Denk dat het nog even vlug klussen wordt, straks, als de meiden in bed liggen, en voordat hij weg moet… :shifty: 8) :inlove:
Zo mag ik het horen !! :inlove: :inlove: :inlove:
Op naar een baby!
(echt niet ruilen??- door de weeks klussen en nog voor bedtijd… 8) )
Dagelijks klussen, en soms zelfs meer dan dat! :inlove:
Neeeeeeeeeee ik ruil niet, deze is helemaal van mij! :mrgreen:
Die van mij is verder wel leuk hoor!! hoewel hij nu vreselijk klinkt, wat jullie van hem weten :oops
Hij klinkt voor mij vooral onzeker. :-*
Ja dat klopt…
Ik ga mijn banner weghalen… :think:
Ik wil weer positief denken! Ons sterretje blijft wel in mijn onderschrift staan, maar niet meer met banner…
En als dan straks de ticker-thingie weer plaatjes laat zien, maak ik een nieuwe banner aan! Al heb ik momenteel geen idee of, en zo ja, wanneer, mijn cyclus weer op gang is/komt… :roll: Denk dat ik dan maar een banner maak van de leeftijd van onze jongste. Of gewoon even geen banner!
Han, fijn dat alles schoon is
Babywens, ik ken het gevoel. Hier ook zo een die vaker geen zin heeft dan wel :? Maar ik heb ook nog steeds de oplossing niet
Even geen banner is misschien wel goed. Je kruimeltje staat er nu toch nog bij.
Zodra je weer je cyclus weet, dan maak je toch gewoon een nieuwe? Nieuwe start
Ik heb het er net nog met manlief over gehad, aangezien ik buikpijn heb links. Net ff testje gedaan, en hij is postiever dan gister. Dus mijn ei is vandaag.
Heb hem dus gevraagd of hij het goed wilde maken . Vandaag en morgen :mrgreen: Maar hij wil wel echt een baby (quote ‘met van die kleine schattige vingertjes’) en zegt wel echt ziek te zijn.
Voordeel: hij is vandaag dus thuis Normaal pas om elf uur.
Ukkie, wat frustrend he. Ik denk altijd eerst dat het aan mij ligt (misschien vind ie me wel niet meer mooi/leuk…) maar daar ligt het ook niet aan. Sommige mannen zullen een lagere sexdrive hebben dan anderen denk ik dan maar. Becks en Han hebben natuurlijk weer de ‘goede’ ertussen uit gevist :mrgreen:
waarom staat er een zwarte piet ipv een smiley? :think:
@babywens wrote:
Becks en Han hebben natuurlijk weer de ‘goede’ ertussen uit gevist :mrgreen:
Daarvoor heb ik wel eerst een huwelijk achter de rug moeten hebben met een man die 1x per maand, 1x in de 3 maanden wel prima vond :silenced:
Maar nu…met J… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
En ik een ex die zijn kind nooit heeft willen erkennen, er geen rode rotcent voor betaald heeft aan alimentatie, en er nooit naar om heeft gekeken. Die zelfs mij eerst beschuldigde van expres zwanger worden (we gebruikten pil EN condoom, maar goed) en vervolgens vreemd gaan met 1 van zijn vrienden! :wall:
Oh babywens dat is niet gemakkelijk… Is het altijd al een issue, het vrijen? Of nu pas alleen sinds er een babywens is? Als het het laatste is dan zou het idd mss kunnen zijn dat ie onbewust bang is, of het eng vind. Mss eens goed proberen te vragen of dat zo is, en wat hem dan afschrikt? Als het altijd al een issue is dan is het mss iets anders. Wij zijn ook ooit bij een seksuologe geweest, maar toen lag het meer aan mij ipv aan mijn man. Maar het is dus ook heel vaak zo dat de man geen tot weinig zin heeft. Bij ons heeft dat toen wel wat geholpen. Zij heeft vooral inzicht gegeven in hoe het werkt (niet de sex ansich
) maar meer dat vrouwen vaak eerst het hoofd leeg moeten hebben, nergens aan moeten denken, alles opgeruimd willen hebben en dat de kids goed moeten slapen, voordat ze aan sex kunnen denken. En mannen zijn meer van, he een lekkere kont, ohja ik heb zin in sex!
Maar dat geldt dus niet voor alle mannen!!! Er zijn veel mannen die ook niet zo 1,2,3 kunnen en ik kan me voorstellen dat als er dan een babywens is, en het moet wat meer op uur en tijd, dat dat dan helemaal moeilijk is voor hem…
Oke, ik heb geen nare relaties achter de rug. En ik ben ook van plan om eeuwig bij mijn man te blijven.
MSJ, hij heeft nooit heel veel zin gehad in sex. Toen we net getrouwd waren, pas na 6 weken…
Hier een man die na mijn doen te vaak wil haha! Het liefst elke dag of meerdere keren! Ik vind 1 keer in de week wel zat :oops:
Best grappig dat er zoveel verschil in zit.
Ja er zit echt veel verschil in hoor. En je moet niet denken dat alle mannen altijd vaak willen. Volgens die sexuologe zijn er dus veel die juist minder zin hebben. Maar hoe je daar nu met een babywens mee om moet gaan… :think:
Mijn man wil ook wel vaker en ik heb dus oo niet altijd zin. En nu we dus een nummertje 4 willen heb ik dus wel meer zin… :oops: Nouja zin, het nut is duidelijker zeg maar… :oops: Is eigenlijk best erg, heb wel een beetje het gevoel dat ik hem gebruik zeg maar… 8)
Ach gebruiken, gebruiken… 8)
Ik heb manlief ook uitgelegd dat hij het de komende twee dagen moet goedmaken :mrgreen:
Mijn man wil over het algemeen vaker dan dat ik zin heb. En mijn libido is normaal gesproken al niet zo laag, dus dat komt best goed allemaal. :inlove:
Helaas is er van klussen niets meer gekomen, de kids deden er wat langer over dan ik in de planning had. Zal hem wel opwachten, en anders moet hij me maar lief wakker maken! :mrgreen:
Hij heeft in ieder geval gezorgd voor een grote mok thee, EN een mok warme chocomel, dus voorlopig hoef ik niet van de bank af… :inlove:
Oh jij wordt goed verzorgd!