Wij genieten van het weekend. Doordeweeks is het vaak te druk met werk en een wekker die op 5.45 staat.
Verder ben ik altijd erg gevoelig voor slaap tekort altijd al gehad. Nu ik even niet werk is het wel beter maar anders lag ik er vaak al om 21 uur in bed :oops: .
Dus gedoseerd maar wel heel veel LOVE… :inlove: :inlove:
Al moet ik wel bekennen dat tijdens en na mn zs het een tijdje duurde voordat het weer plezierig was. :oops:
En nu ook weer niet echt veel zin. Het voelt gewoon niet zo prettig als daarvoor. Hoop dat mn baarmoeder snel wat opstijgt
Wat een luxe Han. Lig je lekker warm?
Ga ook maar eens even wat te drinken inschenken.
Heerlijk warm! Choco al op. Dik plaid over, verwarming aan. En als ik me niet vergis hoorde ik manlief ook nog naar onze slaapkamer gaan, en denk ik dat hij mijn electrische deken ook nog voor me aan heeft gezet, dus kom ik niet in een koud bed straks! :inlove:
Ik heb mijn vent gewoon goed ingepeperd hoe zijn prinsesje het graag hebben wil. Vijf jaar flink africhten, en dan lukt het soms wel. hahahahahaha :lol:
Ah de arme schat. Maar ja zo werkt het gewoon het beste met mannen :lol:
Hij krijgt er genoeg voor terug hoor! Ik moet toch ook iets verdienen voor wat ik allemaal doe voor hem, voor de kids, en voor ons huis? :inlove:
Han je heb een man die je verdien. Lekker warme choco mmmmm
Ik lig al op bed tv te kijken.voel me na iets gegetn te hebben zo beroerd.
P.s habdig een mobiel met internet heb deze telefoon nu 1 maand maar kan niet meer zonder.
Dan nog heb je het goed voor elkaar :mrgreen: .
Ik werk veertig uur en doe het huishouden. En krijg af en toe een bak thee als ik erom vraag
Is ook zo hoor Han. We doen genoeg om het ‘gezin’ draaiende te houden
Kimmie verkeerd gevallen je eten? Wat heb je gegeten?
@kimmiejj wrote:
Han je heb een man die je verdien. Lekker warme choco mmmmmZwanger??? :inlove:
Ik lig al op bed tv te kijken.voel me na iets gegetn te hebben zo beroerd.
P.s habdig een mobiel met internet heb deze telefoon nu 1 maand maar kan niet meer zonder.
@babywens wrote:
Dan nog heb je het goed voor elkaar :mrgreen: .Schoppen, die vent!
Ik werk veertig uur en doe het huishouden. En krijg af en toe een bak thee als ik erom vraag![]()

@HanB wrote:
@babywens wrote:Dan nog heb je het goed voor elkaar :mrgreen: .Schoppen, die vent!
Ik werk veertig uur en doe het huishouden. En krijg af en toe een bak thee als ik erom vraag![]()
![]()
Gewoon de was op zn schoot gooien aub erbij en afwachten maar of zelf op de bank gaan zitten en zeggen het eten staat in de keuken…
@HanB wrote:
@babywens wrote:Dan nog heb je het goed voor elkaar :mrgreen: .Schoppen, die vent!
![]()

@Marga173 wrote:
@HanB wrote:@babywens wrote:Dan nog heb je het goed voor elkaar :mrgreen: .Schoppen, die vent!
![]()
Gewoon de was op zn schoot gooien aub erbij en afwachten maar of zelf op de bank gaan zitten en zeggen het eten staat in de keuken…
Oeh ja, ik heb ook al eens een tijd manlief zijn was niet gedaan, omdat hij maar niet wilde luisteren naar wat ik zei! Na twee weken lag er niets meer in zijn deel van de kast, en lag in de woonkamer (we woonden toen nog in de flat) overal en nergens wasgoed van hem!!! :mrgreen: Het was even doorbijten, en alle visite buiten de deur houden, maar het heeft wel gewerkt! 8)
@babywens wrote:
@HanB wrote:@babywens wrote:Dan nog heb je het goed voor elkaar :mrgreen: .Schoppen, die vent!
![]()
Ach hij heeft andere goede husband eigenschappen, hij houdt de deur nog voor mij open - elke keer, draagt de zware boodschappen enzo.
Doet die van mij ook, maar dan vooral omdat ik nog steeds niet zwaar mag tillen vanwege mijn bekken. :lol:
haha Han! Wat erg. :mrgreen:
Gelukkig is het bij ons nooit zo ver gekomen. Ik ga binnenkort ook weer een werkster inhuren. Ben dat gepoetst na werktijd wel zat.
En gezien husband zijn werktijden kan hij ook niet meehelpen.
O Han om te brullen.
@HanB wrote:
@babywens wrote:@HanB wrote:@babywens wrote:Dan nog heb je het goed voor elkaar :mrgreen: .Schoppen, die vent!
![]()
Ach hij heeft andere goede husband eigenschappen, hij houdt de deur nog voor mij open - elke keer, draagt de zware boodschappen enzo.
Doet die van mij ook, maar dan vooral omdat ik nog steeds niet zwaar mag tillen vanwege mijn bekken. :lol:
haha en je buit het niet uit he

Nog 1 dag werken en dan is het weekend!! :dance:
Nou, als ik weer eens aardappelen moet hebben, probeer ik dat wel te rekken tot het weekend ja… Of ik vraag het hem heel lief, en kijk met puppy-oogjes, of hij het na zijn werk wil halen. :mrgreen: Dus ja, soms maak ik er wel misbruik van, maar hij laat het zich ook graag aanhangen hoor! Hij mag graag een beetje voor me zorgen, zeg maar.
@MSJ wrote:
Zij heeft vooral inzicht gegeven in hoe het werkt (niet de sex ansich) maar meer dat vrouwen vaak eerst het hoofd leeg moeten hebben, nergens aan moeten denken, alles opgeruimd willen hebben en dat de kids goed moeten slapen, voordat ze aan sex kunnen denken. En mannen zijn meer van, he een lekkere kont, ohja ik heb zin in sex!
Hier geldt dus het 1 voor mij (behalve van dat opruimen :mrgreen: :oops: ) en het ander voor hub…
Botst hier dus ook nog weleens, behalve als het ‘babytijd’ is (dan kan ik me er wel wat vaker toezetten ;)). :lol:
Hoewel hij juist dan soms opeens nìet wil - krijg dan weleens het verwijt dat ik alleen maar wil omdat ik ‘iets’ van hem wil. :mrgreen:
@ Han
Fijn dat jullie weer groen kicht hebben gekregen! :thumbup: :-*
Ik stop zijn kleding trouwens ook niet meer in de wasmand. Had eerst nog wel gemopper dat hij geen ondergoed en sokken meer had (werkt (nog) in de bouw, dus verbuikt niet zoveel gewone kleding), maar inmiddels - door stug vol te houden - heb ik er van tijd tot tijd opeens een halve wasmachine aan was bij liggen. :lol:
Mijne is verder meestal ook echt een hork in huis, maar als puntje ècht bij paaltje komt, blijkt gelukkig wel altijd dat hij toch òòk wel heel zorgzaam kà n zijn. :inlove: