YESSSSSSSSSSSSS EEF wat goed !!! :inlove: :inlove: :inlove:
Zo, stelletje beppen, hebben jullie niets beters te doen ofzo - 7 pag. in ca 2 uur tijd! :shock: :lol:
@babywens wrote:
Vanochtend mijn folumzuur vergeten, ma ook al… Kan het kwqad als je het 2 dagen pas 's avonds inneemt?
Zo snel is het extra foliumzuur niet uit je lichaam, hoor.
Trouwens goed dat je het over foliumzuur hebt - ik moet nog steeds kijken of ik er ivm m’n CU een receptje via de ha voor kan krijgen ( scheelt dan weer een paar Euro ;)) en anders toch maar eens zelf gaan kopen. Zo stom bij de anderen steeds echt gelijk mee begonnen, maar nu blijf ik het vergeten… :wall:
@Lindaaa wrote:
Sinds gisteren heb ik wel menstruatie-achtige krampen, maar wel zulke krampen dat ik gewoon weet dat ik niet ongesteld ga worden. (bijzonder he?) NU heb ik eens zitten google-en en zo voelt dus een innesteling…
Hmmm… :think: Ik heb eigenlijk bijna elke cyclus wel een aantal dagen zo’n licht ongi-gevoel :shifty: - heb dat volgens mij pas sinds na m’n 2e zs… :think:
Hoop dat je man met goed nieuws is thuisgekomen! :-
En veel plezier (alvast) voor vanavond en voor het weekend!
@ Amy
Nou, zie je wel meid, helemaal goed gewoon! En er nu ‘opeens’ weer een weekje bij gekregen, schiet het gelijk ook weer meer op. :lol: :-
Amy, nu kan ik weer mijn haren verven! Ik ben ook gewoon grijs geworden van de zenuwen!!!
Ben zo blij voor je!!! :dance: :dance: :dance: :inlove: :-*
lin, wil je niet ontmoedigen hoor, maar dat gevoel heb ik ook wel elke maand eigenlijk :shifty:
Maar we gaan voor je
Ik denk hier dat mijn cyclus deze maand langer is. Zou vandaag mijn eisprong moeten hebben maar voel nog helemaal niets :wall: Dus denk dat ik weer rond de 30 dagen zal komen :think:
@Becky wrote:
lin, wil je niet ontmoedigen hoor, maar dat gevoel heb ik ook wel elke maand eigenlijk :shifty:
Maar ja, het zou natuurlijk toch zomaar wèl kunnen kloppen, hebben het er immers pas nog over gehad dat heel veel eitjes wel bevrucht blijken te worden maar het tijdens/vlak na de innesteling dus fout gaat…
Oh, ff de jongens op bed gooien (jongste was zò moe, dat ik die er al om 17:45 in heb gegooid - scheelt weer zal hij morgen wel weer vroeger wakker zijn, maar maakt niet uit, moeten zowieso om 06:30 opstaan :)…
Ik ben benieuwd of ik deze ronde iets ga voelen van mijn eisprong, EN wanneer die dan mag komen! :think: Het is nu twee weken en twee dagen na de cytotec, maar ik begon pas de nacht erna te vloeien, dus tja, hoe reken je dan??? In ieder geval hebben we gisteravond weer ovutesten besteld, dus die zullen morgen wel arriveren, en daarnaast ga ik weer tempen…
@HanB wrote:
Ik ben benieuwd of ik deze ronde iets ga voelen van mijn eisprong, EN wanneer die dan mag komen! :think: Het is nu twee weken en twee dagen na de cytotec, maar ik begon pas de nacht erna te vloeien, dus tja, hoe reken je dan??? In ieder geval hebben we gisteravond weer ovutesten besteld, dus die zullen morgen wel arriveren, en daarnaast ga ik weer tempen…
Ik ben ook al braaf aan de ovutesten. Ga zo weer even aan de slag :lol:
Lin, hoop het zo voor je! :kaars: :kaars:
:kaars:
Als het deze ronde niet raak is dan denk ik er ook over om ovutesten aan te schaffen (manlief denkt er iets anders over maar goed…)
Even geklust :oops:
Weten jullie hoe het zit met vruchtbaar slijm? :think:
Heb je dat voor of tijdens of na je eisprong? En kan het enkele dagen zijn of uren?? Ik wordt er op google niet echt wijs uit…
Ik voel nl niet echt m’n eisprong maar had gisteren weel vruchtbaar slijm … :shifty:
Ben nog steeds heel blij voor je eef!! :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:
waah stiekem klussen tussendoor he :mrgreen:
ML ligt ziek op de bank half te slapen, maar ik maak hem zo wakker. slecht he… :oops: :mrgreen: :oops:
Volgens mij is dat slijm van voor de ovulatie.
Maar die heb ik nu (of hopelijk morgen) maar ik heb deze maand weer geen slijm… Dus jaah. :think:
Whaaaaaaaaaaaaaa :inlove:
Eef wat moooooii!!! :inlove:
@ SuusyQ
Dat verschilt dus per vrouw. Bij de één is ‘vruchtbaar slijm’ echt van die hele lange draden, bij de ander eerder zeg maar een ‘wittig kwakje’. :silenced: Kan volgens mij ook zowel vlak voor, tijdens, als (vlak) na de eisprong zijn. Is bij elke vrouw weer anders. Je moet er dus eerst eens achter zien te komen hoe het bij jou zit (b.v. met ovu-tests en/of temp.) en dan weet je dus hoe het bij jezelf zit. Geldt trouwens ook voor de ‘cervix methode’, mocht je die ook eens willen proberen… :mrgreen:
Moet hier ook niet vergeten over een weekje of 2 weer eens ovu-tests te bestellen. Het blijft toch ook gewoon heel erg leuk die 2 streepjes tevoorschijn te zien komen, ook al is het dan niet ‘de juiste test’. :lol:
Da’s trouwens altijd wel handig van s*ensitest - zijn niet alleen al relatief goedkoop, maar bij elke bestelling krijg je een waardebon van een paar Euro, waardoor je volgende bestelling nòg weer wat goedkoper is (al ga ik dit keer denk ik wel gelijk voor een maandje of 3 bestellen - dat scheelt ook alweer).
Thanks voor de info. Ja ik had gisterenavond draden…
Na goed we zullen het wel zien over een week of 2 ;-). en als ik :evil: wordt dan bestel ik gewoon van die ovu testen
@Matsjo wrote:
Whaaaaaaaaaaaaaa :inlove:
Eef wat moooooii!!! :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
meiden, moet weer even een ritme vinden hier om mee te schrijven hoor

moet geloof ik nog even bijkomen zelf van mij nieuws :mrgreen: en morgen natuurlijk begrafenis. hoe dicht staan leven en dood bij elkaar…
Amy gefeliciteerd met die supermooie echo! Daar is geen twijfel meer over mogelijk :dance:
We willen alles horen over je zwangerschap eef!! En elke dag een buikfoto en hmm :think: Elk kwaaltje uitvoerig beschrijven ;).
Zal het niet meer over vruchtbaarslijm hebben :silenced: :naughty: :silenced:
Ik zal ook niks meer zeggen over zwanger worden, tot ik een positieve zwangerschapstest in handen heb. Make way for Eef!!! :inlove:
he stelletje mutsen, ik bedoel dus niet dat jullie het daar niet over moeten hebben he :naughty: gewoon lekker doorgaan!
weet je wat ik zo bijzonder vindt, bijna 9 weken en nog steeds niet gespuugd :mrgreen: wel moe, zere borsten, smaak anders, vlagen misselijk, maar spugen
vind ik helemaaaaaaaaaaaaaal niet erg :mrgreen:
Gefeliciteerd Eef, en wij willen inderdaad alles weten :mrgreen: