Augustus- en Septemberstoppers 2011, deel 2!!!

Ja, maf is dat hè? Hij lag ook echt al-tijd bij mij, zowel overdag als 's avonds. :inlove:

Toen hij geboren werd, voorspelde ik al dat hij niet oud zou worden, dus wat dat aangaat was ik er (gelukkig) al op voorbereid, maar sneu blijft het wel!

Oudste dochter helemaal in tranen… We hadden de kids er ook al op voorbereid, van begin af aan, maar het zijn zulke dierenliefhebbers, dat het dan toch raakt. :slight_smile:

Moet zeggen dat ik er nog redelijk nuchter onder ben, maar dat kan komen doordat we straks visite krijgen van een collega van mijn man, en ik dus mijn gezicht in de plooi wil houden… :lol:

Zielig zeg!! Afscheid nemen van een huisdier is nooit leuk! Hebben eens afscheid moeten nemen van een papegaai die nog heel jong was en waar we dus nog niet eens heel erg gehecht aan waren, nou dat was al janken!

Wij hebben vanmiddag de hele middag op de dochters van mijn vriendin gepast. Was erg gezellig! De oudste is net zo oud als Tygo en de jongste is bijna een jaar. Even wennen drie kindjes, maar ging super goed! Ook Tygo was zo ontzettend lief! Kreeg op een gegeven moment echt spijt dat we niet eerder aan een tweede kindje begonnen zijn… Niks meer aan te doen!

Wat een rust hier, t is even niet zo spannend he? Ben zelf eigenlijk veel met de verhuizing bezig. Woensdag sleutel en op de dag van mijn nod komt de keuken, dus ik kijk daar gewoon naar uit! :slight_smile: hoop dat ik me wel wat beter ga voelen voor die tijd, ben hartstikke verkouden en grieperig. Werkelijk alles aan mijn lichaam doet me pijn!

Ik was in Arcen vandaag, dus vandaar radiostilte van mijn kant. :wink:

Sowieso is het in het weekend vaak rustiger, naar mijn idee. Dan is iedereen sociaal doen in hun omgeving, denk ik. :lol:

Eerstvolgende op de lijst is Inge, met aanstaande vrijdag haar NOD! :pray:

han, wat erg van dat poesje zeg, sterkte!

Linda, ja idd even rustig ja. Maar ik vind het wel een lekker groepje zo eigenlijk, niet te groot, is ook goed bij te houden zo :wink: en des te groter is de kans dat we allemaal snel zwanger zijn :mrgreen:

Vind ik ook prettig, nog lekker bij te houden zo. de nod’s zouden eigenlijk nog wat meer verspreid moeten zijn… :wink:

Ja we hebben zo een paar spannende dagen achter elkaar dan weer een poosje niet, dan weer wel.

Mischien wel goed voor de stres die tussen poosjes. :smiley:

Zit er eigenlijk aan te denken om iets eerder te gaan testen dinsdag of woensdag als ik dan nog niet ongesteld ben, kon de vorige keren het ook al bijna direct zien.

Ben erg nieuwschierig namelijk.

Misschien er morgen toch maar vast wat halen.

bij hoeveel berichtjes word je peuter

Oeh spannend inge!

Hier last van gevoelige borsten en verder voel ik van alles maar dat is meer omdat ik me ook niet fit voel.

Inge: Wanneer je peuter wordt, ik zou het eerlijk gezegd niet weten… Kun je daar niets over vinden op het forum?

En dinsdag of woensdag al testen, spannend, dat is nog maar 1 of 2 dagen!!! :pray: :pray: :pray:

Linda: Ziekig? :hug: Beterschap! En woensdag de sleutel! :dance:

Hier nog geen enkel voorteken te bekennen. Maar dat had ik vorige keren ook al niet, dus ik reken er eigenlijk ook niet echt op, dat ik wel iets ga voelen…

Vandaag vertrek het eerste kittentje! Ik ga vanmiddag met de meiden op visite bij een nicht van manlief, en haar zoontje. Verlate verjaarsvisite voor de kleine man, omdat ik ziek was op zijn verjaardag. En dan nemen we hun gekozen kitten meteen mee. :slight_smile: Ben benieuwd hoe kittentje het gaat vinden, een nieuw huis, en fietsen in een draagmand en zo. :lol:

Meiden, ik ben er nog wel hoor, maar niet echt aan toegekomen om bij telezen. er spelen zich wat dingen af in de familie van J. Ik lees vand e week wel even bij :-*

J zijnmoeder wilt scheiden van zijn stiefcader en dat wist hij ook en nu heeft hij afgelopen dinsdag geprobeerd om zijn leven te beeindigen :shock: Dus we hebben toen de hele nacht in het ziekenhuis gezeten. Hij heeft alleen wel redelijk onschuldige pillen ingenomen, waardoor J en ik een beetje twijfelen of hij het wel echt wilde doen :silenced: Nu komt zijn moeder waarschijnlijk vanaf volgende week bij ons in huis voor een maandje of 2 weken.

Verder voel ik me ook echt niet lekker de laatste paar dagen. Beetje grieperig ofzo…

Jemig Becky, kan me voorstellen dat je dan even wat anders aan je hoofd hebt! :hug: :-*

Jeetje becky, heftig allemaal. Rustig aan maar!

Uitgaande van een cyclus van 26 dagen had ik vandaag de innesteling. Heb ook van alles gevoeld in mijn buik vandaag, maar ga nog maar niks in mijn hoofd halen… :wink:

jeetje Becky, dat is zeker heftig zeg…

Linda, spannend hoor!

Jeetje Becky, vervelend zeg.

Lindaaa spannend zeg, af wachten dan maar weer.

Hier weinigs spannends meer, vanmorgen ongesteld geworden, dus helaas naar de volgende ronde.

Awww nu al Inge? :frowning: Maar je NOD was pas vrijdag! :frowning: :frowning: :frowning: :hug:

Wauw Linda, spannend! Wie weet ben jij dan eindelijk de eerste van ons! :pray:

Ik voel echt helemaal niets dat ook maar ergens op duidt, en ik let toch echt goed op. Ik denk dus niet dat het er voor ons in zit deze ronde… Maar goed, we zien wel! :slight_smile:

ik wsit mijn cyclus nog niet he, heb aangehouden wat ik de vorige zwangerschappen gemiddeld had.

Maar is dus netjes 28 dagen.

Ja, maar, ja, maar, ja, maar… In het lijstje stond…!!! :wink:

Hoe dan ook vind ik het elke keer maar niks als iedereen steeds weer gewoon ongie wordt!

Ben heel bang dat ik straks wel positief test…

Morgen pas ik overigens het lijstje dan wel weer aan. Pittige cursusavond achter de rug, nu ietwat hoofdpijn, dus nu even niet… :-*