Augustus- en Septemberstoppers 2011, deel 2!!!

Okidoki! :smiley: dacht alleen dat de optelsom niet klopte… :oops:

Oh ships! Ik bedoelde 8 oktober :lol: :shifty:

Ik ben "tante"geworden!!! :dance: Een hele goede vriendin van J en mij is bevallen van een jongentje, hij heet Ryan! :inlove:

En nu ben ik wel een klein beetje stiekem jaloers hoor :shifty: :oops:

:lol:

Gefeliciteerd Tante Becky! :inlove:

Ik ben ook jaloers hoor! :hug:

Ik typte het op mijn telefoon, en was blijkbaar te haastig met mijn NOD

:mrgreen:

J en ik zijn toch wel ongeduldig dus heb vandaag ovulatietesten besteld :shifty: Krijg ze als hetgoed is morgen binnen.

Ik wil ook!!!

Dank je Hanb :mrgreen:

Heb je NOD al aangepast, kijk maar in ons lijstje. :mrgreen:

@HanB wrote:

:-* Sorry voor de moeite! :shifty:

pfff, nu kriebelt het bij mij alleen maar nog meer he :shifty: Kan haast niet wachten tot ik ook eindelijk een positieve test in handen mag hebben! En nu duurt het nog zo lang tot mijn NOD :wall:

Heb al gezegd dat ik mijn sigaretten nu ook ga afbouwen. Want dat is natuurlijk ook niet bevordelijk :shifty: :oops:

:naughty:

Ben wel blij dat ik met dat soort dingen geen rekening hoef te houden. Ik heb gelukkig nooit gerookt… Lijkt me wel moeilijk!

Ja, het is niet makkelijk en al helemaal niet met al die stress. De ha heeft nog niet zolang geleden tegen me gezegd dat ik voorlopig maar beter niet kon stoppen(ivm burnout en overspannen) maar wil dit ook gewoon heel erg graag.

Neem nou niet teveel hooi op je vork ineens… Je hebt al flink wat op je bordje liggen zo, en dan ook nog stoppen met roken… Dat is wel heftig hoor, onderschat het niet! :hug:

Ik doe toch mee deze ronde :-p was wel weer best spannend! Hihi

Becky wat een gedoe bij jouw op het werk zeg, zou er ook stapel gek van worden.

Go lindaa go, hahaha.

1 oktober gaan vrienden van ons trouwen en nu mag ik de bruidstaart maken, leuk maar ook dood eng.

Hij verkoopt schaftwagens, en die mag ik ook nog eens gaan pimpen tot speelhuisjes voor kids, zie het helemaal zitten heb al allemaal ideen in mijn hoofd.

Verder gaat het hier prima, af en toe wel het idee dat ik mijn borsten voel, maar kan ook schein zijn, omdat ik graag wil.

goedemorgen!

Becky, gefeliciteerd met je ‘neefje’! :inlove:

Linda spannende sex gehad :stuck_out_tongue:

We hebben trouwens wel een paar meiden die vlak bij elkaar zitten he met nod. In september 3 en in oktober 3 :slight_smile:

Gisteren verjaardagsslingers gehaald voor morgen. Grote speelgoedboek van Intertoys was ook al binnen. Jayden vond alles mooi :mrgreen:

Zit in metro naar mijn werk, ga nu tunnel in, snel posten haha! Fijne dag allemaal!

Go Linda!!! :inlove: :pray:

Wow Inge, wat gaaf!!! En wat een kans, die moet je zeker niet aan je neus voorbij laten gaan, met die schaftwagens! :thumbup:

Amy, ook voor Jayden komt de school met rasse schreden dichterbij! Heeft hij het er al over? :wink: Nog maar 1 nachtje slapen, en dan ben je al 3 jaar mama!!! :inlove:

Hier wordt ook druk geklust. :inlove: :pray:

Over tien dagen kan ik een vroege test doen met Sensitest eventueel! :silenced:

@Becky wrote:

@HanB wrote:

:-* Sorry voor de moeite! :shifty:

pfff, nu kriebelt het bij mij alleen maar nog meer he :shifty: Kan haast niet wachten tot ik ook eindelijk een positieve test in handen mag hebben! En nu duurt het nog zo lang tot mijn NOD :wall:

Heb al gezegd dat ik mijn sigaretten nu ook ga afbouwen. Want dat is natuurlijk ook niet bevordelijk :shifty: :oops:

Nu in ieder geval 10 dagen eerder haha :smiley:

Hier ook weer ongi hoor :evil:

Moet nog ff routine worden hier reageren… Sorry… Nog niet helemaal thuis net als bij de okt. mama’s maar komt goed, moet jullie gewoon nog ff leren kennen :oops:

Ik ga me best doen :angel:

Zou leuk zijn allemaal in dezelfde maand :inlove:

Voor de al mamas hoelang hebben jullie over je andere kindjes gedaan om zwanger te worden? Wij 5 maanden, oftewel 5 cyclussen voor t raak was, maar daar krijg je ook wat voor terug he 8) :mrgreen: keihard werken voor zo’n klein wondertje

Becky gefeliciteerd met ryan! Heb je m al mogenbewonderen?

Lindaa :pray:

Kan er nog iemand naar de mei mamas of zijnonze al verkeken?

Amy alvast gefeliciteerd met je kleine man! Fijne dag morgen.

Inge spannend bruidstaart maken, zijn t erg goeie vrienden? Weet je hun smaak precies? En wat zijn schaftwagens?? Ik is blont he

:mrgreen:

Jemig!!! :shock: Net stiefzoon naar zijn SoVa training in de binnenstad gebracht op de fiets. Is normaal al geen kattenp*s, met hem achterop, met zijn ruim 30kg. Nu had ik ook nog eens wind tegen!!! :wall: Gelukkig nog op tijd, maar pfffffffffff… :zzz:

Positief denken, gister en eergister waaide t nog harder :mrgreen: :lol:

Ik moet zo gaan werken… Nog ff zin maken… Eerst maar s spullen pakken nu… Moet tot 22uur… Is t al half oktober?? Dan ga ik gelukkig weer minder werken… :angel:

Van mijn eerste dochter raakte ik dwars door pil en condoom zwanger. :silenced:

Van mijn tweede dochter raakten we in ronde 1 al zwanger. :silenced:

Groenelimo, het heeft 13 maanden geduurd voordat ik zwanger was. Mei stopper 2008 en juni 2009 een positieve test :wink:

Gevalletje ‘afspraak staat bij de gynacoloog, sperma onderzoek is geweest, zal wel niet gaan gebeuren dus we zien wel’. En zie daar een positieve test, de afspraak werd een echo en nu een hele mooie lieve meid :inlove:

Dus vijf maanden vind ik lekker snel :wink:

In theorie zou ik nog een mei mama kunnen worden, maar ik reken nergens op. Maar ja ik hoop het natuurlijk wel :shifty: :shifty:

Han, bikkel hoor :thumbup: ik was nog geen tien meter ver gekomen denk ik :oops: :oops:

Becky gefeliciteerd met Ryan, leuk he zo’n kleintje.

Verdorie de eerste Sinterklaas - speelgoed folder is al binnen :eh: Marijne heeft hem al doorgebladerd :smiley: die is dol op bladeren in boekjes :inlove: