Augustus- en Septemberstoppers 2011, deel 2!!!

Hmmm ik vind het niet erg om wat gezelschap te hebben hier overdag, Marlous! :mrgreen: De meeste meiden werken overdag, waardoor er vooral 's avonds activiteit is in ons topic. :wink: Dus kom vooral je verveling hier uitleven!!! :lol:

Nou dan doe ik ook even mee, moet eigenlijk nog wel dingen doen, maar ook niet z’n zin vandaag.

Bodyl en bed, Stella aan het spelen dus even tijd voor me zelf.

Hier is de rust bijna voorbij. Isa is net wakker, en ligt in de buggy tv te kijken, en over ongeveer een half uur is Robyn weer uit van school, dus dan is het huis weer vol drukte! :mrgreen:

Stella is zelfs 's nachts nog bezig met school, ze was pas aan het dromen, begint ze te lachen en in een keer zegt ze" jassen aan".

Cute! :inlove:

Wij zijn inmiddels al wel gewend aan school, dus helaas niet meer van dat soort dingen. Ben benieuwd hoe het voor Isabelle zal zijn als ze straks naar de psz mag! :inlove:

Ze is vanzich zelf nogal druk moet veel verwerken 's nachts, dus droomt geregelt.

morgen de vrijgezellendag, zit een beetje of ik wel of niet moet gaan drinken, straks ben ik wel zwanger.

Als je het binnen de perken houdt, kun je best een drankje nemen hoor!

Ja hoor als je niet stomdronken wordt, kan een drankje best nog.

Marijne ligt 's avonds vaak ook nog even te brabbelen, soooo cute als je dat door de babyfoon hoort :inlove: :inlove:

's morgens doet ze dat ook als ze wakker wordt, en dan ineens wordt het ‘papa??? papa?? papa!!’ :inlove: Dan is het tijd om haar eruit te halen.

Helaas kan ze de ‘M’ nog niet zeggen dus ook ik ben papa :roll: Soms roept ze ‘papa?’ zegt mijn man ‘ja schat?’ kijkt ze hem aan alsof hij gek is ‘nee jou bedoel ik niet’ .

:lol: :inlove: So cute, dat gebrabbel en geklets van die kleintjes!

Isa heeft heel lang niet gesproken, en nu is het continu ‘Papa’ of ‘Mama’, zelfs als het niet van toepassing is. :inlove:

ha, ik ben op maandag de vrijdag altijd vrij, maar ben nu de ramen aan het doen. Snel, voordat Jayden wakker wordt :wink:

Ramenlapze! :mrgreen:

Ik ga zo met mijn twee monsters ons groentepakket ophalen. Even lekker fietsen! :smiley:

Wat ga je eten Hanb

Ik heb nog geen idee eigenlijk…

Manlief is niet thuis, die heeft een bedrijfsuitje, incluis etentje.

Maar er komen wel vrienden eten, dus moet even goed nadenken, en even kijken wat ons groentenpakket deze week biedt!

(we hebben een abonnement, waarmee we elke week een pakket biologische groenten en fruit krijgen aangeleverd)

Ik heb ook nog geen idee hoor, moet ook nog even de kast en diepvries in duiken.

Bedenk het vaak ook op het laatste moment.

Eindelijk weer op de bank, kids slapen.

Het is aardappels met boontjes en een taartaartje geworden.

Wat is het rustig hier.

Ik had een ovenschotel gemaakt uiteindelijk, en helemaal het vlees vergeten, dus we hebben onbedoeld vegetarisch gegeten! :lol:

Sorry meiden. Mega druk op t werk. MT diner gehad. Net thuis, nu op bed.

Morgen om 7.30 weer de wekker. Ik doe met Finn schapendrijven op zaterdag ochtend.

Ik ben zo moe en heb n opgeblazen gevoel… :frowning:

Trusten girls!

Xx

Schapendrijven, leuk!!! Waar doe je dat? Ik wist niet eens dat dat hier in de buurt ook gedaan werd, haha! :lol:

Hier ook een beetje een opgeblazen gevoel vandaag. Hoop dat ik straks nog gewoon in mijn spijkerbroek pas. :wink:

Het lijkt er op dat 1 van onze kittens aan zijn laatste reis begonnen is. Hij is geboren met een waterhoofdje, en scheen tot gister geen problemen te hebben. Maar nu is hij nogal lusteloos, hangerig, en weinig beweeglijk. Heb hem in een mandje gelegd, en daar ligt hij nu al ruim twee uur in, zonder ook maar enigszins aanstalten te maken er weer uit te komen, of te spelen of wat dan ook… Ben benieuwd of vandaag zijn laatste dag inderdaad gaat zijn!

De eigenwijs wilde pas sterven toen ik weer thuis kwam, en hem vast hield! :wink:

Dag lief klein schatje! Vanavond mijn kaarsjes branden voor jou… :kaars:

Ach gossie wat jammer zeg :hug: en wat voelen ze dat goed aan he :hug: