Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

Ik zie mijn man toch echt niet elke nacht van huis blijven hoor! Vindt hij maar niks, hij wil gewoon lekker in zijn eigen omgeving zijn. :wink:

Jaa leuk is anders. Maar wil toch echt niet dat hij achter het stuur in slaap valt…

Euh, trein? :think:

nog langer (zelfs zonder vertraging)

Hmmm dat schiet dan niet echt op nee. :frowning:

Nee…



Maar goed, als dat het enige is :smiley:

En straks dan, als jullie kindje er is? Vind je het niet vervelend dat je het dan alleen moet doen allemaal? (niet verkeerd bedoeld hoor! :-* )

hier wordt ook degelijks geklust hoor, is best te doen :mrgreen:



Ben toch echt ongesteld geworden, jammer maar niks aan te doen, op naar de volgende ronde. Han, ik pb je m’n nieuw nod wel ff.

Nou zeg… :frowning:

@HanB wrote:

En straks dan, als jullie kindje er is? Vind je het niet vervelend dat je het dan alleen moet doen allemaal? (niet verkeerd bedoeld hoor! :-* )




Nee dat weet ik wel joh :slight_smile:



Daar is al over nagedacht :D. Ik ga drie dagen werken (of twee ligt een beetje aan het salaris) Hij gaat volgend jaar of 4x9uur werken en is dan een dag vrij. Of hij houdt twee thuiswerkdagen aan en zorgt dan ook voor de baby.



Collega van hem doet dat ook en dat was goed te doen. Maar daar moeten we dus nog even over nadenken.



Afhankelijk van wat de kinderopvang kost en wat ik verdien, wordt er dus ook gekeken naar mijn uren. Misschien loont het wel niet om drie dagen te gaan werken. Verdien niet zo veel sinds ik mijn baan heb opgzegd om met ML in zijn huis te gaan wonen.

@Emmeken36 wrote:

hier wordt ook degelijks geklust hoor, is best te doen :mrgreen:



Ben toch echt ongesteld geworden, jammer maar niks aan te doen, op naar de volgende ronde. Han, ik pb je m’n nieuw nod wel ff.




Oh neeh…

Emmeken :hug:

Ik las het vanmorgen al op KP :frowning:



En hier wordt ook niet dagelijks geklust hoor, het is eerder 1 keer per week :oops: Nu overigens wel wat vaker, daar zorg ik wel voor :wink:



Verwacht binnen nu en een week mijn ei. Hopelijk nog voor het weekend want vriendje heeft volgende week weer late dienst :frowning:

Ik dacht eerder altijd dat ik direct zou vertellen aan moeder, zusje, broertje, so. Maar gezien het feit dat het toch vaak al vroeg misgaat, ben ik daar maar vanaf gestapt.



Had het niet echt beseft, dat het vaak fout gaat :cry:

Even snel via tel dus als ik iemand vergeet, exxcuus!!



Hier ook elke of om de dag. Enne ochtend klusjes zijn de beste klusjes :inlove:. Dus gewoon normale tijd naar bed enne dan sochtends lekker lang snooozen :inlove: dus ja sochtends we eens haasten/bijna te laatt :mrgreen:



Emmeken!! Wat een naar bericht! :hug:



Baabywens, je ei is toch donderdag? Als je een dag ervoor klust heb je ook grote (zo niet grotere) kans dat t raak is :D.

En ja het gaat inderdaad vaak fout, dat is heel droevig…

Maar kok zou niet bestaan als het niet ook heeeel vaan goed gaat :d





onder voorbehoud van typfouten 8)

Heb met flinke tegenzin, op verzoek van Emmeken, het lijstje op pagina 1 aangepast…



Dikke :-* voor jou, meis! Je klinkt wel heel stoer en zo, maar ik ben heel bang voor jou, dat de echte klap nog moet komen…

Oh we hadden het m’n ouders al verteld hoor, maar wel met de slag om de arm dat het nog heeeeel vroeg was. Maar goed, weet ook wel dat zij er net zo instaan als wij: het is jammer maar we gaan gewoon door. Het voelt voor mijj ook gewoon als ongesteld worden en dat is gewoon balen als je probeert om zwanger te worden, baal niet erger dan als we niet getest hadden (dan had ik het nog geweten want mijn lichaam reageerde echt wel op de hormonen)

Oke dan Suusy, morgen werkt ML thuis dus wij kunnen snoozen :mrgreen: :inlove:

Van ochtendklusjes wordt de ene week mijn vriend niet blij omdat die dan late dienst heeft en ik om half 7 opsta en de andere week moet hij om 5 uur opstaan en om daarvoor nog te klussen… :shock:



Hier dus vaak weekendsex :stuck_out_tongue:

@babywens wrote:

Ik dacht eerder altijd dat ik direct zou vertellen aan moeder, zusje, broertje, so. Maar gezien het feit dat het toch vaak al vroeg misgaat, ben ik daar maar vanaf gestapt.



Had het niet echt beseft, dat het vaak fout gaat :cry:
Mja, het gaat helaas echt heel vaak fout… Verdrietig wel… :frowning:

@Emmeken36 wrote:

Oh we hadden het m’n ouders al verteld hoor, maar wel met de slag om de arm dat het nog heeeeel vroeg was. Maar goed, weet ook wel dat zij er net zo instaan als wij: het is jammer maar we gaan gewoon door. Het voelt voor mijj ook gewoon als ongesteld worden en dat is gewoon balen als je probeert om zwanger te worden, baal niet erger dan als we niet getest hadden (dan had ik het nog geweten want mijn lichaam reageerde echt wel op de hormonen)




Ja dit is het nadeel met vroeg testen. Maar wel erg jammer, je was drie (?) weken zwanger…