 jaar ben ik gewend aan de oude vertrouwde bruine kleur en nu ineens dit! :shock: Maar vind het wel mooi hoor, iets frisser is dit. Al mis ik wel wat foto’s ofzo…

Beck, ik sluit me bij Marga aan hoor! Je moet echt nog niet gaan werken morgen. Blijf de rest van de week thuis, je bent ziek! Laat dat stomme wicht lekker zaniken. Ziek is ziek, punt uit!!! :evil:

Hoor net van J dat ze vandaag de stroom er af zouden halen ivm werkzaamheden. Dus het word nu inderdaad best fris in huis! Kan ook geen koffie zetten nu :cry: Dus denk dat ik zo maar even een warme douche ga nemen. Wel romantisch met allemaal kaarsjes in de badkamer :lol:

Becky heb je stadsverwarming? Want volgens mij doet een cv het ook niet als de stroom er af is!

Ik vind het nieuwe forum wel mooi maar waarom doet mijn foto het niet meer??? :think:

Marlous, ze moeten bepaalde dingen nog migreren, dat duurt even. Als het goed is zou het morgen of later van de week allemaal weer goed moeten zijn.

Even een hallo vanaf mihn (drukke )werk…)

Hallo :smiley:

Vanochtend mijn folumzuur vergeten, ma ook al… Kan het kwqad als je het 2 dagen pas 's avonds inneemt?

En Beck, thuisblijven hoor! :hand:

hello! bedankt voor het meeleven allemaal :-* Alex gaat gelukkig mee, dus ben straks niet alleen :wink:

nog 4,5 uur :shifty:

Babywens dat maakt niet uit, het zijn gewoon wat extra vitaminen :wink: Geen pil oid die je op dezelfde tijd moet innemen.

Amy we duimen voor je hoor.

Eef duim voor je :kaars: :pray: :kaars:

Becks, dat is echt balen geen koffie/thee (ik heb nog geen verwarming aangehad dit jaar… :silenced: ) En ziek is ziek hoor!!

Kan het trouwens kwaad als je een stomp/klap in je buik krijgt rond de eisprong? Was niet echt hard maar deed wel ff zeer en daarna wat steekjes achtig… :think:

Spannend straks! Geniet vd echo!

Denk niet dat n klap kwaad kan hr vr je ei. Maareh, moeten we iemand vr je in elkaar slaan? :mrgreen:

Kan het trouwens kwaad als je een stomp/klap in je buik krijgt rond de eisprong? Was niet echt hard maar deed wel ff zeer en daarna wat steekjes achtig… :think:[/quote]

Aan wat voor sport doe jij? Kick boksen?

Volgens mij moet het niet uitmaken of het moet echt grof geweld zijn dat er ingewanden gekeusd zijn.

Als je zwanger bent dan is het natuurlijk niet oké.