Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

Snap het helemaal Eef zit een beetje met het zelfde.

Heb ook nog geen foto geplaatst dus kon je ook niet zien. :smiley:

Inge gefeliciteerd!! Super zeg!!

Amy snap het helemaal hoor. Hier had ik het precies hetzelfde met nummertje 3. Ik wilde het idd al weten ter voorbereiding… :roll: Maar dat werd gelukkig een meisje dus helemaal happy! Nu heb ik ook wel weer lichte voorkeur voor een meid. :oops:

oh dus ik hoef me niet al te stom te voelen :oops: gelukkig maar :mrgreen:

inge, ohh je had geen foto geplaatst, ik dacht het :wink:

He vraagje; hoeveel betalen jullie de oppas?

Moeten vanavond weg, ze liggen er dan al in…

@MSJ wrote:

He vraagje; hoeveel betalen jullie de oppas?

Moeten vanavond weg, ze liggen er dan al in…

wij hebben geen oppas… als het echt nodig is, gaat hij naar opa en oma…

Inge gefeliciteerd.

Overigens ben ik niet pas met 8 cm naar het ziekenhuis gegaan hoor :think: . Ik zag dat iemand dat schreef, maar ik had 5 cm toen we gingen. Helaas had ik na 3 uur in het ziekenhuis nog steeds maar 5 cm :roll: dus toen moesten we aan de gang met opwekkers.

Bedankt allemaal.

Ik heb ook geen betaalde oppas als ik 's avonds weg moet.

We hebben de buren of ook naar opa en oma.

Hoe oud is de oppas en hoelang moet hij of zij oppassen.

Waah inge! Gefeli! :inlove: :inlove:

@inge77 wrote:

Jaaaa helemaal goed, nog wel een vaag streepje maar zo als jullie altijd zeggen een streepje is een streepje.

Jullie zijn de eersten die het na mij zelf weten ml weet het nog niet eens.

:inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: Gefeliciteerd!!!

Ja, Inge, gefeliciteerd! :dance:

Overgeslacht: ik had bij de eerste 2 al vanaf het begin een heel sterk gevoel dat het jongens zouden zijn (ben nu eenmaal gewoon een ‘knullenmama’ geloof ik :mrgreen: ). Bij de 3e eigenlijk ook, maar ergens ga je toch denken 'na 2 jongens, zou een meid toch ook wel leuk zijn :), maar toen de gyn. met 20 weken na 1 korte blik op de echo al triomphantelijk zei ‘ìk weet wat het wordt’) - wist ik het ook gelijk al. Toen ze met 30 weken nog eens vroeg of ik het wilde weten, dacht ik, ach zal ze het me zeggen als ze dat zò graag wil :mrgreen: , want ik weet het toch al. Mocht het straks nog een keer lukken :pray: , denk ik dat ik het weer zo rond de 30-34 weken ga vragen - 20 weken is me echt veel te vroeg - was de vorige keer al moeilijk om die laatste 8 weken vragen uit de omgeving ‘af te kaatsen’ (hub wilde het niet weten en had ik dus ook niets gezegd) - ‘knullenmama’ of niet, na 3 jongens zou een meid toch ook van harte welkom zijn. :wink:

al denk ik dat als we weer zo doelgericht (‘moeten’) gaan klussen als met de laatste 2, het er dan echt dik inzit dat het wéér een jongen wordt.

Betaalde oppas: ik heb als tiener vaak bij kenissen opgepast, maar da’s inmiddels al zo’n 15 jaar geleden, dus daar heb je nu niet veel meer aan…

Maar als je ‘hoeveel oppas betalen’ op google ofzo intypt, krijg je verschillende links over dit thema (en van wat ik zag is het over het algemeen zo’n €3 per uur voor tieners en €5 voor 20 jaar en ouder).

Ik zou wel van te voren willen weten wat het geslacht van de baby is.

Dan kan ik lekker gericht kopen :smiley:

Hoewel ik denk deze maand niet zwanger te zijn. Alleen geklust op de dag van de LH piek daarna niet meer. Dus super kleine kans (alweer)

Ego: Vandaag was een HEEL lange dag, die erg VROEG begon (half zeven al!), en ik ben nu echt helemaal opgebrand… Morgenochtend kom ik weer bijkletsen hoor… :oops:

Vergeven jullie me? :-*

@HanB wrote:

Ego: Vandaag was een HEEL lange dag, die erg VROEG begon (half zeven al!), en ik ben nu echt helemaal opgebrand… Morgenochtend kom ik weer bijkletsen hoor… :oops:

Voor deze keer :wink:

Hier ook drukke dag en we gaan op tijd slapen ( 8) )

slapen noemen ze dat tegenwoordig 8) :lol:

Han, tuuuuuuuulijk :mrgreen:

@HanB wrote:

maar toch nog niet helemáál opgebrand blijkbaar :wink: :angel:

:silenced: Moet proberen nog even wakker te blijven. Gister uiteindelijk niet meer geklust, dus dat moeten we straks natuurlijk inhalen… :angel: :inlove:

:lol:

ik heb nog 2 keer een V en een D… :evil:

@HanB wrote:

Vergeven jullie me? :-

Haha, 06:30 noem jij erg VROEG? :lol:

Da’s voor ons de ‘normale’ tijd om op te staan en in het weekend mag ik blij zijn dat ik er dan meestal ‘pas’ om 07:00 voor de jongens uit hoef… :mrgreen:

Maar het is je desalniettemin vergeven, hoor. :wink: :-

@ babywens

Maar dan hebben jullie juist precies goed geklust, hoor en hebben jullie best een redelijke kans! Natuurlijk was nog een keertje ervoor en een keertje erna niet verkeerd geweest, maar de belangrijkste dag hebben jullie juist goed benut. :thumbup: :-*

@ Inge

En… heb je het ML inmiddels al verteld…? :slight_smile:

@Amy82 wrote:

Volgens mij heb ik wat gemist…? :think: :angel:

@Iuno wrote:

@Amy82 wrote:

Volgens mij heb ik wat gemist…? :think: :angel:

sorry :wink: Han en ik spelen samen Webfeud :wink:

ik voel mijn buik trouwens trekken, pfff… zou het dan misschien wat gaan groeien? :pray: :inlove: