Dames tot morgen :-*
tot morgen.
Hey dames, even nog een snel berichtje vanuit het noorden des lands! Ga niet alles terug lezen, maar heb al wel gezien dat ik in mijn handen mag knijpen met een man die echt bijna alles voor me doet! :inlove:
Gistermiddag was ik iets na 2-en bij Martiniplaza in Groningen voor mijn grote idool Marco Borsato. De laatste jaren ben ik niet meer zo fanatiek geweest met concert-bezoeken ed. maar nu hij weer in Groningen kwam moest ik daar natuurlijk heen!! Net als vroeger toch weer op tijd bij de deur staan, ondanks de kou en het viel me allemaal mee! Zelfs geen last van mijn bekken gehad!!! Vooraan het podium aan het hek was het weer ouderwets genieten! :inlove: Ik kan er weer een tijdje tegenaan, dit had ik nodig! Mama’s hebben ook de tijd voor hunzelf nodig!
Dames, ik hoop niet dat jullie komend weekend weer een heel deel vol gaan kletsen, want ik moet natuurlijk niet teveel missen!!
Fijn weekend!!
Veeeeeeeeeeeeel plezierrrrrrrrrrrrrr!!! :-*
Lindaa veel plezier het weekend.
Inge!!! Vertel vertel, hoe staat het ervoor?
Meiden, even iets ter discussie…
Zowel Plien als Sweetie1974 reageren al een poosje niet meer. Ik heb ze beide al een poos terug PBs gestuurd, waarop ook niet gereageerd wordt. Zal ik ze dan maar van ons lijstje halen? :think: :eh: :?
Han de situatie is nog het zelfde, nog niets .
Voel ook niets bijzonders.
Ik weet het niet vind het lastig zo iets, ik zou ze dit deeltje denk ik nog even laten staan, reageren ze nog niet dan volgende deel er af zou ik doen.
Laatste keer dat Plien reageerde was in deel 5.
Laatste keer dat Sweetie reageerde was in deel 3.
:?
Er af dan maar
Ja hè? :think:
Ze kunnen er altijd weer bij op als ze willen.
Ze kunnen er altijd weer bij op als ze dat willen.
Nog even onverwachts wat rust hier. Ml is met tygo naar peutergym, ik lig lekker nog even op de bank. Ben hartstikke misselijk, gebrek aan slaap? Of?? We zullen het zien na het weekend!
@Lindaaa wrote:
Nog even onverwachts wat rust hier. Ml is met tygo naar peutergym, ik lig lekker nog even op de bank. Ben hartstikke misselijk, gebrek aan slaap? Of?? We zullen het zien na het weekend!![]()

Hoop dat het gaat helpen han! Als er van t weekend nog nieuws is, sms ik wel.
Linda veel plezier van het weekend. Waar gaan jullie ook alweer heen?
Han ben het er mee eens wat betreft Plien en sweetie. Als ze weer mee willen doen kan dat altijd.
@Lindaaa wrote:
Hoop dat het gaat helpen han! Als er van t weekend nog nieuws is, sms ik wel.Houd ik je aan! Ging je daar nou testen halen?
We gaan naar bad bentheim, das bij oldenzaal de grens over. Weet niet of ik daar testen haal, maar als k maandag nog niet ongesteld ben ren ik wel weer even de kruidvat in wanneer we weer thuis zijn.
Nogmaals een fijn weekend! Dit was nu echt mijn laatste berichtje…
Elf weken alweer marga! Jeetje! Sorry, dit bericht moest nog even…