Ik ook… Zal je wel weer smsen nadien.
Oh serieus, ik zit hier gewoon op het puntje van de bank!!!
Ik ook
Wilde dus vandaag in bad, maar dat ging niet. Want er was ook geen warm water :wall: Dus een vriendinnetje gebeld en kon daar gelukkig even warm worden. Toen ik tegen 4en weer thuis was, was er eindelijk stroom en warm water :dance:
Zo dus lekker eten, opgebakken zuurkool op een pistoletje met mosterd en worst :drool: , dan even gauw koffie en nog wat leren. Daarna gauw douchen en klaar zitten voor Twilight :inlove:
Klinkt goed Becky. maar als je een dvd kijkt, dan hoef je toch niet te haasten met douchen?
Fijn dat je weer warm water hebt!
Je voelt je weer wat beter nu dus? :-*
Nee Twilight komt op tv vanavond :inlove:
Ja gaat gelukkig weer de goede kant op. Ben nog wel erg moe, maar dat gaat ook vanzelf wel weer goed komen…Hoop ik. :-*
Als je nog wat langer thuis blijft in ieder geval wel ja! :snooty:
@HanB wrote:
Als je nog wat langer thuis blijft in ieder geval wel ja! :snooty:
:oops: Durf ik niet zo goed :oops:
ohhh welke zender??
@Becky wrote:
@HanB wrote:Nee, dat hadden we al door.Als je nog wat langer thuis blijft in ieder geval wel ja! :snooty:
:oops: Durf ik niet zo goed :oops:

De film Twilight is vanavond, 16 november, om 20.30 uur te zien op RTL5.
@HanB wrote:
@Becky wrote:@HanB wrote:Nee, dat hadden we al door.Als je nog wat langer thuis blijft in ieder geval wel ja! :snooty:
:oops: Durf ik niet zo goed :oops:![]()
:lol:
@HanB wrote:
@Becky wrote:@HanB wrote:Nee, dat hadden we al door.Als je nog wat langer thuis blijft in ieder geval wel ja! :snooty:
:oops: Durf ik niet zo goed :oops:![]()
:mrgreen: :-*
Amy???
De spanning stijgt met de minuut… :?
Dan kijk ik m twee keer :mrgreen:
Eef!! :kaars:
:kaars:
Eef!! :pray: :kaars: :pray: :kaars: :pray: :kaars: :pray: :kaars: :pray:[/quote
:mrgreen: :inlove:
Ik ga even de zuurkool bakken. Reageer dus even niet maar zal wel even f5en voor Amy
zuurkool bakken? :think:
Wij eten wraps maar ben nog te lui om mezelf naar de keuken te slepen …
Ik lust uberhaupt geen zuurkool, dus laat voor mij maar helemaal zitten, gebakken/gekookt/gestoofd/weetikhetwat. :lol: