Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

:zzz: :shifty: gaapt Van alleen slapen rust je toch wel echt meer uit! 8) :lol:



Goedemorgen meiden! Hoe is het vandaag met de theetantes van de augustus- & septemberstoppers 2011? :mrgreen:



@maat 104: Wow, dat is lang geleden hier! :o R draagt nu maat 134, M maat 128, en I heeft maat 86…



Linda: Tygo weer helemaal beter? :-*



Becks: Hoe is het met jou vandaag? Knap je weer wat op, of is het nog steeds bagger met peren?



Babywens: Heb je nog lang last gehad van de hik? :wink:



MSJ: Ja, we kletsen nogal veel, ik weet! Maar soms hebben we ook wel eens dagen dat we een heel stuk minder kletsen hoor! :angel:

Meld en gelijk dikke stress hier: flinke klodder rood bloed bij het afvegen zonet, op het testje staat nog wel een streepje maar die had onderhand wel wat donkerder mogen zijn :?



Ik hou er nu dus wel flink rekening mee dat het hem toch niet gaat worden…het zou jammer zijn, maar ach als we niet zo vroeg getest hadden hadden we het niet eens geweten.

Oh sjips!!! :frowning: Ik duim voor een goede afloop, maar ik vrees dan ook het ergste, meis… :pray:

emmeken :pray: :pray: :pray: :pray: :hug:

EMMEKEN! :pray: :pray: :pray:

Het is natuurlijk balen als deze menstruatie doorzet (waar ik eigenlijk nu wel vanuit ga) maar goed, zoiets gebeurd zo vaak, meestal weet je niet eens dat er iets geweest is, dus een groot drama is het ook weer niet want dan kun je van elke menstruatie wel een drama maken (ik weet zeker dat er vorige maand nl ook wel wat aan het gebeuren was).

Maar weet je wat de grootste pest nog is als het nu niet doorzet en de volgende ronde wel: dan zitten we op 1 dag na precies op hetzelfde schema als bij Emma, dus dan ben ik een week voor haar verjaardag uitgeteld (aangezien zij een week langer is blijven zitten), dat vind ik niet ideaal, maar een ronde overslaan zie ik ook weer niet zo zitten :think:

O Emmeken, wat balen. Kan me er iets bij voor stellen dat je de verjaardagen niet zo dicht op elkaar wil. Maar aan de andere kant als het lukt lukt het.

In de kindertijd is het misschien niet zo leuk maar later kan het ook voordelen hebben om samen je verjaardag te vieren. Doen wij hier regelmatig :slight_smile:

Sterkte :hug:

Onze oudste twee zijn een week na elkaar jarig. We geven voor hen samen 1 familie/vrienden feestje, ze krijgen elk een eigen kinderfeestje, en ze krijgen elk een eigen dag in het jaar waarop zij mogen bepalen wat we gaan doen en wat we eten. Ze hebben er beiden geen problemen mee hoor! :wink:

@HanB wrote:

@maat 104: Wow, dat is lang geleden hier! :o R draagt nu maat 134, M maat 128, en I heeft maat 86…




Haha, maat 86 hebben we hier ook, maar dan bij de middelste (al kan hij nu eindelijk ook wel 92 aan zonder er regelrecht in te verzuipen). :lol:



@ Emmeken

Ziet er dan denk ik ook niet echt goed uit, meid… :hug:

Maar zo als je zelf al schrijft: da’s het risico van zo heel vroeg testen…

Geloof dat als je braaf klust, het eitje zelfs wel bijna elke keer bevrucht wordt, maar dat het in 90% al bij of vlak na de innesteling mis gaat, maar dat weet je idd in principe nooit omdat je dan wel ook gewoon ongesteld wordt - tenzij je dus zo heel vroeg al test, dan weet je het wel. :slight_smile:



Wat betreft verjaardagen: mijn zus heeft het voor elkaar gekregen er 2 op 2 op elkaar volgende dagen te krijgen (wel met een aantal jaar er tussen ;))… 8)

Maar is daar ook nooit een probleem. Zij doen idd (geloof ik iig, wonen helaas te ver weg om op verjaardagsvisite te gaan) ook 1 feest voor vrienden/familie en dan elk kind z’n eigen feestje met vriendjes.

Lijkt me ‘rotter’ voor een kind om vlà k voor, na of zelfs op een feestdag als 5 of 24/25 december jarig te zijn (of 31 dec./1 jan. is ook niet echt ideaal).

Mijn man is 26 december jarig, en hij heeft het nooit erg gevonden. Hij vond het juist wel leuk, want hij dacht vroeger dat het huis speciaal voor hem zo versierd was, vertelde hij! :lol:

Maarreh… Van 2008 en dan nog maat 86??? :shock: Maar Isa is niet groot voor haar leeftijd of zo… Heb jij dan zulke kleine kids? :think: :eh:

Emma draagt ook nog volop maat 86, al gaan shirtjes en jurkjes maat 92 al wel, maar die is van 2009…



Iuno: precies, het is meestal de innesteling waar het bij misloopt, ik denk ook niet dat ik het minder jammer had gevonden als ik niet getest had en toch gewoon ongesteld geworden was, voor mij is dit ook geen miskraam, het is gewoon niet gelukt deze keer en dat zal wel een reden hebben. Liever zo dan een paar weken later.



En ach ja, kort op elkaar jarig, als het zo is dan is het zo, we zullen het wel overleven dan :mrgreen:

vindt haar dochter maar groot lijken ineens :shock:

Goedemorgen meiden :oops:



Ik ben net een half uurtje wakker en heb dan ook bijna klokje rond geslapen. Heb wel overal spierpijn, alsof ik de marathon heb gelopen :? maar het gaat wel oke. De vruchtbare dagen komen er hier ook weer aan en wat gebeurt gebeurt er, maar die gaan we natuurlijk wel even benutten :angel:



al heb ik nog steeds het gevoel alsof het wel heel lang kan gaan duren :frowning: maar goed, positiviteit, dus we gaan er gewoon voor :mrgreen:

:o :oops: :shock: :o



Ok, impulsief geweest (jaja, heb nog stiekem wel borderline trekjes!) en toch nog een ovutest gedaan…Hij is negatief!!!Zou het dan toch klaar zijn nu, en dat we de volgende ronde in kunnen??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Haha de hik was zo over!hoop dat ik vanavond posi ovu test heb, manlief thuis :D. Bedankt vr de uitleg! Voor ovu klussen heeft dus eiglijk gn nut?

@Emmeken36 wrote:

Het is natuurlijk balen als deze menstruatie doorzet (waar ik eigenlijk nu wel vanuit ga) maar goed, zoiets gebeurd zo vaak, meestal weet je niet eens dat er iets geweest is, dus een groot drama is het ook weer niet want dan kun je van elke menstruatie wel een drama maken (ik weet zeker dat er vorige maand nl ook wel wat aan het gebeuren was).

Maar weet je wat de grootste pest nog is als het nu niet doorzet en de volgende ronde wel: dan zitten we op 1 dag na precies op hetzelfde schema als bij Emma, dus dan ben ik een week voor haar verjaardag uitgeteld (aangezien zij een week langer is blijven zitten), dat vind ik niet ideaal, maar een ronde overslaan zie ik ook weer niet zo zitten :think:




even snel en kort, ben aan het werk… je hebt natuurlijk ook heel vroeg getest he :hug: zoveel vrouwen worden gewoon ongi, terwijl ze eigenlijk zwanger waren, maar weten het niet omdat ze niet getest hebben… en dit was voor mij dus ook een reden om echt 4 dagen overtijd te zijn en dan te testen. (wat dus falikant mislukt is, heb achteraf waarschijnlijk met 3 weken al positief getest :wall:)



maar heel veel sterkte, hoop dat beebje blijft plakken :pray:

@Emmeken36 wrote:

Meld en gelijk dikke stress hier: flinke klodder rood bloed bij het afvegen zonet, op het testje staat nog wel een streepje maar die had onderhand wel wat donkerder mogen zijn :?



Ik hoyu er nu dus wel flink rekening mee dat het hem toch niet gaat worden…het zou jammer zijn, maar ach als we niet zo vroeg getest hadden hadden we het niet eens geweten.




:hug:

Hier de 23e jarig en broer lief vlak voor oud en nieuw. We vierden het meestal samen en nu nog wel eens.

Maar ik snap het wel hoor Emmeken. Maar goed volgens mij is het gewoon niet te plannen. Het lijkt mij ook niet ideaal maar mocht ons wensje geboiren wordne op een feestdag dan heeft het zo moeten zijn…

Meld :mrgreen:



Emmeken, zal voor je duimen hoor.



@Iuno, maar ik begrijp van Babywens dat ze vooral tot en tijdens de piek klust :oops: en niet meer daarna. Misschien toch iets langer doorgaan :oops: :oops: want ze zal maar net iedere keer aan het begin gezeten hebben! Vandaar dus mijn opmerking.