Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

Ik hoop met je mee han :pray:

Gewoon altijd klussen!!



Ik denk dat, dat het beste werkt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dus voor, na en op de beste dag.

ei kan tussen dag 6 en 21 springen (las ik ergens) nou geeft de predictor cyclus bepaler aan dat ik de 18e mijn ei heb maar dat zegt dus helemaal niets.

Dus babywens gewoon zo vaak als mogelijk want al die statestiekjes en berekeningen die houden geen rekening met moeder natuur. :mrgreen:

Hum ja, ik ben ook voor het doorklussen hoor! :oops:

Klussen jullie dan ook gewoon elke dag? :shifty: :oops:

@Becky wrote:

Klussen jullie dan ook gewoon elke dag? :shifty: :oops:




Hell no:). Jij wel :smiley:

@Becky wrote:

Klussen jullie dan ook gewoon elke dag? :shifty: :oops:
Egwel! :inlove:

@babywens wrote:

@Becky wrote:
Klussen jullie dan ook gewoon elke dag? :shifty: :oops:




Hell no:). Jij wel :smiley:




:oops:



al wilde we het dus deze keer proberen met om de dag aangezien ik overal om me heen hoor dat dat beter is :think: :oops:

Ik kan dat niet hoor… Om de dag… :oops:

@HanB wrote:

Ik kan dat niet hoor… Om de dag… :oops:




Heb er ook een beetje moeite mee :oops:

Daarvoor vind ik mijn vent veel te leuk! :inlove: :lol:

@HanB wrote:

Daarvoor vind ik mijn vent veel te leuk! :inlove: :lol:






:inlove:



Ik ook :mrgreen: :inlove: Mijn vent dan he :lol: 8)

Whahaha, mja, ik heb nu foto’s gezien van afgelopen weekend, toen moest ik toch ook wel even extra nadenken hoor! :lol: :wink:

Ik ben allang blij dat hij deze week thuis slaapt. Alleen donderdag niet, en dan verwacht ik mijn ei.



Vanavond is hij pas om 9 uur thuis, nog eten en dan issie op…

Maar ovu was geen knaller vandaag, dus dat scheelt :slight_smile:



Dus help me hopen op een ei voor morgen haha



En elke dag :think: pfff Steeds vroeg naar bed ofzo?

Soms vroeg naar bed, maar meestal niet hoor! Dan maar wat minder slaap! 8)

Gisteren vroeg mijn man, waar wij het allemaal wel niet over hadden. (lagen in bed en ik wilde ff de pagina uitlezen :D).

HIj dacht dat het steeds over sex ging en baby’gezeur’. Dus ik: Neeehh bijna nooit over sex :mrgreen:

@HanB wrote:

Soms vroeg naar bed, maar meestal niet hoor! Dan maar wat minder slaap! 8)




Misschien kun je dan even met mijn man praten :smiley:



Of wellicht mij wat leren haha :angel: Als die van jou genoegen neemt met minder slaap :stuck_out_tongue:



Die van mij moet er om 5 uur/ half 6 uit en is rond 8 uur thuis. Weet niet welke tijden jouw man heeft?

Op een gegeven moment ben je gewend aan het slaap tekort. :lol:

En mijn man is al om als ik een keer verleidelijk naar hem kijk en wat extra met mijn heupen wieg!! :inlove: :wink:

haha dat werkt hier niet. ML is niet zo op sex ingesteld als andere mannen.



Subtiele hints: geen schijn van kans. Moet er bij wijze van boven op springen :mrgreen:



Dus het is extra lief dat hij deze week thuis is. (op die belangrijke donderdag na)

Extra lief? :think: Die snap ik even niet… Hij zou liever niet thuis bij jou zijn?



En mijn man is ook niet van de heel subtiele hints hoor, het is en blijft een autist, dus ik moet wel echt overtuigend te werk gaan, zeg maar. :mrgreen:

Die van mij heeft ook autistische neigingen…



Extra lief, als in 'normaal gesproken blijft hij bij zijn werk in een hotel slapen omdat hij 2 uur heen en 2 uur terug moet reizen. En bij vroege afspraken moet hij dus om half 6 id auto. ’



En deze week blijft hij dus thuis :inlove: