Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

Emmenken jammmer meid, dat het toch niet goed is gegaan.

Wij klussen voor en na de eisprong, maar echt niet elke dag of om de dag de hele cyclus, sorry maar zou er niet aan moeten denken.

Vanavond lekker misselijk, heb vanmiddag op het werk kibbeling gegeten volgens mij heb ik daar nu last van.

@inge77 wrote:

Emmenken jammmer meid, dat het toch niet goed is gegaan.

Wij klussen voor en na de eisprong, maar echt niet elke dag of om de dag de hele cyclus, sorry maar zou er niet aan moeten denken.

Vanavond lekker misselijk, heb vanmiddag op het werk kibbeling gegeten volgens mij heb ik daar nu last van.

zwanger? :mrgreen:

Denk het niet maar ook nog geen :evil: .

Even een snel berichtje via telefoon, heb helaas niet alles kunnen volgen, maar ik begrijp dat emmeken toch ongesteld is geworden. Jammer!! :hug:

Laat het hier even bij, morgen weer een berichtje via de laptop!

Dag dames! :slight_smile:

Haiiii,

Emmeken balen zeg. Maar snap wel dat je het gewoon kunt zien als een mk. Ik had 2 cycli geleden ook een pos test maar werd na 3 dagen toch ongesteld. Ja het gaat heel vaak vroeg fout. Weet niet meer wie het zei (jij volgens mij ook) dat er vaak wel een bevruchting enzo plaatsvind (kan ook niet anders met al dat geklus hier 8) ) maar dat de innesteling of celdeling daarna niet goed gaat ofzo. Tja het blijft een wonder allemaal!

Ieeek ochtend sex, jakkes. :silenced: Dat vind ik echt ranzig haha. :lol: Gaan jullie dan eerst tandenpoetsen ofzo? Nee, hier liever avondsex hoor. Eerst lekker douchen… Ik heb het graag schoon allemaal whahahahaha :lol:

Inge spannend!!! :thumbup:

leuke verhalen over sex :mrgreen: hier nu even wat minder :wink: ben voorzichtig, en 's avonds moe, en 's ochtends wil ik genieten van mijn rust

:oops:

en ohhh ik ben zo zenuwachtig voor mijn echo morgen :shifty: wat nou als het gestopt is met groeien, en mijn lichaam het niet zelf afgestoten heeft… :wall: :wall: :wall: :wall:

sorry hoor, even egobericht hier :-*

Hier soms ook snachts als we allebei wakker zijn :oops:

Enne, ja ook wel eens savonds…

Dus ja ligt er maar net aan haha

Maare tsjan ieder zo zijn eigen voorkeur. Ik denk dat de hoeveelheid echt niets zegt over de kwaliteit. Zolang je er maar gelukkig mee bent :D.

Zo, nu weer snel aan t werk.

@Amy82 wrote:

leuke verhalen over sex :mrgreen: hier nu even wat minder :wink: ben voorzichtig, en 's avonds moe, en 's ochtends wil ik genieten van mijn rust

en ohhh ik ben zo zenuwachtig voor mijn echo morgen :shifty: wat nou als het gestopt is met groeien, en mijn lichaam het niet zelf afgestoten heeft… :wall: :wall: :wall: :wall:

sorry hoor, even egobericht hier :-*

Dikke knuf voor kou Eef!!

Snap best dat je wel wat nerveus bent! Duim hard voor je!!

@HanB wrote:

Maarreh… Van 2008 en dan nog maat 86??? :shock: Maar Isa is niet groot voor haar leeftijd of zo… Heb jij dan zulke kleine kids? :think: :eh:

Hij is wel van echt helemaal eind 2008, hoor :wink: Maar al mijn ventjes zijn idd van die lekkere dwergjes - nr. 3 momenteel nog het meeste (nu 12 maanden en maatje 68/74, de andere 2 hadden daar toch al wel 74/80) 8) ). :inlove:

Maar hub en ik zijn allebei niet echt bijster groot, dus zò gek is het nu ook weer niet. :wink:

@ Han

Boiiiiiing de volgende ronde!!! :dance: :pray: :-

@Marlous79 wrote:
@Iuno, maar ik begrijp van Babywens dat ze vooral tot en tijdens de piek klust :oops: en niet meer daarna. Misschien toch iets langer doorgaan :oops: :oops: want ze zal maar net iedere keer aan het begin gezeten hebben! Vandaar dus mijn opmerking.

Kan idd ook altijd, onder het mom ‘baat het niet dan schaadt het niet’. :lol:

@Becky wrote:
al wilde we het dus deze keer proberen met om de dag aangezien ik overal om me heen hoor dat dat beter is :think: :oops:

Normaal gesproken maakt het niet veel uit, hoor.

Gaat er daarbij om dat zaadcellen 48 uur nodig hebben om volledig te ‘rijpen’ zeg maar, als je dus om de dag klust het je dus altijd de meest optimale qualiteit. Als je elke dag klust, zijn er echter weer ongeveer 2x zoveel kandidaten om het eitje te bevruchten…

Vandaar dat bij ‘normale’ zaadqualiteit het uiteindelijk niet veel zal uitmaken of je elke dag of om de dag klust, alleen bij slechte(re) qualiteit wordt geadviseerd om de dag te klussen.

@ Emmeken

:hug:

@babywens wrote:
@HanB wrote:
En straks dan, als jullie kindje er is? Vind je het niet vervelend dat je het dan alleen moet doen allemaal? (niet verkeerd bedoeld hoor! :-
)

Nee dat weet ik wel joh :slight_smile:

Daar is al over nagedacht :D.

Mijn man is 2 zomers ook alleen in het weekend thuis geweest (hadden toen 2 kinderen, de jongste nog een baby) en hoewel het natuurlijk niet de ideale gezinssituatie is, heb ik het ook overleefd. :slight_smile:

(en zòveel verschil tov ‘anders’ is het eigenlijk ook niet, aangezien hij anders altijd om 06:00 van huis gaat en 's avonds ergens tussen 20:00 en 22:00 pas weer thuis komt - 's winters is hij gelukkig meestal wel ietsje eerder thuis, zo 19:00-20:00)

@HanB wrote:
Daarvoor vind ik mijn vent veel te leuk! :inlove: :lol:

Ik vind mijn vent ook heel leuk, hoor, maar 1x per maand vind ik over het algemeen al meer dan genoeg :silenced: - heb gewoon niet zo’n drang… :shifty: :oops: . Hub vreest volgens mij ook echt al voor de tijd dat er geen ‘babytjes meer gemaakt hoeven te worden’ :mrgreen:

@ Amy

:kaars: brandt voor morgen. :pray: :-*

@Amy82 wrote:

sorry hoor, even egobericht hier :-

Knuffelt je plat! :hug: :-

thanks meiden :-*

@Iuno wrote:

@babywens wrote:
@HanB wrote:
En straks dan, als jullie kindje er is? Vind je het niet vervelend dat je het dan alleen moet doen allemaal? (niet verkeerd bedoeld hoor! :-* )

Nee dat weet ik wel joh :slight_smile:

Daar is al over nagedacht :D.

Mijn man is 2 zomers ook alleen in het weekend thuis geweest (hadden toen 2 kinderen, de jongste nog een baby) en hoewel het natuurlijk niet de ideale gezinssituatie is, heb ik het ook overleefd. :slight_smile:

(en zòveel verschil tov ‘anders’ is het eigenlijk ook niet, aangezien hij anders altijd om 06:00 van huis gaat en 's avonds ergens tussen 20:00 en 22:00 pas weer thuis komt - 's winters is hij gelukkig meestal wel ietsje eerder thuis, zo 19:00-20:00)

Ach ja, ik ben ruim 3 jaar met Robyn alleen geweest, in een stad waar ik daadwerkelijk niemand kende, en alles opnieuw op moest bouwen. Dus dat het prima kan allemaal, weet ik alles van! :lol:

deze echo vond ik net, iemand die 5 weken en 4 dagen zwanger was.. precies mijn echo...

Bedoel je dat je denkt dat hij gejat is? Of bedoel je dat het hoopgevend is?

nee, dat het hoopgevend is. nou ja, dat hoop ik dan maar :mrgreen:

Amy, ik ga voor je duimen morgen! Hoelaat heb je de echo?

Oh gelukkig zeg, ik dacht al… :oops:

Ga zo hard voor jou duimen morgen!!! En vooral veel F5en! :wink:

heb hem pas om 17.00 uur hoor :wink: denk rond half 6 hier wel wat neer te kunnen zetten.

spannend eef, duurd wel lang als je pas aan het eind van de middag bent he, we zullen snel weten hoe het zit.

Maar men zegt altijd men lijdt het meest voor het gene dat men vreest.

mooi gezegd Inge!

ja, moet morgen gewoon werken. wel beter eigenlijk, dan heb ik tenminste afleiding…