Niet teveel he, is slecht voor de kwaliteit van t sperma :lol: :lol: :lol:
Nouuuuuuuu gezien hoe het vorige keer ging, we toen ook minstens 1x per dag feest hadden… :inlove: Denk ik niet dat ik me daarover zorgen hoef te maken, zeg maar. :lol:
Weer ovutest gedaan. Streepje was nu lichter dan gister, maar wel nog ongeveer even sterk als de controlestreep. Dus waarschijnlijk gister of eergister mijn eisprong gehad. Dat zou betekenen dat we de 23e of 24e al zouden kunnen testen met die extra-gevoelige testen… :think: :eh:
hoi! Zo, de jarige job ligt in bed :inlove: die was vanmorgen helemaal blij met ballonnen en de slingers! Hij heeft van ons een vrachtwagentje gekregen van Mack, was hij erg blij mee en morgen krijgt hij zijn grote bed
Zag nog een hele positieve ovutest langskomen, wow! Ik ben vorige keer in februari gestopt met de pil, in maart begonnen we, in januari zwanger. Maar daarvoor natuurlijk ook 3 keer, in mei, september en november… Bij mijn andere stopperstopic was ook iemand pas na 3 jaar zwanger. Sommigen hadden in die tijd al 2 kindjes gekregen… Hoop niet dat dat hier ook gaat gebeuren!
Zit komende weken trouwens via mobiel op internet, laptop is weer weg… Stekkertje van oplader zat vast, kreeg ik er niet meer uit
Laptop alweer weg? :? Gelukkig maar dat mobieltjes tegenwoordig zo geavanceerd zijn, want we kunnen je niet missen hoor! :lol:
Ik zou ook niet zonder laptop kunnen, vind het wel erg fijn om 's avonds er mee op de bank te zitten.
Amy gefeliciteerd met je zoon.
Amy, van harte gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag :dance:
Wat een grote knullig is hij alweer :mrgreen:
Van harte Amy!!! Jouw jongen nu ook drie jaar! Mooie leeftijd!
Ohhhhhhhhhhh helemaal vergeten!!! :oops:
Gefeliciteerd Amy!!! :inlove:
Drie… Dat is lang geleden… :shifty:
Amy gefeliciteerd.
Ik ben weer een ronde verder, in ieder geval fijn om te weten dat de cyclus gewoon weer op gang is!
@Marlous79 wrote:
Amy gefeliciteerd.
Ik ben weer een ronde verder, in ieder geval fijn om te weten dat de cyclus gewoon weer op gang is!
Kan je geen banner maken van je cyclus…

Gefeliciteerd!
Net bij schoonouders gegeten. Onverwachts gezellig

@Marlous79 wrote:
Amy gefeliciteerd.
Jammer Marlous, op weer naar een volgende ronde dus!!
Vandaag een heerlijke massage van ruim een uur gehad op het werk vanwege de dag van de leidster. God, wat was dat lekker!!! Beetje jammer dat ik nog de hele dag moest werken in de drukte!! Heb nu weer overal last van, zo maar lekker douchen!
Heb nu al weer voor de derde dag buikpijn. Vind het toch vreemd zo steeds rond de eisprong.
thanks meiden, voor de felicitaties! :inlove:
Marlous, stuur je me dan je nieuwe NOD door? Dan zet ik je weer op de juiste plaats op het lijstje. Wel jammer hoor, nog steeds geen zwangere… :hug:
Ons geduld wordt danig op de proef gesteld! :lol:
Ohhhhhh Linda, ik ben jaloers, ik wil ook wel zo’n massage! :mrgreen: :mrgreen:
En, allemaal leuke plannen voor het weekend?
Goede morgen allemaal
We wachten nog even af met z’n allen, maakt het wel lekker spannend, wel jammer dat er nog geen nieuwe mensen bij komen.
Heerlijk een masage, ik moet nu iedere keer naar de fysio met mijn rug, krijg dan ook een kleine massage.
Heb het weekend de vrijgezellendag van mijn vriendin, heb er echt zin in.
Marlous jammer zeg, op naar de volgende ronde dan maar weer.
Zo, heb het lijstje weer aangepast. Dank voor je PB Marlous! :-*
Overigens gebruik ik voortaan MijnAlbum, ipv PhotoBucket, omdat PB continu weigerde mijn lijstje goed te updaten. Hopelijk gaat dat nu beter! Nadeel is dan alleen wel dat MA de foto’s verkleint wanneer ze geplaatst worden op een forum… Dus wie weet vind ik straks nog een andere, en dan wissel ik opnieuw, maar daar zullen jullie dan niet veel van merken, hopelijk.
So, Picasa it is! 8)
Is ons lijstje tenminste weer op een leuke grootte.
Kunnen jullie het lijstje nu nog zien?
Heb namelijk het album waar hij in staat op prive gezet, aangezien niet iedereen hoeft te weten dat we weer bezig zijn.
Ja hoor ik zie hem!
Hier een druk weekend voor de boekg. Morgen een personeelsfeest van mijn man, is ook voor kinderen dus we gaan met z’n drieën.
En zondag vier ik mijn eigen verjaardag voor de hele familie.
Lekker druk dus!
heb alleen nu totaaaaal geen zin meer om te werken (daarom zie je mij nu dus ook hier :oops: :oops: ). Maar er moet wel wat af vandaag :roll: dus hopelijk na de lunch meer inspiratie.