Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

INGE!!! :inlove: :dance: :mrgreen: :inlove: :dance: :mrgreen: :inlove: :dance: :mrgreen:

Gefeliciteerd

Jeee, Eef krijgt een buik!! FOTO!!! :mrgreen:

Hier 1,5 dag voor de eigenlijke eisprong geklust (denk ik), had toen al wel vruchtbaar slijm, dag erna krampen(denk eisprong) en dag daarna nog meer vruchtbaar slijm… Ach ja we zullen zien wat er gebeurt over 2 weekjes :pray:

Ach babywens, zitten wij gewoon samen op het wachtbankje :hug:

Han we vergeven het je maar voor nu nog even lekker aan de WebFeud :mrgreen:

Je hebt altijd 50% kans, zwanger of niet zwanger :mrgreen:

Suusy, dan moet er wel eerst wat te zien zijn he :mrgreen:

ik heb Webfeud afgesloten, werd er gaar van :lol:

ga lekker naar bed toe. Jayden was vandaag hele dag al moe, is vanavond met 39 graden koorts naar bed gegaan… hopelijk slaapt hij beetje door…

tot morgen!

Goedemorgen !!!

Als je net zwanger bent (lees een paar dagen) dan voel je je toch niet anders?

Mijn buik voelt anders, niet zeer maar gevoelig en een beetje aanwezig zeg maar.

Heb geen zin in de griep… :cry:

Babywens, zou het een innesteling kunnen zijn. Of is het daar nog te vroeg voor?

@ukkie27 wrote:

Babywens, zou het een innesteling kunnen zijn. Of is het daar nog te vroeg voor?

LH piek was afgelopen donderdag. Dus ik zou het erg vroeg vinden, maar heb er geen verstand van.

DO LH piek, dus dan vrijdag of zaterdag een eisprong.

Te vroeg toch? :think:

En toch voelt mijn buik anders… Maar misschien wil ik het wel te graag

nee, innestelling kan dan niet, die heb je geloof ik zeker 6 dagen na je eisprong…

spannend hoor babywens :pray: :hug:

Dan is het daar inderdaad te vroeg voor.

Hier nog steeds geen positieve ovutest, duurt weer erg lang :?

Ja dat dacht ik ook Eef.

Spannend is het wel. Voelt toch raar. Maar voor hetzelfde geld word straks ziek. Maar wie weet. Er is niet zo heel veel geklust dus het zal de griep wel worden.

Wat is het rustig hier trouwens.

@ukkie27 wrote:

Hoe veel dagen heb je al getest? Heb je helemaal geen streepje of al wel een klein streepje?

pff ik hoop zo dat jullie allemaal ook eens snel zwanger zijn :hug:

voor mij ook rare gewaarwording, bij Jayden was ik de laatste, of eennalaatste, en nu een van de eerste…

Woehoe Inge gefeliciteerd!!! :dance:

Waarom voelde het gisteren ineens of er een (bescheiden) ei aankwam hier??? Zou wel errug vroeg zijn :think:

Goedemiddag

Je kunt nu nog geen innesteling hebben babywens.

Iuno ja heb het ml natuurlijk verteld, ojee is het mis was het antwoord, voor de grap hoor.

Hij wil wel weten wat het word, als het weer een meid is heb ik even de tijd om er aan te wennen zie hij.

Webfreud is dat in het engels of kun je het ook met nederlandse woorden spelen.

Amy heb ook de hele tijd zón zeurend gevoel onder in mijn buik.

Ik vernam het eerst dat ik zwanger was aan geuren die ik sterker rook en gevoelige borsten, mijn huid is nu ook veel gevoeliger.

En de hoeveelheid van het klussen zegt ook niets, wij hebben eigenlijk maar een keer geklust rond om eisprong, ik denk zelfs er vlak na.

De chinesekalender zegt nu dat we een jongetje krijgen, vorige keren klopte het helemaal, dus zou wel te gek zijn als het nu weer klopt.

Inge, als je idd ná de eisprong geklust hebt, denk ik ook dat het een jongen gaat worden bij jullie :wink: Zou wel heel leuk zijn na 2 meiden, al is een meisje erbij ook weer leuk :inlove:

Volgens de chinese kalender zou dit een meisje worden :inlove:

Emmeken, tja, misschien een vroeg ei?

en Inge, Webfeud is gewoon in het Nederlands hoor!

@babywens wrote:

@ukkie27 wrote:

Hoe veel dagen heb je al getest? Heb je helemaal geen streepje of al wel een klein streepje?

Ik ben begonnen op dag 13 en zit nu op 18. Zal dus wel weer een cyclus van rond de 30 dagen worden :?

Heb nu de digitale testen van CB, dus let niet echt op de streepjes. Een licht streepje heb ik eigenlijk altijd wel. Had de vorige cyclus ook al de CB en toen altijd een heel licht streepje als ik de stick eruit haalde en bij het gezichtje een dikke streep. Het streepje werd niet steeds wat donkerder.

Ja eef, I know, maar omdat je zei dat je buik trekt… Dacht misschien istie wel gegroeid. Dan willen we dat uiteraard zien :mrgreen:

Hier ook een vreemd zeurderig gevoel babywens. Ach ja we zullen zien :wink:

tuurlijk ga ik showen Suusy :mrgreen: maar heb nu alleen nog mijn ‘flubber’ :mrgreen:

Haham je flubber!! :mrgreen:

Hier ook al jaren geen sicpack meer :frowning:

Ach ja flubberen we lekker samen :thumbup:

:mrgreen:

alex is met vormpjes van playdoh dingetjes aan het maken. Jayden brengt ze naar mij toe. ‘voor jouw verjaardagsfeest!’ :inlove: terwijl ik pas in februari jarig ben :lol:

Das mooi, heb je alvast taart :mrgreen: