Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

Ja hoor, daar is deel 8 al!!! :mrgreen:



Ons lijstje:



Natuurlijk vergeten we al onze kleine :**: en :vlinder: niet… :kaars:

Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6



Wie zijn wij???



Lindaaa Ik ben Linda, 29 jaar oud en ben geboren in Groningen, woonachtig in Friesland en werrkzaam in Drenthe. Kortom, ik kom gewoon uit noord Nederland… :mrgreen:

Op 16 augustus 2008 ben ik de trotse mama van Tygo geworden en in juli dit jaar vonden we het tijd worden voor een broertje of zusje. Inmiddels heb ik alweer mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn, maar dat was helaas maar van korte duur… Nu op naar een nieuwe kans!


Amy82 Ola! Ik ben Eveline, 29 jaar oud en woon in Zuid-Holland. Heb 9 jaar een relatie met mijn man, waarvan er eentje getrouwd :inlove: Trotse mama van Jayden, en zwanger van onze 2e :inlove: Hopelijk nu wel zonder nodige ellende, want voor Jayden ging het 3 keer mis. In het dagelijks leven werk ik 24/7 dus als mama en daarnaast 3 dagen per week op een deurwaarderskantoor. Verder hou ik van lekker eten, internetten (oa. KOK en privéforum met septembermama’s), Ajax en Italië!

inge77 Hallo ik ben Inge 33 jaar word 25 oktober 34, heb een geregistreerd partnerschap met Arne 38, we hebben twee dochters Stella en Bodyl, 4 en bijna 2. Wonen in Lemelerveld( overijssel) hebben daar een twee onder een kap woning. Werk in de gehandicapten zorg als activiteitenbegeleidster in Zwolle , heb daar voor de opleiding Vz en IG gedaan. En we gaan dus voor het derde kindje.

HanB Hai, ik ben Hanneke, ik ben een 32jarige thuisblijfmama van 2 dochters en een stiefzoon, en een klein frummeltje dat nog groeit in mijn buik! :inlove: Ik ben in 2009 getrouwd met Ferry, en hij is inmiddels de juridische vader van mijn oudste dochter Robyn geworden, waardoor ook zij nu dezelfde achternaam heeft. Ik ben gek op lezen, fröbelen, films kijken, SYTYCD, en muziek (rock, rap, metal, goth, punk, en 70’s-80’s voeren de hoofdmoot, maar ik mag ook graag luisteren naar klassiek, en af en toe top 40), en forummen op KOK!!!

Marga173Onder het mom even gluren bij de buren, want we blijven wel erg nieuwsgierig naar elkaar en dat is alleen maar gezond. Dit is mijn wel en wee: Mijn gezinnetje bestaat uit manlief waarmee ik in 2006 ben :inlove: getrouwd en na ons huwelijk gingen we meteen voor ons eerste kindje dat werd Daniel in november 2007. :inlove: Wij werken alle twee en Daniel gaat twee dagen naar het kdv waar hij enorm van geniet Erg blij . Hij heeft daar sinds hij ongeveer anderhalf was een grote vriend en die twee zijn onafscheidelijk. Echt uniek op zo’n jonge leeftijd al zo close :inlove: Daarnaast passen de opa en oma’s om en om één dag per week op. Wat werk betreft zit ik in het basisonderwijs. Ik ben sinds mn diploma invalleerkracht op een school en heb tot nu toe telkens langdurig ziekteverzuim in kunnen vullen. Van groep 1 tot 8 alles heeft zn charme en kinderen blijven je altijd verbazen! Maar afgelopen schooljaar is het allemaal iets te veel geweest :cry: waardoor ik nu uitgeblust thuis zit. Mijn zwangerschap :inlove: geeft wel heel veel positiviteit in een moeilijke periode. We wonen in het prachtige Drenthe in een oud (1926) huisje wat we nog steeds aan het opknappen zijn, elk jaar verbeteren we iets maar na tien jaar zijn we er ook wel een beetje klaar mee. :oops: Verder zijn we erg van de dingen samen doen. De spaarzame tijd naast het werk brengen we graag samen door. We hebben een jaarabonnement op de dierentuin en daar gaan we dan ook graag heen. :dance: Voorheen gingen we regelmatig met de hond naar het bos maar ons 'blondje 'is helaas niet meer zo mobiel met haar ruim twaalf jaren. Natuurlijk lopen we de dagelijkse rondjes vanaf Daniels geboorte. In de wandelwagen, buggy, loopfiets, fiets met en nu zonder zijwieltjes altijd samen hondje uitlaten. We hebben bij ons huis een flinke tuin die eigenlijk het jaar rond heel wat aandacht en tijd vraagt en daar hou ik me dan ook graag mee bezig en in de overgebleven rustige uurtjes ben ik een redelijke boekenworm van de verschillende genres. In de avonduurtjes pikken we samen een filmpje op de bank met een lekker hapje en een borreltje. We gaan niet of nauwelijks uit maar we zijn dan ook graag in en om het huis. Huismussen :oops: En als laatste ga ik met enige regelmaat hardlopen en ik hoop dat nu ook zolang mogelijk te blijven doen. Het maakt me hoofd lekker leeg en het geeft ook weer energie voor andere zaken. Ik hoop een gezellige tijd met jullie er van te maken met veel mooie zwangerschappen en al ons lief en leed!

BeckyHoi, ik ben Becky, 29 jaar, woonachtig in regio Flevoland samen met mijn beste vriend (j, 28 jaar) welke tevens al 2 jaar mijn liefje is :inlove: Gaan 19 november al 2 jaar samen maar kennen elkaar al 12 jaar :inlove: Samen hebben we 4 katjes (2 katers, 2 poezen) en gaan we voor ons eerste kindje. Zowel J als ik zijn beide hiervoor getrouwd geweest en hebben nu ons geluk bij elkaar gevonden. Ben al een tijdje gestopt met de pil, onder het mom van, gebeurt het, gebeurt het, maar sinds augustus zijn we echt gericht aan het klussen geslagen. Ik werk bij 40 uur per week op een deurwaarderskantoor op de administratie en J werkt als uitvoerder in de bouw. Hopenlijk mogen we gauw een positieve test in handen krijgen :pray: :mrgreen:

meld :mrgreen:

Had je hem al klaarstaan han? Jeetje, wat ben je snel!

Hopelijk alleen maar goed nieuws in dit deeltje!!

Meld!

Wat kletsen jullie veel :shock:

Voor de werkenden onder ons is dit niet meer bij te houden :stuck_out_tongue:



Becky, beterschap :hug:

Meld

Meld :lol:

Tjee…kletstantes!! :lol:

Ik kan het maar net bijhouden en ik ben nog wel een echte diehard forummer! :lol:

@ukkie27 wrote:

Wat kletsen jullie veel :shock:

Voor de werkenden onder ons is dit niet meer bij te houden :stuck_out_tongue:



Becky, beterschap :hug:




klopt :stuck_out_tongue: daarom voel ik mij hier ook niet helemaal tot de harde kern horen :mrgreen: maar dat geeft niet :mrgreen:



ik kom hier gewoon kletsen als ik tijd en zin (:oops: :shifty:) heb, en reageer dan ook nog niet eens altijd op iedereen, maar goed, so be it :wink: is in elk geval niks persoonlijks, tegen niemand, als ik iemand vergeet :wink:

Meld!



Druk en dementerend,sorry :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:









:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-* :-* voor iedereen

Ik heb al een half uur de hik…

Word er knettergek van

@babywens wrote:

Ik heb al een half uur de hik…

Word er knettergek van






BOE!!!





Heeft het geholpen :mrgreen: :angel:

Meld.



Jeetje wat wordt er veel gekletst, zaterdag een testje gedaan was negatief, nog geen :evil: hier, wel al hoofdpijn dus zal wel niet lang meer duren.



Tatoos vind ze wel mooi maar wil er geen een, bang dat ik spijt krijg, heb wel een navelpiercing gehad, daarvan had ik zo iets die haal ik er uit en zie je er niets meer van.



De hik is altijd zo vermoeiend.

Thanks Beck!

@babywens wrote:

Thanks Beck!




:-*

@inge77 wrote:

Meld.



Jeetje wat wordt er veel gekletst, zaterdag een testje gedaan was negatief, nog geen :evil: hier, wel al hoofdpijn dus zal wel niet lang meer duren.



Tatoos vind ze wel mooi maar wil er geen een, bang dat ik spijt krijg, heb wel een navelpiercing gehad, daarvan had ik zo iets die haal ik er uit en zie je er niets meer van.



De hik is altijd zo vermoeiend.




Op hoeveel dagen zit je nu dan?

Mijn ovutest van vanavond is hetzelfde als die van eergister. Terwijl ik toch echt dacht mijn ei te hebben.



Morgen dan? :think:

@inge77 wrote:

Meld.



Jeetje wat wordt er veel gekletst, zaterdag een testje gedaan was negatief, nog geen :evil: hier, wel al hoofdpijn dus zal wel niet lang meer duren.



Tatoos vind ze wel mooi maar wil er geen een, bang dat ik spijt krijg, heb wel een navelpiercing gehad, daarvan had ik zo iets die haal ik er uit en zie je er niets meer van.



De hik is altijd zo vermoeiend.




Misschien is het nog te vroeg om positief te testen?

Zit nu op 24 dagen.

Gewoon maar afwachten, maar meestal heb ik wel hoofdpijn voor dat de :evil: komen.

Zo, stelletje bepmajoren! :lol:



Eerst nog maar ff uit het oude topic (had gelukkig alles gecopieerd :mrgreen: )…



@Marlous79 wrote:

Babywens, je kunt de beter de dagen ná de positieve ovutest gebruiken.



Een positieve ovutest betekent namelijk dat binnen 24 daarna je ei springt en dan nog ik dacht 24-48 uur bevrucht kan worden. Eicellen leven nog ongeveer 72 uur dacht ik.

Dus als je alleen tot de positieve ovutest klust, ben je misschien te vroeg.




Klopt niet helemaal, hoor - je ei springt nl over het algemeen 24-48 NA HET BEGIN van je LH-piek en die piek kan wel een paar uur duren (geloof soms zelfs wel tot 3 dagen). Test je dus aan het begin van je piek, heb je idd in principe nog min. 24 uur (dus 1 dag) voor de bevruchting, maar test je toevallig aan het einde van je piek, heb je zo al een paar uur minder. En de zaadjes hebben natuurlijk ook nog wel ff wat tijd nodig om het eitje te bereiken. Vandaar dat wordt aangeraden om iig de dag van de ovu-test te benutten en evt. nog de dag erna, dan heb je cht de grootste kans op bevruchting.



@ Becky

Beterschap! :hug:



@ Hanb

Ach, artsen zeggen vaak zoveel. :wink: :-

Haha, zou dan toch ook niet helemaal mijn ding zijn geweest, met zombies en uitpuilende ingewanden. :lol: Kan me voorstellen dat hij er nu heel anders in staat dan voordat jullie elkaar leerden kennen.



@Lindaaa wrote:
Een groeispurt? Dat zou natuurlijk ook kunnen he? Zeker zo twee keer achter elkaar. Hij lijkt wel gegroeid de laatste tijd. Op zijn verjaardag kreeg hij een spijkerbroek in maat 104 wat hem toen nog te groot was, maar inmiddels draagt hij broeken maat 104…




Haha, ik heb er hier ook 1 die broeken maat 104 draagt, maar dan wel de oudste. :lol:



@Lindaaa wrote:
Aahh, Becky en Iuno ook hun NOD de 27ste, gezellige boel! :smiley:




Idd, erg gezellig, al ben ik voor de zekerheid van 32 dagen uitgegaan, omdat ik tot nu toe eigenlijk altijd cycli tussen 28-32 (1x 33) dagen heb gehad…



@Emmeken36 wrote:
Qua prijs: die vroegtest was 5,95 maar dan kun je beter de 2 voor 5 van de kruidvat nemen, ben je goedkoper uit en die zijn volgens mij net zo gevoelig (10 eenheden oid) de CB digital was 7,95, dat scheelt volgens mij wel, weet alleen niet of dit er een met weekindicator is, moet hem nog doen :wink:




Ik heb nu altijd de dipsticks (ovu en zs) van s
nsitest, dan betaal je uiteindelijk, ik dacht iets van €1 voor zo’n zs-test.



En verder weet ik het allemaal niet meer (en ook geen zin om nòg een keer terug te lezen :stuck_out_tongue: ), dus



@ alle zieken en zieke kindjes

:hug: beterschap! :hug: :slight_smile: