Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

:sick:

een cars taart, het zijn vormpjes van Cars :inlove:

Ja dat kan natuurlijk niet! Wel een echte prinsessentaart!

Amy wil je een keer een potje met mij webfeudten, heb het geprobeerd maar snap er nog geen zak van.

Eef is veeeeels te goed!! Sta al ruim 100 punten achter

jij dan

:mrgreen:

wat is jouw naam dan?

@inge77 wrote:

jij dan

Haha :lol:

Wat is je naam, dan voeg ik je toe :mrgreen:

En eef vast ook we :wink:

zelfde als hier

tuurlijk!!

zal je even toevoeg3en2 4|:})_:(88888888

ohh jayden wil heel even een spelletje doen, moment!!!

Uhmm…

Hij zegt dat ik je al heb uitgenodigd… Maar das niet zo :naughty:

ik heb een woord gemaakt maar kom dus niet verder.

Nu doet ie t wel :?

hij blijft maar aan geven dat amy me uitnodigt terwijl ik al een woord heb gemaakt.

ik ga eerst eten kijk straks wel weer.

Ja het loopt hier ook een bietje vast…

ik ben er weer

Hallo!!! :mrgreen:

Jemig, wat een druk weekend hebben wij gehad, zeg! :wall: Ik haak dus maar vanaf hier weer actief in, want jullie hebben in die tijd bijna 10 pagina’s vol gekletst, en ik ben fanatiek, maar nou ook weer niet ZO fanatiek. :wink:

Hoe was jullie weekend allemaal? Mijn weekend:

Vrijdagavond ben ik heerlijk met manlief gaan wandelen, terwijl mijn dinnetje op onze slapende kids pastte. Even tijd voor onszelf… Heerlijk!

Gisterochtend zat ik al met oudste dochter om half acht op de fiets richting kapper. Ze heeft weer mooie prinsessenhaartjes nu. :inlove: Daarna naar de stad. Daar hebben we een eerste bedeltje gekocht voor de bedelketting van R, en een klein diamanten hartje met vleugels en een pijl erdoor, als aandenken aan ons kleine hartendiefje :**: . Daarna naar de Bart Smit, waar de oudste twee hun cadeaukaarten hebben uitgegeven. De 1 aan Lego (uiteraard, zucht), en de ander heeft een kappop van Moxi Girls gekocht. :roll: En toen was het alweer tijd om naar de fotoshoot te gaan! Ohhhhhhh wat heb ik toch een hekel aan op de foto gaan! :wall: Maar goed, het moest, want het is voor een kado aan mijn schoonouders die 40 jaar getrouwd zijn. We hebben wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om van ons gezin ook wat aparte foto’s te laten schieten, dus hoop dat ze mooi zijn geworden. Over 2 weken kunnen we ze ophalen. :pray: Daarna geluncht bij schoonouders, bijgekletst, en toen moesten we alweer terug gaan fietsen, want het was al bijna tijd voor het avondeten, en er moesten nog boodschappen gedaan worden!

Vandaag mocht ik uitslapen. :mrgreen: Uiteindelijk tot half tien geslapen, en toen nog anderhalf uur lekker blijven liggen en mijn boek gelezen. Even rust voor mama. Heerlijk hoor. Vanmiddag naar de verjaardag van een vriendin van ons, gezellig maar druk! En nu zijn we net een half uurtje weer thuis. Zo eten, dan kids naar bed, en dan vanavond uiteraard SYTYCD kijken! :inlove:

Merk wel dat mijn buik al twee dagen weer flink opgeblazen is, en ik nogal luchtig ben, zeg maar. :frowning: AUW! Laatste keer dat ik zo opgeblazen was, en last had van mijn darmen, was ik zwanger…

Dat was dan zeker een druk weekend.

Hier vrijdag avond lekker op de bank gehangen voor tv en achter laptop.

Zaterdag morgen S naar haar vriendinnetje gebracht ging naar de dierentuin en mocht daar blijven slapen omdat haar vriendinnetje vandaag jarig is.

B naar mijn moeder gebracht, en daarna naar een condoleanse en oppassen op de achterklein kinderen van die man.

Weer naar huis B in bed, test gedaan en weg gezwijmeld de rest van de dag, gisteravond uit eten geweest met mijn szen en sm.

Vanmorgen uit geslapen en daarna naar de verjaardag van het vriendinnetje en Stella weer mee genomen.

Ze had daar vannacht het bed onder gespuugt, was ik blij dat het daar was en niet bij ons. :silenced:

Vanmiddag lekker op de bank gehangen, ml macaroni gemaakt en straks kids naar bed en verder bank hangen.

Hey meiden, ik lees even niet terug hoor :shifty:

Mijn weekend was super! vrijdag ben ik meegegaan naar darten met J en heb daar een gezellige avond gehad met de meiden die ook mee waren.

Gisteren dan ons jubileum gevierd :inlove: en die was super :inlove: J was in pak en ik in een avondjurk. Zo zijn we uit eten gegaan en naar de bios :mrgreen: De eigenaar van het restaurant vond het ook zo leuk dat we netjes gekleed waren dat we een romantisch en rustig plekje toegewezen kregen en een drankje van het huis. :inlove: Ook had J in de ochtend een champagne ontbijtje voor ons gemaakt! :inlove:

We hebben heerlijk gegeten en gebabbeld over van alles en nog wat. Ook gaf J aan dat hij nog steeds elke dag verliefd op me is :inlove:

Nadat we heerlijk gegeten hebben zijn we daarna naar Twilight geweest en heb ik heerlijk zitten zwijmelen. na de bios lekker naar huis gereden, nog een wijntje genomen en richting bed.

Waren pas tegen kwart over 11 wakker vanmorgen :shock: Vandaag lekker rustig aan gedaan. Beetje gerommeld in huis en genieten van de zondag.

En dan is het weekend alweer zo goed als voorbij… :? Maar voor we het weten zitten we met ons gat in Parijs :dance: