Ik heb helaas weinig te kiezen Marlous. We hebben alleen fiets of OV, en als je in Tilbabwe ergens binnen een uur moet zijn, met overstappen, dan kun je maar beter de fiets pakken, anders red je het hoogst waarschijnlijk niet.
Zo, lijstje is weer aangepast! Heb er een dagtaak aan met jullie, word eens zwanger allemaal! :snooty: :eh: :inlove:
hahaha dat zou mooi zijn als we allemaal snel zwanger zouden zijn!!!
Heb vooral vanmorgen erge buikpijn gehad, denk toch de eisprong. Dan klopt het allemaal precies met een cyclus van 26 dagen. En dan is het maar goed dat we gisteravond toch even stiekem bezig zijn geweest…
Tadaa duidelijk positief! We gaan in de afwacht-modus…
Hoe moet dat? :oops: :lol: :inlove:
Heb gelukkig nu een aankomende verhuizing aan mijn hoofd, dus het gaat mij deze maand wel lukken om er niet teveel aan te denken.
Nou, mij niet hoor! :lol:
pff eergister lekke band, nu mega files 2,5 uur in de auto gezeten.En vriendje lief zat maar op mij te wachten want die moest met de auto naar zijn werk afspraak. Gelukkig heeft hij én al 2 wassen gedraaid en opgehangen en de afwas gedaan.
Echt een topper!
Hoe was jullie dag?
Ik had vandaag MT en nou wil 1 van de 5 MT leden niet uiteten… :shock:
Geen behoefte om na werk contact te hebben… :think:
ik wil zwanger zijn… :roll:
als je kijkt en leest bij verhalen/meiden
van andere actieve topics van eerder dan word ik niet heel vrolijk hoor…
2008, 2009, 2010, begin 2011, er moeten er nog zoveel zwanger worden…
Als dat maar niet bij een van ons gebeurd…
Dat er dalijk 1 overblijft en de rest al zwanger is… :?
Missme fijn he als mannen wat doen in huis, heb hier teovallig ook zón top vent.
Hanb zet hem op.
Groenelimo: Van Stella was ik in 3 maanden zwanger, en bij Bodyl volgens mij in 5 ongeveer.
Ja zijn goede vrienden, we hebben samen een plaatje uitgezocht dus maak hem na van een andere, en we gebruiken de kleuren van de kleding en bruidsboeket.
Schaftwagens zijn bouwketen die ze op de bouw gebruiken om in te lunchen en zo.
Klopt… Bij het eerste stopperstopic waar ik ooit mee schreef, zijn er twee die nog altijd niet zwanger zijn. En je leest zoveel verhalen op een forum als dit van vrouwen bij wie het maar niet lukt, ondanks jaren en jaren dokteren… Dan voel ik me soms zo vreselijk schuldig dat we NOG een kindje willen, terwijl we al 3 ‘gezonde’ kinderen hebben… Toen ik erachter kwam dat we zwanger waren van Isa, in de allereerste echte ronde, heb ik tranen met tuiten gehuild, omdat ik me schaamde dat we zoveel geluk hadden… :oops:
Nee dat is niet te hopen dat er een overblijft, maar het kan natuurlijk wel.
Een vriendin van mij was de eerste keer in de eerste ronde al zwanger en nu zijn ze al bijna twee jaar bezig, en onderzoeken in het ziekenhuis maar nog niet zwanger.
Volgens mij als ik nu zwanger ben kan ik nog een mei moeder worden, zou wel ideaal zijn dan hebben we nog geen verjaardagen in die maand.
Ik voor je, Inge!!!
We zullen zien, nog negen dagen wachten dan maar.
Ik ben benieuwd hoe lang ik kan wachten… :silenced:
Ik ben ook benieuwd!!
Maar al mijn schoonfamilie is jarig in mei! Dus Juni en Juli is voor mij het best En dan hebben we lekker verlof in de zomer
Hahaha rekening houden met verjaardagen :lol: her 2 verjaardagen in juni en de sterfdag van mn moeder is ook in juni… Maar joh we zien wel… Ik vond 5 maand trouwens ook snel hoor!
Hanb moet jij niet klussen dan???
Geloof me, er wordt hier volop geklust! :inlove: