Maar wij willen graag dat je bij ons klupje blijft :mrgreen:
Dus wij zijn stil :silenced: en jij lekker kletsen :dance:
tuurlijk blijf ik bij jullie clubje, óns clubje!!
zal zo trouwens webfeud weer eens opstarten :shifty: oja en Han even pbén.
Hanb hier is nog niets veranderd zit nu op dag 25 volgens mij, we houden nog even vol, had maandag hoofdpijn maar nu niet meer gemerkt.
We zien het wel.
Eef gefeliciteerd, en lekker kletsen over je zwangerschap wij vinden het niet erg, zwijmelen wel met je mee.
Zojuist mijn teamleider gebeld dat ik vandaag nog thuis blijf en ik voel me toch schuldig. Ik heb vannacht maar 4 uurtjes geslapen dus ik ben kapot. Duik zo ook nog even mijn bedje in en ga toch maar even de dokter bellen dat ik zo slecht slaap de laatste tijd.
Zojuist de assistent gebeld. Ik kan morgen pas terecht :wall: Heb nog diazepam liggen voor mijn nek en daarvan moest ik er nu eentje innemen en dan proberen te slapen.Morgen gaan ze verder onderzoek doen.
Aangezien ik al jaren kamp met het probleem dat ik steeds zo moe ben, wil ik dat ze me nu maar eens gaan testen op B12 tekort. Want werd steeds naar huis gestuurd met voorjaarsmoeheid, overspannen of stress.
Ik hoop maar dat er iets uit gaat komen want dan voel ik me ook een keer serieus genomen worden. Want dit hou ik niet vol meer…mezelf steeds verdedigen. Krijg altijd te horen, maar je bent nog zo jong dan kan je niet steeds moe zijn… :wall:
En nog steeds voel ik me schuldig en ben ik bang voor mijn baan te verliezen :wall:
Duik nu lekker mijn bedje in, wachten tot het pilletje gaat werken :shifty:
Becks :hug: Goed van je dat je toch afgemeldt hebt voor vandaag!!! :thumbup: :-* Ziek maar lekker uit…
Ik sluit me bij Becks aan, overigens. Ben al een paar dagen aan het kuchelen, dacht gisteravond even dat ik koorts had, maar was maar 37.10, dus dat viel wel mee. Wel al om 21u naar bed gegaan. En vervolgens minstens 5 keer wakker van het hoesten! :wall:
Over tien minuutjes gaan we richting ziekenhuis. Duimen jullie voor me dat alles schoon is? Droomde vannacht zelfs dat we op de echo alsnog een gezond kindje zagen rondzwemmen! :eh:
@Becky wrote:
Zojuist de assistent gebeld. Ik kan morgen pas terecht :wall: Heb nog diazepam liggen voor mijn nek en daarvan moest ik er nu eentje innemen en dan proberen te slapen.Morgen gaan ze verder onderzoek doen.Ah meis toch! Hoop dat ze je morgen wel serieus nemen, en anders gewoon op je strepen gaan staan, en een verwijzing eisen! :-* :hug:
Aangezien ik al jaren kamp met het probleem dat ik steeds zo moe ben, wil ik dat ze me nu maar eens gaan testen op B12 tekort. Want werd steeds naar huis gestuurd met voorjaarsmoeheid, overspannen of stress.
Ik hoop maar dat er iets uit gaat komen want dan voel ik me ook een keer serieus genomen worden. Want dit hou ik niet vol meer…mezelf steeds verdedigen. Krijg altijd te horen, maar je bent nog zo jong dan kan je niet steeds moe zijn… :wall:
En nog steeds voel ik me schuldig en ben ik bang voor mijn baan te verliezen :wall:
Duik nu lekker mijn bedje in, wachten tot het pilletje gaat werken :shifty:
Beck beterschap :hug: … Maare jij hebt gewoon diazapametjes in huis :eh: das best wel heftig spul … :shifty:
Wie weet Han :-)…
ZO op naar de sportschool. Tot straks!
:dance: Schoon!!! :dance:
We mogen weer aan de klus van de gyn!!! :inlove:
Fijn Han!
Hoop dat je meer geluk hebt dan ik… Ml deed gisteren moeilijk, niet geklust. Dus heb ruzie… [/img]
Beterschap Becky
Ruzie? Moet geen ruzie maken om het klussen hoor! :hug:
Joehoe voor Han :dance: . Wat fijn op naar je zwangerschap meid en snel!!
Becky wat goed dat je dokter gebeld heb. Laten ze idd maar eens even je bloed na kijken.
Heb je wel eens melatonine geprobeerd? Dat kreeg ik van mn ha. Je kan het ook bij de drogist kopen. Sleepzzz of zo. Je lichaam maakt het zelf ook aan soms niet dus of te weinig maar mij helpt het goed.
Nu niet langer schuldig voelen en uitrusten. Morgen ook niet werken, want dan ga je bloedprikken! Waarom ben je bang voor je baan? Tijdelijk contract?
Babywens wat vervelend dat jullie er zelfs ruzie over maken. :hug:
Wil hij wel echt? Misschien vindt je vriend het wel eng de gedachte aan het vaderschap.
Jeee voor Han :dance: :dance: :dance:
Babywens wat vervelend :hug:
Zo naar de IKEA … Stiekem ook op de kids afdeling rondsnuffelen :shifty:
Man, ik kan het gewoon echt NIET warm krijgen vandaag!!! De verwarming staat op 3 sinds we weer thuis zijn, en nog steeds ben ik ijskoud…
Suus, veel plezier met shoppen! :mrgreen:
Marga, hoe is het met je buikje? Morgen al elf weken, wat gaat het snel!!!
Suus, ja Diazepam heb ik gekregen omdat ik heel vaak last heb van mijn nek doordat de aanhechting naar mijn schedel dan helemaal gespannen staat. Omdat dit niet te masseren valt en ik de spieren wel moet ontspannen heb ik dit dus gekregen. Pak het dan ook liever nie als wel.
Veel plezier bij de Ikea!
Marga, nee dat ken ik niet inderdaad. Had al Valdispert gehaald maar dat werkt ook niet echt. Misschien iets om morgen even bij mijn huisarts te vragen. Dank je wel voor de tip! :-* Ik pb je wel even :-*
Han, wat goed dat je schoon bent! Je gaat toch niet ziek worden nu he?
Babywens, :hug: Geen ruzie maken om het klussen hoor! Dat is het niet waard! Kan je manlief niet verleiden met iets? Filmpje, sexy lingerie? Ik noem maar iets hoor :shifty: Ken je probleem namelijk maar al te goed. Dat had ik met mijn ex-man.
Pfff evem een stuk of 8 pagina’s bijgelezen (op mijn werk :silenced: )…
Amy super!!! Gefeliciteerd!!! Dat was wel een voordeel, ik kon supersnel door al die afwachtende berichtjes heen en las vrij snel het goede nieuws! :mrgreen:
Han, helemaal schoon, fijn zeg!!
Babywens toch geen ruzie over het klussen he, dat moet je niet doen hoor. :hug:
Becky beterschap!
De rest: succes met klussen, wachten, duimendraaien etc.
Ik heb het schema van fertilityfriend uitgeprint dus morgenvroeg starten met tempen, is dan dag 9 dus ben nog net op tijd. Ben erg benieuwd wanneer mijn egg jumped!
Ik moet weer ff aan het werk… :roll:
Het gaat niet zo zeer om het klussen, maar meer om zijn houding…
Hij is al niet zo’n klusser - om het maar even zo te zeggen. Maar hij zou er rekening mee houden dat 1x in het weekend met een doordeweeks- ei niet echt goed gaat.
Maar elke keer is er weer wat. Eerst wilde hij niet weten wanneer, dus ik zou het initiatief nemen (zucht). Vorige maand en deze maand duidelijk aangeven wat de belangrijke dagen zijn - en hij is weer ziek.
De maanden dat ik initiatief zou nemen, reageert hij nergens op.
dus jaa, ik ben boos. Hij zegt dat hij wel een baby wil, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen zonder sex.
Dus ik vraag mij af waarom hij de boel ‘saboteert’.
Spannend MSJ, met het temperaturen. Persoonlijk ben ik meer van de ovulatietesten. Hoewel deze helemaal op zijn en ik geen zin heb om nieuwe te bestellen.
Suusy, neus ook even voor mij rond bij de Ikea :D. Hoop dat je wat leuks koopt.
En de rest: ik heb het wel gelezen, maar weet het even niet meer.
Dat is ook niet makkelijk babywens. En heel deprimerend als je op al je initiatieven telkens weer nul reactie krijg.
Han hier nog geen buikje maar alleen zeer luie buikspieren, vreselijk.
Mijn rechte buikspieren waren van Daniel al zo uit hun verband dat ze nu ook meteen zoiets hadden van loslaten :lol: .
Moet alleen 'savond de knoop van mn broek losmaken verder valt het nog reuze mee. Was vorige week wel al twee kilo aangekomen. Geen idee waar dat is gaan zitten. Heb zelf geen weegschaal dus ga altijd bij mn ouders even snel er op. Wie weet zat daar het verschil wel in, twee verschillende weegschalen . Maar zodra er iets bolling begint te komen gaan we foto’s maken.