Augustus- en Septemberstoppers 2011 kletsen # 8 ook vol!!!

Spannend hoor! Buikfoto’s zijn altijd welkom :smiley:

Verschillende weegschalen maken het verschil hoor! Zo was mijn zusje 3 kilo zwaarder bij mijn moeder. En zij is superslank.

Ja ik weet niet meer wat ik moet doen. Vorige maand al duidelijke afspraken over gemaakt (erg toch dat het nodig is…) En hij weet dat het erg belangrijk voor mij is. En ik dacht ook voor hem…

Ik vroeg me altijd af hoe lang het zou duren voordat ik zwanger raakte, maar nu dus al vier maanden verder zonder dat er vaker geklust wordt dan in het weekend. Jaa afgelopen maandag. Maar ja toen had ik geen ei.

babywens, dat is wel erg naar voor je :hug: Ik zou verder ook geen tips weten omdat ze bij mij destijds niet geholpen hebben :shifty:

Wat nu als je niets zegt, maar hem gewoon 'bespringt" ? Noem maar iets hoor

:-*

Lastig, Babywens… Het klinkt alsof hij wel een baby wil, maar als het ‘risico’ dan groter wordt, hij misschien toch afschrikt, en bang is dat hij het niet gaat redden of zo? Misschien een bindingsangst? :think: Ik probeer ook maar iets te verzinnen hoor! Vind het zo vervelend voor jou dat je man niet actief mee wil werken…

Becky: Mja, denk toch dat ik ook ziek word hoor. :? Continu snuffelen, niezen, hoesten, en ik krijg het maar niet warm… :wall: Straks toch maar paracetamol nemen, want moet onder meer nog een kind naar turnen brengen, er voor mijn twee meiden zijn, koken, huishouden doen, enzovoorts… :roll:

@Becky wrote:

babywens, dat is wel erg naar voor je :hug: Ik zou verder ook geen tips weten omdat ze bij mij destijds niet geholpen hebben :shifty:

Wat nu als je niets zegt, maar hem gewoon 'bespringt" ? Noem maar iets hoor

Nope…

han, :hug:

Niet ziek worden Han! Aspirine en thee helpt hier altijd!!

Toen we gingen samen wonen (in zijn huis), heeft hij het drie weken van te voren (huis en baan al opgezegd!) bijna uitgemaakt. Werd hem te eng.

Besef wel dat we toen al een jaar in mijn huis samenwoonden…

Daar heeft hij spijt van en we zijn dit jaar getrouwd. En nu dit weer.

Dus vandaar ook de ruzie (heb het niet aangehaald, maar ik blijf er wel altijd aan denken)

Pff heb weer tranen…

Tja Han mama’s mogen niet ziek zijn he!

Komt waarschijnlijk toch door de spanning die je had opgebouwd voor het ziekenhuisbezoek van vandaag. En het weer zit ook niet mee. Het is gewoon heel koud.

Voor straks:

Lekker warm douchen, dikke sokken aan en een lekkere borrel nemen die heb je vast wel in huis. Samen met je molletje, slaap je als een roosje :lol:

ben je morgen weer paraat voor je kinders. :lol:

@babywens wrote:

Niet ziek worden Han!

Toen we gingen samen wonen (in zijn huis), heeft hij het drie weken van te voren (huis en baan al opgezegd!) bijna uitgemaakt. Werd hem te eng.

Dus vandaar ook de ruzie (heb het niet aangehaald, maar ik blijf er wel altijd aan denken)

Pff heb weer tranen…

He meis toch :hug: Zou willen dat ik het antwoord voor je wist, maar helaas kan ik je daar niet mee helpen :hug:

@Becky wrote:

@babywens wrote:
Niet ziek worden Han!

Pff heb weer tranen…

He meis toch :hug: Zou willen dat ik het antwoord voor je wist, maar helaas kan ik je daar niet mee helpen :hug:

Bedankt. Ik ga proberen om me er niet meer druk over te maken. Ik kan er toch niets aan doen. De keukenkastjes zijn al bijna allemaal schoon :smiley:

@Marga173 wrote:

Tja Han mama’s mogen niet ziek zijn he!

Komt waarschijnlijk toch door de spanning die je had opgebouwd voor het ziekenhuisbezoek van vandaag. En het weer zit ook niet mee. Het is gewoon heel koud.

Voor straks:

Lekker warm douchen, dikke sokken aan en een lekkere borrel nemen die heb je vast wel in huis. Samen met je molletje, slaap je als een roosje :lol:

ben je morgen weer paraat voor je kinders. :lol:
Heb nog dropshot in huis! 8)

Maar nee, geen drank voor mij! Heb een drankverleden, waardoor ik alleen drink als ik samen met iemand ben, en aangezien manlief de deur uit is vanavond… :wink:

Maar wat ik wel kan doen, is een lekker warm bad nemen vanavond! :smiley: Wie weet word ik daar wel warmer van. :lol:

En nee, inderdaad, mama’s mogen niet ziek worden, geen tijd voor! :mrgreen:

@babywens wrote:

Niet ziek worden Han! Aspirine en thee helpt hier altijd!!

Pff heb weer tranen…
Klinkt echt alsof hij gewoon nog heel bang is, en misschien nog een poosje moet wennen aan het idee dat hij straks verantwoordelijk is voor een heel klein hulpeloos hummeltje… Maar die wetenschap zal het voor jou nog steeds niet makkelijker maken! :hug: :-*

Nee dat maakt het er niet makkelijker op. En ik heb het hem wel 100 duizend keer gevraagd of hij het wel zeker wist…

De koelkast is ook al van binnen en buiten schoon…

Laatst had ie een flesje woksaus omgegooid en dat had hij dus niet schoongemaakt. :twisted: :twisted:

Krijgen jullie ook steeds foutmeldingen? Bij KOK?

Ik ga me zo even omkleden,. zit nog steeds in mijn satijnen pyama.

Net mijn TM gebeld…Ga morgen wel gewoon werken. is toch maar een halve dag. Mocht het niet gaan, dan kan ik gewoon naar huis gaan.

Tot straks(misschien)

Oh heerlijk, satijn…

Ja krijg ook steeds meldingen, volgens mij zijn ze ermee aan het werk.

Ja, wordt hard aan gewerkt, zoals ik begrepen heb in het topic over de migratie. :slight_smile:

Satijn! Sexy!!! :mrgreen:

haha ja als je een man hebt die het opmerkt dat satijn :wink: 8)

Die van mij ziet dat ook niet hoor! Die zal hoogstens kijken naar hoe snel het uit getrokken kan worden… :lol:

haha ook goed toch :inlove: ? voor mijn man maakt het niet uit of ik naakt in bed lig of in een dikke katoenen pyjama

Wil je niet een weekje ruilen van man? :wink: :mrgreen:

Voor geen goud! Na afgelopen weekend weet ik weer heeeeeeeeeeeeeeel zeker dat dit DE man is voor mij! :inlove:

Fijn om te horen!!!