Augustus- en Septemberstoppers 2011, deel 2!!!

Bij deze dan deel 2!!! Uiteraard zijn nieuwkomers nog steeds meer dan welkom, meer zielen, meer vreugd!



Ons eerste deel.

Ons Showtopic.



En natuurlijk ons lijstje!



En natuurlijk een :kaars: voor al onze :**: en :vlinder:



Wij wensen Kimmiejj heel veel succes met haar opleiding, en veel geluk in haar toekomst!!!

@Lindaaa wrote:

Kimmiejj je bent echt 23 en gaat al voor je 3de kindje?? Wow respect!

Leuk gedaan HanB hoor! Hopelijk valt het niet in verkeerde aarde bij Amy als ze terug is van vakantie. (verkeerde aarde? Klopt dat wel?? K schrijf het en denk… hmn… das gek! haha)


@HanB wrote:
Dat zal toch niet? :think: :oops:



(verkeerde aarde is goed hoor!)


@Becky wrote:
Ik weet het niet, maar denk het niet toch? :think: :oops:



J is lekker aan het koken voor me :inlove: Witlof met ham en kaas uit de oven en frietjes! :drool:



Blegh, na zo een dag van vandaag zit ik er weer helemaal doorheen…Ga even afwachten of ik ongesteld word, indien niet :pray: dan blijf ik hier werken waar ik nu zit, maar dan 2 dagen minder waarschijnlijk. Mocht ik wel ongesteld worden, dan ga ik kijken of ik intern kan solliciteren.



Ben ook net terug van de kapper. Voor het eerst in in 8 jaar ben ik weer kort :shock: Had lang haar tot iets boven mijn bibs en heb het nu tot net onder mijn schouders :shock: Is wel even wennen, maar vind het nu al heerlijk :inlove:


@HanB wrote:
Goedemorgen dames,



We zijn al bij de 50 aanbeland zie ik!

Zal ik dan maar een nieuw draadje openen, in de hoop dat Amy daar ook ok mee is?



Overigens ben ik ziek, dus ik zal vandaag niet heel veel online zijn…



Becky, wauw, dan is er wel veel af zeg! Je hoofd zal wel een flink stuk lichter zijn nu! :lol:


@kimmiejj wrote:
@ Becky ik ga voor je duimen meid!





Hier morgen mijn NOD.Maar heb vandaag nog meer witte afscheiding dan gister. en het stinkt niet. En een raar gevoel in me buik. geen ongiekrampen ofzo. Ook geen rugpijn en geen trek in chocolade. wat ik normaal wel heb voor mijn ongie :roll:


@Becky wrote:
Kimmij, spannend meis!



Ik eet de laatste paar dagen echt alles wat los en vast zit geloof ik :oops:

Maar heb nog helemaal geen vreemde kwaaltjes. Voel me nog net zo moe als altijd, niet misselijk of raar gevoel in mijn buik. Boobies nog steeds niet echt gevoelig, ja 1tje maar dan echt aan de zijkant van mijn borst maar dat komt omdat ik zondag op maandag gewoon echt raar geslapen heb daarop.

Dus verwacht gewoon door te gaan naar de volgende ronde. Ga mezelf ook niet gek maken en zie het allemaal wel.



We gaan aanstaande vrijdag ook lekker met mijn ouders een weekendje weg, dus dan heb ik ook geen tijd om er over na te denken :lol:



De zus van J gaat dan in ons huis slapen zodat zij de katjes kan gaan verzorgen. Daar ben ik wel blij mee, anders zouden ze helemaal alleen zijn dat weekend en dat vind ik sneu :shifty:



Dan nu weer gauw aan de slag…Gelukkig maar tot 3 en dfan even lekker thuis bijkomen van die achterlijke dagen hier op het werk :silenced:

Kimmiejj:: Nog maar 1 dag, en het klinkt toch wel veelbelovend daar! :pray:



Becky: Hoe was het wakker worden vanochtend met je nieuwe kapsel? :wink: Schrok je ook toen je in de spiegel keek? :lol: Bij jou klinkt het toch ook al veelbelovend hoor…



Jullie maken het spannend ladies! :inlove: Ben benieuwd of we in dit deel de eerste zwangere(n) mogen krijgen… :pray: :pray: :pray:

Becky, ik wil toch wel heel snel een nieuwe foto van jou zien :snooty: :wink:

Meld.



Becky ben ook wel benieuwd graag een foto van voor en na als het kan.



Kimmiejj en Becky spannend hoor, laat het gauw weten.



Hier verder nog weinig bijzonders, nog niets te melden.

Stella is nu twee dagen naar school geweest moet er wel erg aan wennen dat ze op een vast stoeltje moet zitten en dingen moet doen die ze niet zelf heeft gekozen.

Maar zal wel snel wennen.

In dit deel komen vast heel snel zwangere dames!! :mrgreen: Van de week misschien wel!!! :smiley: Woensdag 21 september krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis!!! Ikke is blij!!! Dat wordt dus klussen op een hele andere manier deze maand! :slight_smile:

Lindaa leuk zeg, vind het altijd wel leuk om een huis opnieuw interichten, lekker verzinnen hoe je het wil hebben, en dan aan de slag.



Heb ook wel al dingen in mijn hoofd voor als ik wel zwanger ben.

Meiden naar boven op zolder, babykamer naar ander kamertje en de babykamer veranderen in hobbykamer.

@bigsby wrote:

Becky, ik wil toch wel heel snel een nieuwe foto van jou zien :snooty: :wink:




Komt gauw :wink: Nu net in bad gezeten, dus het springt nu alle kanten op :lol:



Hanb, ziet er mooi uit dat lijstje! :thumbup:



Linda, :dance:



En…verder weet ik het even niet meer :oops: Merk wel aan mezelf dat ik toch eigenlijk best graag wil testen :oops: Maar ga het echt niet doen :naughty: Weekend heb ik toch ook mijn gedachten ergens anders en maandag moet ik 30 cc bakken en alvast de biscuit voor de taart.



Dus druk druk druk…En eerlijk…ik verwacht toch niet dat het raak is op de een of andere manier. Kan het niet uitleggen, is gewoon een gevoel.

@inge77 wrote:

Meld.



Becky ben ook wel benieuwd graag een foto van voor en na als het kan.



Kimmiejj en Becky spannend hoor, laat het gauw weten.



Hier verder nog weinig bijzonders, nog niets te melden.

Stella is nu twee dagen naar school geweest moet er wel erg aan wennen dat ze op een vast stoeltje moet zitten en dingen moet doen die ze niet zelf heeft gekozen.

Maar zal wel snel wennen.




Ga binnenkort wel even kijken voor een voor en na foto :wink:

Ik ben ook helemaal voor een before and after foto, Becky! :inlove:



Inge, ze zal het vast wel spannend vinden ook, zo op de grote school, maar het wennen gaat meestal heel snel hoor! Komt vast goed… :wink: Hier zijn we ook al aan het nadenken over hoe we het gaan doen als het volgende kindje zich aandient. Hier gaan dan waarschijnlijk de oudste twee naar boven. Daarvoor willen we de zolderverdieping laten uitbreiden met 1 of twee dakkapellen, en dan maken we daar twee kamers van. Wij gaan dan op de kamer van oudste dochter. Nu jongste dochter krijgt dan waarschijnlijk de kamer die nu van stiefzoon is, en dan krijgt de nieuwe telg de kamer die nu ook babykamer is. Volksverhuizing! :lol:



Linda, Yay, eindelijk de sleutels!!! :dance: Veel plezier met klussen en inrichten! Vind het altijd erg leuk om een ruimte in te richten, wilde stiekem vroeger zelfs binnenhuisarchitecte worden… :lol:

Wij hebben in princiepe 2 kamers over waarvan 1 kleine en 1 ruime kamer.



Beeb zal in de eerste paar jaren in de kleine kamer liggen en vervolgens verhuzen naar de grote kamer. Tjah,wanneer er een tweede komt, zullen we maar moeten verhuizen :lol:

Waar is iedereen, hallooooo

Op de bank, tv kijken met de kleine meid. :wink:

Ik was ff shoppen. Bij n 2e handswinkel, leuk geslaagd. Winterjas nr3 voor 9 eu, stippen jas van noppies vorig jaar. Leuke regenlaarsjes en n paar gloednieuwe gattino laarsjes voor 7 eu :mrgreen:

Was daar nog nooit geweest, maar ze hadden echt superleuke dingen voor weinig geld… Moest me wel inhouden omdat Meike al zoveel heeft…



Hoe zit t met de NOD 's???



Iemand al nieuws? Hier zondag testen :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Mocht ik nog niet ongi zijn…



Becky waar blijft de foto?

Kimmiejj: En??? :pray: :pray: :pray: :pray:



Groenelimo: Altijd leuk, veel shoppen, voor weinig geld! :inlove: Jij ook al bijna je NOD, spannend!!!

Vraagje:



Ik wilde eigenlijk gaan tempen deze cyclus, maar kan iemand me uitleggen hoe en wat en zo?

En wat als je ziek bent, dan is je temp toch ook anders? :think:

Hanb, ik zal je even een pb sturen. Verder heb ik er ook niet heel veel verstand van. :shifty:

Meld!



HanB ik weet natuurlijk niet wat Becky je geschreven heeft maar dit is wat ik weet.

Je moet je ‘basis temperatuur’ meten, deze gaat namelijk omhoog zodra je een eispring hebt gehad. (Van tevoren heb je er dus niks aan :wink: maar dan weet je in ieder geval wanneer je ongeveer kunt stoppen met proberen :smiley: ) Hij daalt weer als je ongesteld bent / wordt.

Deze basis temperatuur meet je het beste als je net een tijd, ik geloof minimaal 5 uur achter elkaar geslapen hebt. Dus 's morgens bij het wakker worden, niet opstaan maar meteen meten en het liefst rectaal (ja fijn :roll: ) Opstaan en in beweging komen heeft teveel effect en ook als je ziek bent kun je geen betrouwbare curve maken.

Je hebt er ook alleen wat aan als je dus gedurende een week of twee ieder dag je temperatuur meet.

Ik heb het de laatste maanden voor ik zwanger werd ook gedaan, omdat we in principe al een afspraak bij de gynacoloog hadden staan. Ik mat gewoon iedere dag mijn temperatuur, hoefde ik niet met mijn slaapdronken hoofd te bedenken welke dag het was :smiley:



En uiteindelijk had ik een aantal prachtige grafieken én een positieve test. Maar ik vond de ovulatie testen duidelijker.

Thanks Ladies!

Ga straks de thermometer maar naast mijn bed leggen, begin ik morgen, ondanks dat ik nog ziek ben. Kan ik er vast een gewoonte van maken, zeg maar. :wink:

En dat rectale meten heb ik niet zoveel problemen mee, gelukkig! :lol: :wink:

@HanB wrote:

Thanks Ladies!

Ga straks de thermometer maar naast mijn bed leggen, begin ik morgen, ondanks dat ik nog ziek ben. Kan ik er vast een gewoonte van maken, zeg maar. :wink:

En dat rectale meten heb ik niet zoveel problemen mee, gelukkig! :lol: :wink:




:mrgreen: :lol:



Ik trek me even terug op de bank…Voel me ook niet echt tip top. Heb echt hoofdpijn en het ijskoud…Zit al in mijn joggingpak op de bank…ubersexy maar niet heus :lol:



Kruip nu lekker met mijn kopje thee tegen mijn mannetje aan :inlove:

Kom morgen wel weer even spieken :-*