Meiden, ik kom morgen wel even reageren maar vandaag zijn mijn lief en ik 2 jaar bij elkaar :inlove: en dat gaan we vieren :oops:
We gaan vanavond overheerlijk uit eten en daarna naar de bioscoop. We gaan zwaar overdressed maar dat mag de pret niet drukken :mrgreen: Hij gaat in pak vandaag :inlove: en ik in een avondjurk :shifty: :inlove:
J heeft de ontbijttafel helemaal netjes gedekt met verse jus en afgebakken croissants :inlove: en een cadeautje op het bord :inlove:
Wilde al meehelpen maar dat mag niet kreeg zelfs te horen, ga jij maar even Kokken :inlove:
Dus zodra ik zo ga eten is het gedaan met Kok voor vandaag en gaan we heerlijk met zijn 2-en doorbrengen.
Geniet van jullie weekend meiden!
Hij gaat in pak vandaag :inlove: en ik in een avondjurk :shifty: :inlove:
Nou dames, er toch maar even een testje tegen aan gegooit, en wat denken jullie?
Zwanger natuurlijk!
Jaaaa helemaal goed, nog wel een vaag streepje maar zo als jullie altijd zeggen een streepje is een streepje.
Jullie zijn de eersten die het na mij zelf weten ml weet het nog niet eens.
Zo als alles goed gaat dus lekker de hele zomer thuis.
Gefeliciteerd Inge
Kun je mij een beetje van die goede hormonen sturen
Jaaa daar komen ze, heb je ze.
Hoop voor jouw ook dat het snel raak mag zijn.
Gefeliciteerd! :-* geniet ervan. Kon ook bijna niet anders.
Wanneer komt je wederhelft thuis?
Mooie banner
tegen zessen denk ik.
Gisteravond nog een ovutest gedaan, toen was mijn urine helemaal wit, en de test gaf geen positief.
Kon het toch niet laten om er vanmiddag toch nog een te doen, kwam dus een heel vaag streepje.
Wat spannend. Loop je nu te zweven?
Zeker, loop op hopelijk blauwe wolkjes deze keer, hahaha.
Wie weet zou wel mooi zijn, heb je van alles wat.
Wil jij weten wat het wordt.
Nee, we willen graag de verrassing er in houden. Hebben al twee namen.
De vorige keren wist ik het ook niet, maar twijvel nu wel of ik het wil weten, lijkt me alleen zo lastig om zo lang mijn mond te kunnen houden.
Ja dat is het ook. En ik vindt het ook iets bijzonders, unieks om het niet te weten. Je kijk dan echt uit naar de geboorte, doe je toch wel, en dan die spanning tot het laatste moment. Bij Daniel was mijn man er van overtuigd dat we een dochter zouden krijgen.
De eerste had ik gehoopt op een meisje was het dus ook, tweede zwangerschap voelde wel het zelfde als de eerste maar had natuurlijk wel een beetje gehoopt op een jonge, maar weer een lekkere meid.
Hoop nu echt op een jonge, want wil dan ook geen kids meer, en zou het toch wel erg mooi vinden om te zien hoe een klein ventje van ons er uit ziet.
Ja hier hoop ik ook op een meisje. Maar wij hebben eventueel nog een kans over. Ook al ben ik deze zwangerschap echt veel beroeder dan de vorige en weet ik nog van mn vorige dat ik daar best wel tegen op zag om die tijd weer door te maken. Dus een beetje afhankelijk van wat het wordt en hoe lang mijn hormoonkwaaltjes duren mag er nog een derde kindje bij hier.
Niets valt natuurlijk uit te sluiten.
ohhhhhhhhh Inge!! :shock: :inlove: :dance: :dance: heb je foto niet gezien, maar zie natuurlijk wel je banner!! Gefeliciteerd meid!!!
Wij willen wel weten wat het wordt…
Alex hoeft het niet persé te weten, het maakt hem niet uit. maar ik wil het zo graag weten… eigenlijk ook omdat ik zo graag een meisje wil, en dan kan ik me er op instellen als het toch een jongen is :oops: natuurlijk ben ik met een jongen ook dolblij, daar niet van!! maar dan kan ik me er op voorbereiden :oops: het klinkt zo stom hoe ik het schrijf, maar ja… :silenced:
Wat hebben we een wensen he. :oops:
We mogen al lang blij zijn dat we zwanger zijn.